МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Асинхронні електродвигуни.Асинхронний електродвигун – це двигун, при роботі якого збуджується обертове магнітне поле, а ротор обертається асинхронно, тобто, з кутовою швидкістю, яка відрізняється від кутової швидкості магнітного поля статора. Такий двигун був винайдений М.О. Доліво-Добровольським в 1888р. і до теперішнього часу зберіг простоту конструкції. Причиною виключно широкого розповсюдження і застосування асинхронного двигуна є його простота і дешевизна, менший рівень шуму, не створюють радіоперешкод, прості в обслуговуванні. Асинхронні двигуни, як відомо, складаються з двох основних вузлів: нерухомої частини (статора) і рухомої частини (ротора). В цих двигунах обмотки ротора і статора не зв’язані одна з одною. Струм в обмотку ротора не подається, а індукується за рахунок змінного магнітного поля статора. Через це ці двигуни ще називають індуктивними. Ротор асинхронного двигуна являє собою круглий циліндр зібраний з листів електротехнічної сталі, ізольованих і склеєних лаком. В пази ротора укладені мідні або алюмінієві стержні, які являються обмотками ротора. Кінці стержнів з’єднані між собою накоротко кільцями на торцях. Такий ротор називають коротко замкнутим. Для того, щоб привести ротор в рух необхідно створити при допомозі обмоток збудження, які розміщуються в статорі обертове магнітне поле. При своєму обертанні воно індукує в обмотці ротора електро-рухому силу. Так як обмотка ротора замкнута, то ця електро-рушійна сила визиває появу в обмотці електроструму. В результаті взаємодії струму з обертовим магнітним полем створюється обертовий момент вслід за полем. Можна сказати, що, в основному, асинхронний двигун складається з нерухомої катушки (а точніше, обмотки, яка розміщена на сердечнику) і катушки, яка обертається. В такому двигуні відсутні деталі, які легко пошкоджуються або швидко зношується (наприклад, колектор, вугільні щітки). Асинхронні двигуни малої потужності найчастіше виконуються однофазними, що дозволяє використовувати їх у приладах, що живляться від двопровідної мережі (однофазним струмом). Загальним недоліком асинхронних двигунів є відносна складність і неекономічність регулювання їх експлуатаційних характеристик. На рис.3.1 показано однофазний асинхронний електродвигун.
Рис. 3.1 Однофазний асинхронний двигун: а - статор; б - ротор. Для створення початкового пускового моменту, який зумовлюється створенням зсуву по фазі струмів, які протікають в обмотках статора, використовують різні конструктивні рішення. Найбільше розповсюдження отримали асинхронні однофазні і двофазні електродвигуни. Двофазні двигуни окрім обмотки, яка безпосередньо вмикається в мережу, оснащують і іншою обмоткою, яка з’єднується послідовно з тим або іншим фазозміщуючим пристроєм (конденсатором, котушкою індуктивності) і вони поділяються на такі групи: 1) з пусковими пристроями і з розподільчою обмоткою на статорі, які своєю чергою включають дві підгрупи: - з пусковим опором (пусковою обмоткою з підвищеним опором) – двигуни серії ОАЛБ і типів ДАО, ДБСМ, МСМ-0,2, ДХМ-2, ДХМ-3, ДХМ-5 і ін.; - з пусковою ємністю в допоміжній обмотці (або з конденсаторним пуском) – двигуни серії АОЛГ; 2) конденсаторні, які мають постійно ввімкнену в одній із обмоток ємність (або, крім цього, пусковий конденсатор); такі двигуни найчастіше мають розподілену обмотку на статорі з неявно вираженими полюсами (двигуни серії АВЕ, типу ДАСМ-2, ДАО-Ц, ДЦСМ-3 і ін.) і рідше – зосереджену, з явно вираженими полюсами (двигуни ДКВ для вентиляторів); 3) з екранованими полюсами (або з короткозамкнутим витком на полюсах статора); такі електродвигуни використовують для вентиляторів, фенів, приладів мікроклімату (ДВН-8, ДВ-2 і ін). Ці двигуни мають явно виражені полюси і зосереджену обмотку; 4) з асиметричними статором (асиметричним магнітопроводом) – двигуни ВН-10 і ін. Читайте також:
|
||||||||
|