МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Навчальне виданняЛ.М.Калашнікова, В.І.Смагін
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ
(методичні рекомендації студентам-практикантам)
Харків – 2007 МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ Г.С. СКОВОРОДИ
До друку та в світ проректор з наукової роботи, дозволяю професор О.М.Микитюк Л.М.Калашнікова, В.І.Смагін
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ (методичні рекомендації студентам-практикантам)
Затверджено редакційно-видавничою Радою Харківського національного Педагогічного університету імені Г.С.Сковороди протокол № від____________2007 р.
Харків – 2007
Укладачі: Калашнікова Л.М., Смагін В.І.
Рецензенти: Гриньова В.М.– доктор педагогічних наук, професор, директор науково-дослідного Інституту педагогіки та психології імені В.О.Сухомлинського Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди; Стяглик Н.І. –кандидат педагогічних наук, доцент кафедри математики Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди
Педагогічна практика студентів магістратури у вищому навчальному закладі в умовах кредитно-модульної системи освіти (методичні рекомендації студентам-практикантам).- Харків: ХНПУ, 2007.
Затверджено редакційно-видавничою радою Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди Протокол № від 2007 р.
Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди Калашнікова Л.М., Смагін В.І. Навчальне видання
Укладачі: к.п.н., доц. Калашнікова Любов Миколаївна к.п.н., доц. Смагін Валентин Ілліч
Педагогічна практика студентів магістратури у вищому навчальному закладі в умовах кредитно-модульної системи освіти (методичні рекомендації студентам-практикантам)
Відповідальний за випуск: д.п.н., проф. Золотухіна С.Т. Комп’ютерна верстка: Коректор:
Підписано до друку Формат Папір офсетний. Гарнітура Times New Roman. Друк офсетний. Ум.друк.арк. Обл. – вид.арк. Зам. № Тираж прим. Ціна договірна.
Видається за рахунок укладачів
Рейтинг будь-якої країни серед світової спільноти безпосередньо залежить від соціально-економічного і національно-культурного розвитку. Прагнення України зайняти гідне місце серед провідних держав світу накладає на неї підвищені вимоги до розвитку усіх сфер життя суспільства. Розв’язання цих невідкладних проблем вимагає негайних адекватних змін у системі підготовки фахівців вищої ланки, на що й спрямована діяльність магістратури, метою якої є підготовка викладачів-дослідників для вищих і середніх спеціальних навчальних закладів. Висока якість підготовки сучасного фахівця забезпечується поєднанням фундаментальних та спеціальних знань з практичною підготовкою, яка є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми для здобуття кваліфікаційного рівня і має на меті набуття студентом професійних умінь і навичок. Метою педагогічної практики студентів магістратури у вищих навчальних закладах є оволодіння уміннями використання форм, методів, прийомів і засобів організації навчально-виховної і дослідницької роботи у різних типах освітньо-виховних закладів системи вищої і середньо-спеціальної освіти України, оволодіння новітніми технологіями навчання і виховання, усвідомлення значущості наукових знань, отриманих у процесі теоретичної підготовки, формування умінь розв’язання практичних завдань, які виникають перед викладачами-дослідниками, розвиток творчої ініціативи, закріплення умінь наукового дослідження в конкретній професійній діяльності, адаптації й утвердження у доцільності обраної професії, формування соціальної мотивації подальшої навчально-педагогічної діяльності. Особливості професійної підготовки студентів магістратури обумовлені завданнями педагогічної практики у ВНЗ. 1. Формування у студентів магістратури стійких інтересів до професії викладача-дослідника. 2. Формування переконань у необхідності набуття глибоких різнобічних професійних знань і умінь досконало володіти ними для ефективної практичної діяльності. 3. Закріплення і поглиблення знань з питань, які безпосередньо використовуються в процесі педагогічної практики. 4. Формування практичних умінь викладацької та науково-дослідницької роботи зі студентами. 5. Формування почуття відповідальності за власну педагогічну діяльність. 6. Оволодіння уміннями педагогічного спілкування, організації і проведення виховної роботи зі студентами. 7. Формування творчого підходу до навчально-виховних і науково-дослідницьких завдань педагогічної практики. 8. Ознайомлення з діяльністю різноманітних підрозділів ВНЗів /факультетів, фахових кафедр, студентських організацій/. 9. Формування відповідальності, ретельності, охайності при виконанні завдань педагогічної практики. Термін педагогічної практики студентів магістратури у ВНЗі дорівнює 4 тижням по 6 діб на тиждень, тобто – 24 робочі доби. Впродовж доби студент повинен працювати по 9 годин, тобто, загальна кількість робочих годин – 216. Відповідно до болонської системи освіти навчальний матеріал, в тому числі і завдання педагогічної практики надаються студентам у вигляді модулів, за виконання яких студент повинен отримувати кредити. Кожен кредит має вкладатися у 36 годин роботи студента-практиканта. Таким чином, за педагогічну практику студенти практиканти повинні отримати 6 кредитів.
Читайте також:
|
||||||||
|