Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок виконання роботи

1. Зважити кулі й виміряти величини L і R. Маса маятника задана.

2. Направити пушку на маятник і стріляти із неї.

3. Величину S виміряти за допомогою зсуву світлової плями на шкалі, прикріпленої до столу. Кожним снарядом стріляти не менш п’яти разів.

4. Результати вимірювань оформити у вигляді таблиці.

5. За отриманими результатами, користуючись формулою (6.15) обчислити швидкість кожної кулі.

6. Знайти похибку вимірювань.

Контрольні завдання та запитання

1. Що називають механічною системою? Які системи є замкнутими?

2. У чому полягає закон збереження імпульсу? В яких системах він виконується? Чому він є фундаментальним законом природи?

3. Якою властивістю простору обумовлюється справедливість закону збереження імпульсу?

4. У чому полягає закон збереження енергії? Для яких систем він виконується?

5. У чому фізична сутність закону збереження та перетворення енергії? Чому його вважають фундаментальним законом природи?

6. Чим відрізняється абсолютно пружний удар від абсолютно непружного удару?

7. Як визначити швидкість тіла після центрального абсолютно пружного удару? Наслідком яких законів є цей вираз?

8. У чому полягає метод балістичного маятника?

9. Як визначити швидкість тіла після абсолютно непружного удару і як це зробити експериментальним шляхом?

10. Що таке момент імпульсу? Як визначити напрямок моменту імпульсу?

11. В чому полягає фізична сутність закону збереження моменту імпульсу? В яких системах він виконується? Наведіть приклади.

 

 


Лабораторна робота № 1-07

ПЕРЕВІРКА ОСНОВНОГО РІВНЯННЯ ДИНАМІКИ ОБЕРТАЛЬНОГО РУХУ НА ХРЕСТОПОДІБНОМУ МАЯТНИКУ ОБЕРБЕКА

Мета роботи:

Метою роботи є перевірка основного закону динаміки обертального руху за допомогою хрестоподібного маятника Обербека.

 

Прилади і матеріали:

1. хрестоподібний маятник;

2. секундомір;

3. штангенциркуль;

4. масштабна лінійка.

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 369

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретичні відомості | Теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.