Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Взаємовідповідність кредитів і модулів


 

Базовий

Модуль М-І Педагогічна практика студентів магістратури в вищому навчальному закладі – 216 годин 6 кредитів

Модуль М-І-І Організаційний 28 годин
Модуль М-І-2 Навчальна та науково-дослідна робота провідної кафедри   8 годин
    Всього 36 годин І кредит

 

Модуль М-І-3 Аудиторна навчальна робота 104 години
  Підмодуль М-І-3-І Лекційна робота 47 годин 1,5 кредити
  Підмодуль М-І-3-2 Семінарські та лабораторно-практичні заняття 57 годин 1,5 кредити
Модуль М-І-4 Позааудиторна навчальна та науково-дослідна робота студентів 39 годин 1 кредит
Модуль М-І-5 Позааудиторна виховна робота 37 годин 1 кредит

 


Вимоги до студентів практикантів.


1. Відповідально і ретельно виконувати всі завдання, що передбачені програмою практики.

2. Завдання виконувати наполегливо, намагатись підходити до них нестандартно, творчо.

3. І процесі практики підпорядковуватися правилам внутрішнього розпорядку ВНЗу, в якому відбудеться практика.

4. При виникненні ускладнення і неможливості розв’язати їх самостійно негайно звертатися за консультацією до викладачів-методистів.

5. На період практики у кожній групі в кожному ВНЗі необхідно обрати старосту, якій контролює відвідування студентами- практикантами ВНЗу, здійснює зв'язок з методистами і слідкує за дотриманням студентами-практикантами дисципліни.

6. Кожен студент-практикант повинен постійно вести щоденник психолого-педагогічних спостережень, в якому у хронологічній послідовності фіксувати виконання всіх видів роботи, відповідних до змісту педагогічної практики.

7. Студент-практикант, виконуючи завдання практики, повинен у середньому працювати не менше, ніж 9 годин на добу, брати участь у настановчій та підсумковій конференціях, а також у поточних консультаціях з викладачами-методистами.

8. У триденний термін після закінчення педагогічної практики студент-практикант повинен здати звітні матеріали і документи на перевірку.

 

 

ПРОГРАМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ.

 

 

ЗАГАЛЬНИЙ МОДУЛЬ М-І ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ.    
Подовженість практики Робочий тиждень Робочий день Загальна кількість робочих годин студента-практиканта за період педагогічної практики Кількість годин за кредит Загальна кількість кредитів - 4 тижні - 6 діб - 9 годин   - 216 годин - 36 годин - 6 кредитів
     

 

 

ЗМІСТ ЗАВДАНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТА- ПРАКТИКАНТА

МОДУЛЬ М-І-І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ.

 

Зміст роботи студента практиканта Отриманий результат К-т годин
1.   Настановча конференція.   Запис у щоденнику
2. Складання індивідуального плану роботи студента-практиканта. Індивідуальний план роботи
3. Відвідання ради факультету. Запис у щоденнику
4. Відвідання зборів старостату та студентського деканату. Записи у щоденнику
5. Відвідання зборів деканату Запис у щоденнику
6. Ведення щоденника психолого-педагогічних спостережень. Щоденне підведення підсумків дня. Щоденник
7. Консультація викладача-методиста. Запис зауважень методиста
8. Написання звіту. Звіт
9. Залік – усна співбесіда, перевірка документації. Відмітка у щоденнику і заліковці.
10. Звітна конференція. План конспект виступу у щоденнику.

Загальна кількість годин 28

 

МОДУЛЬ М-І-2 НАВЧАЛЬНА ТА НАУКОВО- ДОСЛІДНА РОБОТИ ПРОВІДНОЇ КАФЕДРИ

 

Зміст роботи студента-практиканта Отриманий результат К-т годин
1.   Відвідання засідання кафедри   Запис у щоденнику/порядок денний. План-конспект.
2. Ознайомлення і аналіз документації провідної кафедри: - План роботи кафедри. - Штатний розклад та кадровий паспорт кафедри. - Навчальні та робочі програми з усіх дисциплін кафедри. - Перелік спецкурсів та спецсемінарів, їх зміст. - Індивідуальні плани роботи викладачів. - Протоколи засідань кафедри. - Звіти кафедри за навчальний рік. - План роботи навчального кабінету. Вивчення роботи кабінету.   Аналіз плану Аналіз документів   Аналіз документів у щоденнику Ксерокопії планів   Опис у щоденнику   Аналіз у щоденнику Запис у щоденнику Запис у щоденнику       0,5 0,5     0,5   0,5   0,5 0,5
3. Консультація методиста Запис зауважень методиста

Загальна кількість годин 8

 

МОДУЛЬ М-І-3. АУДИТОРНА НАВЧАЛЬНА РОБОТА.

ПІДМОДУЛЬ М-І-3-І. ЛЕКЦІЙНА РОБОТА.

 

Зміст роботи студента практиканта Отриманий результат К-ть годин
1.   Відвідання і конспектування лекцій викладачів-методистів /7 лекцій/ Конспект лекцій
2. Аналіз і обговорення відвіданих лекцій. Аналіз у щоденнику
3. Підготовка до лекцій. Тексти лекцій (не менше двох)
4. Проведення лекцій з фахових дисциплін /2 лекції, одна залікова/. Самоаналіз
5. Обговорення прочитаних лекцій на зборах провідної кафедри у присутності студентів-практикантів. Протокол обговорення
6. Ознайомлення з текстом лекції, що зберігається у фонді кафедри. Аналіз тексту лекції. Конспект лекції
7. Взаємовідвідування та обговорення залікових лекцій студентів-пратикантів /4 лекції/ Конспект лекцій
8. Консультація методиста. Запис зауважень

Загальна кількість годин 47

ПІДМОДУЛЬ М-І-3-2. СЕМІНАРСЬКІ ТА ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ.

 

Зміст роботи студента практиканта Отриманий результат К-ть годин
1.   Відвідання лабораторно-практичних та семінарських занять викладачів провідної кафедри /8 занять/.   Конспекти
2. Аналіз та обговорення відвіданих семінарських та лабораторно-практичних занять. Запис у щоденнику
3. Підготовка до проведення семінарських та лабораторно-практичних занять /4 заняття, з яких одне залікове/. Плани-конспекти
4. Проведення семінарських та лабораторно-практичних занять /4 заняття, з яких 1 залікове/. Самоаналіз занять
5. Обговорення залікового завдання. Протокол
6. Взаємовідвідання занять студентів-практикантів /4 заняття/ Конспекти занять
7. Обговорення відвіданих залікових занять студентів-практикантів Аналіз занять у щоденнику
8. Проведення /по можливості/ семінарського заняття з педагогіки. Підготовка до заняття. План-конспект заняття
9. Консультація методиста. Запис зауважень методиста

Загальна кількість годин 57

МОДУЛЬ М-І-4. ПОЗААУДИТОРНА НАВЧАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.

 

Зміст роботи студента практиканта Отриманий результат К-ть годин
1.   Ознайомлення з організацією самостійної роботи студентів на провідній кафедрі /наявність тем для самостійного опрацювання, методичне забезпечення, форми самостійної роботи та інше/. Аналіз у щоденнику
2. Ознайомлення з організацією індивідуальної роботи студентів /графіки занять, тематика індивідуальної роботи, форми і методи роботи, види виконуваних студентами робіт/. Зміст роботи студента практиканта. Аналіз у щоденнику
3. Ознайомлення з організацією науково-дослідної роботи студентів: види, форми, індивідуально-творчі завдання - Реферати / розкрити сутність на основі науково-методичної літератури. Методика підготовки рефератів. - Аналіз одного реферату. Написання рецензії. - Курсові роботи /розкрити сутність та методику підготовки на основі науково-методичної літератури/.   - Аналіз однієї курсової роботи. Написання рецензії. - Дипломні роботи. Вивчення науково-методичної літератури.     - Ознайомлення з тематикою дипломних робіт, звітністю. Написання рецензії на одну дипломну роботу.   Конспекти опрацьованої літератури   Рецензія на реферат Конспекти науково-методичної літератури Рецензія   Конспекти науково-методичної літератури Рецензія              
4. Робота позааудиторних наукових гуртків (факультативів).Відвідання занять гуртка (факультативу). Виступ з доповіддю. Записи у щоденнику. Доповідь.
5. Організація профільної підготовки. Особливості викладання різних предметів. Записи у щоденнику
6. Консультація методиста. Запис зауважень методиста

Загальна кількість годин 39


МОДУЛЬ М-І-5. ВИХОВНА РОБОТА.

Зміст роботи студента практиканта Отриманий результат К-ть годин
1.   Вивчення системи роботи куратора - Ознайомлення з планом роботи куратора. - Відвідання двох виховних заходів, які проводив куратор. - Аналіз та обговорення відвіданих виховних заходів.   Ксерокопія плану та його аналіз Плани-конспекти   Аналіз у щоденнику      
2. Вивчення виховної роботи на факультеті. Ознайомлення з планом виховної роботи заступника декана з навчально-виховної роботи Аналіз у щоденнику
3. Знайомство з академічною групою. Визначити: - Педагогічну спрямованість студентів /Розробити анкети – 5-6 питань, провести анкетування, обробити результати/. - Наявність активу, референтних груп, лідерів /формальних і неформальних/. - Пізнавальні інтереси студентів /анкетування/. - Творчі здібності і творчу спрямованість студентів. Розробити анкети /5-6 питань/.     Анкети, результати анкетувань   Соціометрія     Анкети, результати анкетувань Анкети, результати анкетувань            
4. Підготовка виховних заходів для певної академічної групи Сценарії заходів
5. Проведення двох виховних заходів у академічній групі. Один захід заліковий. Методика розробки
6. Аналіз і обговорення проведених заходів. Протокол обговорення
7. Відвідання двох залікових виховних заходів студентів-практикантів Плани-конспекти заходів в щоденник
8. Участь у обговоренні проведених залікових заходів студентів-практикантів Аналіз у щоденнику
9. Написання психолого-педагогічної характеристики академічної групи. Психолого-педагогічна характеристика
10. Ознайомлення з роботою клубів, гуртків, молодіжних організації, тощо. Записи у щоденнику  
11. Консультації методиста. Запис у щоденнику

Загальна кількість годин 37

Модуль М-І-І та модуль М-І-2 складають 1 кредит.

Підмодуль М-І-3-1 відповідає 1,5 кредитам.

Підмодуль М-І-3-2 складає 1,5 кредитів.

Модуль М-І-4 складає 1 кредит.

Модуль М-І-5 складає 1 кредит.

 


Читайте також:

  1. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  2. Аудит короткострокових кредитів і прострочених позик
  3. Близьким до продажу кредитів є метод сек'юритизації активів.
  4. Бухгалтерський облік кредитів овердрафт
  5. Бухгалтерський облік наданих кредитів
  6. Види кредитів
  7. Виклад запиту видатків/ надання кредитів за бюджетною програмою в розрізі економічної класифікації/ класифікації кредитування.
  8. Використання банківських кредитів для формування оборотних коштів.
  9. Використання модулів
  10. Відображення в обліку кредитів овердрафт
  11. Відображення класифікаційних груп видів кредитів у плані рахунків бухгалтерського обліку в банках




Переглядів: 611

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Навчальне видання | Основні звітні документи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.