Модуль М-І Педагогічна практика студентів магістратури в вищому навчальному закладі – 216 годин 6 кредитів
Модуль
М-І-І
Організаційний
28 годин
Модуль
М-І-2
Навчальна та науково-дослідна робота провідної кафедри
8 годин
Всього
36 годин І кредит
Модуль
М-І-3
Аудиторна навчальна робота
104 години
Підмодуль М-І-3-І
Лекційна робота
47 годин 1,5 кредити
Підмодуль М-І-3-2
Семінарські та лабораторно-практичні заняття
57 годин 1,5 кредити
Модуль
М-І-4
Позааудиторна навчальна та науково-дослідна робота студентів
39 годин 1 кредит
Модуль
М-І-5
Позааудиторна виховна робота
37 годин 1 кредит
Вимоги до студентів практикантів.
1. Відповідально і ретельно виконувати всі завдання, що передбачені програмою практики.
2. Завдання виконувати наполегливо, намагатись підходити до них нестандартно, творчо.
3. І процесі практики підпорядковуватися правилам внутрішнього розпорядку ВНЗу, в якому відбудеться практика.
4. При виникненні ускладнення і неможливості розв’язати їх самостійно негайно звертатися за консультацією до викладачів-методистів.
5. На період практики у кожній групі в кожному ВНЗі необхідно обрати старосту, якій контролює відвідування студентами- практикантами ВНЗу, здійснює зв'язок з методистами і слідкує за дотриманням студентами-практикантами дисципліни.
6. Кожен студент-практикант повинен постійно вести щоденник психолого-педагогічних спостережень, в якому у хронологічній послідовності фіксувати виконання всіх видів роботи, відповідних до змісту педагогічної практики.
7. Студент-практикант, виконуючи завдання практики, повинен у середньому працювати не менше, ніж 9 годин на добу, брати участь у настановчій та підсумковій конференціях, а також у поточних консультаціях з викладачами-методистами.
8. У триденний термін після закінчення педагогічної практики студент-практикант повинен здати звітні матеріали і документи на перевірку.
ПРОГРАМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ.
ЗАГАЛЬНИЙ МОДУЛЬ М-І
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ.
Подовженість практики
Робочий тиждень
Робочий день
Загальна кількість робочих годин студента-практиканта
за період педагогічної практики
Кількість годин за кредит
Загальна кількість кредитів
- 4 тижні
- 6 діб
- 9 годин
- 216 годин
- 36 годин
- 6 кредитів
ЗМІСТ ЗАВДАНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТА- ПРАКТИКАНТА
МОДУЛЬ М-І-І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ.
№
Зміст роботи студента практиканта
Отриманий результат
К-т годин
1.
Настановча конференція.
Запис у щоденнику
2.
Складання індивідуального плану
роботи студента-практиканта.
Індивідуальний план роботи
3.
Відвідання ради факультету.
Запис у щоденнику
4.
Відвідання зборів старостату та студентського деканату.
Записи у щоденнику
5.
Відвідання зборів деканату
Запис у щоденнику
6.
Ведення щоденника психолого-педагогічних спостережень. Щоденне підведення підсумків дня.
Щоденник
7.
Консультація викладача-методиста.
Запис зауважень методиста
8.
Написання звіту.
Звіт
9.
Залік – усна співбесіда, перевірка документації.
Відмітка у щоденнику і заліковці.
10.
Звітна конференція.
План конспект виступу у щоденнику.
Загальна кількість годин 28
МОДУЛЬ М-І-2 НАВЧАЛЬНА ТА НАУКОВО- ДОСЛІДНА РОБОТИ ПРОВІДНОЇ КАФЕДРИ
№
Зміст роботи студента-практиканта
Отриманий результат
К-т годин
1.
Відвідання засідання кафедри
Запис у щоденнику/порядок денний. План-конспект.
2.
Ознайомлення і аналіз документації провідної кафедри:
- План роботи кафедри.
- Штатний розклад та кадровий паспорт кафедри.
- Навчальні та робочі програми з усіх дисциплін кафедри.
- Перелік спецкурсів та спецсемінарів, їх зміст.
- Індивідуальні плани роботи викладачів.
- Протоколи засідань кафедри.
- Звіти кафедри за навчальний рік.
- План роботи навчального кабінету. Вивчення роботи кабінету.
Аналіз плану
Аналіз документів
Аналіз документів у щоденнику
Ксерокопії планів
Опис у щоденнику
Аналіз у щоденнику
Запис у щоденнику
Запис у щоденнику
0,5
0,5
0,5
0,5
0,5
0,5
3.
Консультація методиста
Запис зауважень методиста
Загальна кількість годин 8
МОДУЛЬ М-І-3. АУДИТОРНА НАВЧАЛЬНА РОБОТА.
ПІДМОДУЛЬ М-І-3-І. ЛЕКЦІЙНА РОБОТА.
№
Зміст роботи студента практиканта
Отриманий результат
К-ть годин
1.
Відвідання і конспектування лекцій викладачів-методистів /7 лекцій/
Конспект лекцій
2.
Аналіз і обговорення відвіданих лекцій.
Аналіз у щоденнику
3.
Підготовка до лекцій.
Тексти лекцій (не менше двох)
4.
Проведення лекцій з фахових дисциплін /2 лекції, одна залікова/.
Самоаналіз
5.
Обговорення прочитаних лекцій на зборах провідної кафедри у присутності студентів-практикантів.
Протокол обговорення
6.
Ознайомлення з текстом лекції, що зберігається у фонді кафедри. Аналіз тексту лекції.
Конспект лекції
7.
Взаємовідвідування та обговорення залікових лекцій студентів-пратикантів /4 лекції/
Конспект лекцій
8.
Консультація методиста.
Запис зауважень
Загальна кількість годин 47
ПІДМОДУЛЬ М-І-3-2. СЕМІНАРСЬКІ ТА ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ.
№
Зміст роботи студента практиканта
Отриманий результат
К-ть годин
1.
Відвідання лабораторно-практичних та семінарських занять викладачів провідної кафедри /8 занять/.
Конспекти
2.
Аналіз та обговорення відвіданих семінарських та лабораторно-практичних занять.
Запис у щоденнику
3.
Підготовка до проведення семінарських та лабораторно-практичних занять /4 заняття, з яких одне залікове/.
Плани-конспекти
4.
Проведення семінарських та лабораторно-практичних занять /4 заняття, з яких 1 залікове/.
Самоаналіз занять
5.
Обговорення залікового завдання.
Протокол
6.
Взаємовідвідання занять студентів-практикантів /4 заняття/
Конспекти занять
7.
Обговорення відвіданих залікових занять студентів-практикантів
Аналіз занять у щоденнику
8.
Проведення /по можливості/ семінарського заняття з педагогіки. Підготовка до заняття.
План-конспект заняття
9.
Консультація методиста.
Запис зауважень методиста
Загальна кількість годин 57
МОДУЛЬ М-І-4. ПОЗААУДИТОРНА НАВЧАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
№
Зміст роботи студента практиканта
Отриманий результат
К-ть годин
1.
Ознайомлення з організацією самостійної роботи студентів на провідній кафедрі /наявність тем для самостійного опрацювання, методичне забезпечення, форми самостійної роботи та інше/.
Аналіз у щоденнику
2.
Ознайомлення з організацією індивідуальної роботи студентів /графіки занять, тематика індивідуальної роботи, форми і методи роботи, види виконуваних студентами робіт/.
Зміст роботи студента практиканта.
Аналіз у щоденнику
3.
Ознайомлення з організацією науково-дослідної роботи студентів: види, форми, індивідуально-творчі завдання
- Реферати / розкрити сутність на основі науково-методичної літератури. Методика підготовки рефератів.
- Аналіз одного реферату. Написання рецензії.
- Курсові роботи /розкрити сутність та методику підготовки на основі науково-методичної літератури/.
- Аналіз однієї курсової роботи. Написання рецензії.
- Дипломні роботи. Вивчення науково-методичної літератури.
- Ознайомлення з тематикою дипломних робіт, звітністю. Написання рецензії на одну дипломну роботу.
Конспекти опрацьованої літератури
Рецензія на реферат
Конспекти науково-методичної літератури
Рецензія
Конспекти науково-методичної літератури
Рецензія
4.
Робота позааудиторних наукових гуртків (факультативів).Відвідання занять гуртка (факультативу). Виступ з доповіддю.
Записи у щоденнику. Доповідь.
5.
Організація профільної підготовки. Особливості викладання різних предметів.
Записи у щоденнику
6.
Консультація методиста.
Запис зауважень методиста
Загальна кількість годин 39
МОДУЛЬ М-І-5. ВИХОВНА РОБОТА.
№
Зміст роботи студента практиканта
Отриманий результат
К-ть годин
1.
Вивчення системи роботи куратора
- Ознайомлення з планом роботи куратора.
- Відвідання двох виховних заходів, які проводив куратор.
- Аналіз та обговорення відвіданих виховних заходів.
Ксерокопія плану та його аналіз
Плани-конспекти
Аналіз у щоденнику
2.
Вивчення виховної роботи на факультеті. Ознайомлення з планом виховної роботи заступника декана з навчально-виховної роботи
Аналіз у щоденнику
3.
Знайомство з академічною групою. Визначити:
- Педагогічну спрямованість студентів /Розробити анкети – 5-6 питань, провести анкетування, обробити результати/.
- Наявність активу, референтних груп, лідерів /формальних і неформальних/.
- Пізнавальні інтереси студентів /анкетування/.
- Творчі здібності і творчу спрямованість студентів. Розробити анкети /5-6 питань/.
Анкети, результати анкетувань
Соціометрія
Анкети, результати анкетувань
Анкети, результати анкетувань
4.
Підготовка виховних заходів для певної академічної групи
Сценарії заходів
5.
Проведення двох виховних заходів у академічній групі. Один захід заліковий.
Методика розробки
6.
Аналіз і обговорення проведених заходів.
Протокол обговорення
7.
Відвідання двох залікових виховних заходів студентів-практикантів
Плани-конспекти заходів в щоденник
8.
Участь у обговоренні проведених залікових заходів студентів-практикантів
Аналіз у щоденнику
9.
Написання психолого-педагогічної характеристики академічної групи.
Психолого-педагогічна характеристика
10.
Ознайомлення з роботою клубів, гуртків, молодіжних організації, тощо.