МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Навчальне виданняЛ.М.Калашнікова, В.І.Смагін
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ
(методичні рекомендації студентам-практикантам)
Харків – 2007 МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ Г.С. СКОВОРОДИ
До друку та в світ проректор з наукової роботи, дозволяю професор О.М.Микитюк Л.М.Калашнікова, В.І.Смагін
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ (методичні рекомендації студентам-практикантам)
Затверджено редакційно-видавничою Радою Харківського національного Педагогічного університету імені Г.С.Сковороди протокол № від____________2007 р.
Харків – 2007
Укладачі: Калашнікова Л.М., Смагін В.І.
Рецензенти: Гриньова В.М.– доктор педагогічних наук, професор, директор науково-дослідного Інституту педагогіки та психології імені В.О.Сухомлинського Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди; Стяглик Н.І. –кандидат педагогічних наук, доцент кафедри математики Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди
Педагогічна практика студентів магістратури у вищому навчальному закладі в умовах кредитно-модульної системи освіти (методичні рекомендації студентам-практикантам).- Харків: ХНПУ, 2007.
Затверджено редакційно-видавничою радою Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди Протокол № від 2007 р.
Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди Калашнікова Л.М., Смагін В.І. Навчальне видання
Укладачі: к.п.н., доц. Калашнікова Любов Миколаївна к.п.н., доц. Смагін Валентин Ілліч
Педагогічна практика студентів магістратури у вищому навчальному закладі в умовах кредитно-модульної системи освіти (методичні рекомендації студентам-практикантам)
Відповідальний за випуск: д.п.н., проф. Золотухіна С.Т. Комп’ютерна верстка: Коректор:
Підписано до друку Формат Папір офсетний. Гарнітура Times New Roman. Друк офсетний. Ум.друк.арк. Обл. – вид.арк. Зам. № Тираж прим. Ціна договірна.
Видається за рахунок укладачів
Рейтинг будь-якої країни серед світової спільноти безпосередньо залежить від соціально-економічного і національно-культурного розвитку. Прагнення України зайняти гідне місце серед провідних держав світу накладає на неї підвищені вимоги до розвитку усіх сфер життя суспільства. Розв’язання цих невідкладних проблем вимагає негайних адекватних змін у системі підготовки фахівців вищої ланки, на що й спрямована діяльність магістратури, метою якої є підготовка викладачів-дослідників для вищих і середніх спеціальних навчальних закладів. Висока якість підготовки сучасного фахівця забезпечується поєднанням фундаментальних та спеціальних знань з практичною підготовкою, яка є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми для здобуття кваліфікаційного рівня і має на меті набуття студентом професійних умінь і навичок. Метою педагогічної практики студентів магістратури у вищих навчальних закладах є оволодіння уміннями використання форм, методів, прийомів і засобів організації навчально-виховної і дослідницької роботи у різних типах освітньо-виховних закладів системи вищої і середньо-спеціальної освіти України, оволодіння новітніми технологіями навчання і виховання, усвідомлення значущості наукових знань, отриманих у процесі теоретичної підготовки, формування умінь розв’язання практичних завдань, які виникають перед викладачами-дослідниками, розвиток творчої ініціативи, закріплення умінь наукового дослідження в конкретній професійній діяльності, адаптації й утвердження у доцільності обраної професії, формування соціальної мотивації подальшої навчально-педагогічної діяльності. Особливості професійної підготовки студентів магістратури обумовлені завданнями педагогічної практики у ВНЗ. 1. Формування у студентів магістратури стійких інтересів до професії викладача-дослідника. 2. Формування переконань у необхідності набуття глибоких різнобічних професійних знань і умінь досконало володіти ними для ефективної практичної діяльності. 3. Закріплення і поглиблення знань з питань, які безпосередньо використовуються в процесі педагогічної практики. 4. Формування практичних умінь викладацької та науково-дослідницької роботи зі студентами. 5. Формування почуття відповідальності за власну педагогічну діяльність. 6. Оволодіння уміннями педагогічного спілкування, організації і проведення виховної роботи зі студентами. 7. Формування творчого підходу до навчально-виховних і науково-дослідницьких завдань педагогічної практики. 8. Ознайомлення з діяльністю різноманітних підрозділів ВНЗів /факультетів, фахових кафедр, студентських організацій/. 9. Формування відповідальності, ретельності, охайності при виконанні завдань педагогічної практики. Термін педагогічної практики студентів магістратури у ВНЗі дорівнює 4 тижням по 6 діб на тиждень, тобто – 24 робочі доби. Впродовж доби студент повинен працювати по 9 годин, тобто, загальна кількість робочих годин – 216. Відповідно до болонської системи освіти навчальний матеріал, в тому числі і завдання педагогічної практики надаються студентам у вигляді модулів, за виконання яких студент повинен отримувати кредити. Кожен кредит має вкладатися у 36 годин роботи студента-практиканта. Таким чином, за педагогічну практику студенти практиканти повинні отримати 6 кредитів.
Читайте також:
|
||||||||
|