МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Приклад складання переліку матеріалів
2. Всі записи переліку матеріалів розміщуються в порядку зростання їх вартості
3. Визначаємо , які запаси відносяться до групи А, В, С. Одержані результати можна зобразити на графіку. АВС-аналіз дозволяє концентрувати увагу і зусилля на тих напрямах, де очікується максимальна віддача, тому він широко використовується не лише для дослідження матеріальних потоків, але й при контролі дебіторської заборгованості, розробці товарної стратегії, а також при аналізі інформаційних потоків підприємства. Оцінка ризиків Ризик – це можливість виникнення несприятливих ситуацій в процесі реалізації планів і виконання бюджетів підприємства. Існує дві найбільш розповсюджені точки зору на сутність ризику: - ризик як можливість втрат в формі фактичних збитків або втраченої вигоди; - ризик як ступінь нестабільності, непередбачуваності результатів. В першому випадку ризик можна оцінити розрахунком значення очікуваних втрат, а в другому – в якості міри ризику використовувати показник дисперсії результатів. Дисперсія – це міра коливання випадкової величини, що дорівнює середньому квадрату відхилення випадкової величини від її математичного очікування:
де х – випадкова величина, х – її математичне очікування, n – кількість можливих значень випадкової величини. Аналіз ризиків може бути кількісним і якісним. Якісний аналіз полягає у встановленні факторів, областей і видів ризиків. Кількісний аналіз ризику дозволяє в числовій формі оцінити розміри окремих ризиків і ризику проекту загалом. Існує багато методів кількісного аналізу ризиків: - метод аналогій; - аналіз чутливості; - аналіз сценаріїв; - метод Монте-Карло; - експертні методи. Метод аналогій заклечається у використанні інформації про інші (раніше виконувані) проекти, про діяльність конкурентів тощо. Аналіз чутливості використовується для оцінки ступеня стійкості планів до різного роду ризиків: наприклад, як зміняться прибуток, грошові потоки, чиста теперішня вартість проекту, якщо обсяг реалізації виявиться меншим від запланованого на 10 чи 20%? Що відбудеться, якщо підвищаться ціни на основні ресурси? Такий аналіз легко здійснити за допомогою електронних таблиць (табл. 2.8) Таблиця 2.8. Аналіз чутливості
Шляхом аналізу чутливості можна знайти граничні значення факторів ризику, при яких результати залишаються ще прийнятними (наприклад, який обсяг продаж забезпечить нульову чисту приведену вартість). Аналіз чутливості дозволяє встановити: - фактори, які найбільше впливають на результати діяльності підприємства; - варіанти досягнення поставлених цілей, найбільш стійкі до ризиків. Аналіз сценаріїв передбачає складання повного переліку всіх можливих варіантів розвитку подій і оцінку ймовірності здійснення кожного із них. Перевага методу – можливість врахування кореляції між різними ризиками і оцінки одночасного впливу декількох факторів на результати проекту. Оскільки наперед оцінити розподіл ймовірностей складно, використовують спрощений підхід: визначають для кожного ключового показника три значення: оптимістичне (Хо), песимістичне (Хп) і найбільш ймовірне (Хв). Математичне очікування в цьому випадку розраховують за формулою:
Метод Монте-Карло – метод формалізованого опису ризику, який найбільш повно відображає всю гамму невизначеностей, перед якими може опинитися підприємство. В основі цього методу ‑ аналіз великої кількості випадкових сценаріїв. Назва методу походить від назви міста, де розміщені багаточисельні заклади ігрового бізнесу. На практиці для розрахунків за методом Монте-Карло використовують спеціальні комп’ютерні програми. Алгоритм розрахунку за методом Монте-Карло наступний: - побудова імітаційної моделі, яка відображає залежність результатів діяльності від вихідних умов; - встановлення ключових факторів ризику; - знаходження параметрів ймовірнісного розподілу факторів ризику і виявлення кореляційної залежності між цими параметрами; - генерування множини випадкових сценаріїв (за допомогою комп’ютера) та розрахунок результатів для кожного сценарію; - статистичний аналіз результатів (розрахунок математичного очікування результату, середньоквадратичного відхилення тощо). Експертні методи передбачають використання думок спеціалістів-експертів для оцінки ймовірностей прояву ризиків, а також значущості кожного ризику для результатів проекту. На основі експертних оцінок розраховують комплексний показник ризику (в балах), наприклад: R = Σ Wi · pi R – ступінь ризиковості проекту; і – кількість ризиків; W – значимість ризику для результатів проекту; р – ймовірність появи ризику. Чим більший показник R, тим ризикованіший проект. Після закінчення аналізу ризику відділ контролінгу розробляє заходи щодо управління ризиками. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|