Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Взаємовідповідність кредитів і модулів


 

Базовий

Модуль М-І Педагогічна практика студентів магістратури в вищому навчальному закладі – 216 годин 6 кредитів

Модуль М-І-І Організаційний 28 годин
Модуль М-І-2 Навчальна та науково-дослідна робота провідної кафедри   8 годин
    Всього 36 годин І кредит

 

Модуль М-І-3 Аудиторна навчальна робота 104 години
  Підмодуль М-І-3-І Лекційна робота 47 годин 1,5 кредити
  Підмодуль М-І-3-2 Семінарські та лабораторно-практичні заняття 57 годин 1,5 кредити
Модуль М-І-4 Позааудиторна навчальна та науково-дослідна робота студентів 39 годин 1 кредит
Модуль М-І-5 Позааудиторна виховна робота 37 годин 1 кредит

 


Вимоги до студентів практикантів.


1. Відповідально і ретельно виконувати всі завдання, що передбачені програмою практики.

2. Завдання виконувати наполегливо, намагатись підходити до них нестандартно, творчо.

3. І процесі практики підпорядковуватися правилам внутрішнього розпорядку ВНЗу, в якому відбудеться практика.

4. При виникненні ускладнення і неможливості розв’язати їх самостійно негайно звертатися за консультацією до викладачів-методистів.

5. На період практики у кожній групі в кожному ВНЗі необхідно обрати старосту, якій контролює відвідування студентами- практикантами ВНЗу, здійснює зв'язок з методистами і слідкує за дотриманням студентами-практикантами дисципліни.

6. Кожен студент-практикант повинен постійно вести щоденник психолого-педагогічних спостережень, в якому у хронологічній послідовності фіксувати виконання всіх видів роботи, відповідних до змісту педагогічної практики.

7. Студент-практикант, виконуючи завдання практики, повинен у середньому працювати не менше, ніж 9 годин на добу, брати участь у настановчій та підсумковій конференціях, а також у поточних консультаціях з викладачами-методистами.

8. У триденний термін після закінчення педагогічної практики студент-практикант повинен здати звітні матеріали і документи на перевірку.

 

 

ПРОГРАМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ.

 

 

ЗАГАЛЬНИЙ МОДУЛЬ М-І ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ.    
Подовженість практики Робочий тиждень Робочий день Загальна кількість робочих годин студента-практиканта за період педагогічної практики Кількість годин за кредит Загальна кількість кредитів - 4 тижні - 6 діб - 9 годин   - 216 годин - 36 годин - 6 кредитів
     

 

 

ЗМІСТ ЗАВДАНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТА- ПРАКТИКАНТА

МОДУЛЬ М-І-І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ.

 

Зміст роботи студента практиканта Отриманий результат К-т годин
1.   Настановча конференція.   Запис у щоденнику
2. Складання індивідуального плану роботи студента-практиканта. Індивідуальний план роботи
3. Відвідання ради факультету. Запис у щоденнику
4. Відвідання зборів старостату та студентського деканату. Записи у щоденнику
5. Відвідання зборів деканату Запис у щоденнику
6. Ведення щоденника психолого-педагогічних спостережень. Щоденне підведення підсумків дня. Щоденник
7. Консультація викладача-методиста. Запис зауважень методиста
8. Написання звіту. Звіт
9. Залік – усна співбесіда, перевірка документації. Відмітка у щоденнику і заліковці.
10. Звітна конференція. План конспект виступу у щоденнику.

Загальна кількість годин 28

 

МОДУЛЬ М-І-2 НАВЧАЛЬНА ТА НАУКОВО- ДОСЛІДНА РОБОТИ ПРОВІДНОЇ КАФЕДРИ

 

Зміст роботи студента-практиканта Отриманий результат К-т годин
1.   Відвідання засідання кафедри   Запис у щоденнику/порядок денний. План-конспект.
2. Ознайомлення і аналіз документації провідної кафедри: - План роботи кафедри. - Штатний розклад та кадровий паспорт кафедри. - Навчальні та робочі програми з усіх дисциплін кафедри. - Перелік спецкурсів та спецсемінарів, їх зміст. - Індивідуальні плани роботи викладачів. - Протоколи засідань кафедри. - Звіти кафедри за навчальний рік. - План роботи навчального кабінету. Вивчення роботи кабінету.   Аналіз плану Аналіз документів   Аналіз документів у щоденнику Ксерокопії планів   Опис у щоденнику   Аналіз у щоденнику Запис у щоденнику Запис у щоденнику       0,5 0,5     0,5   0,5   0,5 0,5
3. Консультація методиста Запис зауважень методиста

Загальна кількість годин 8

 

МОДУЛЬ М-І-3. АУДИТОРНА НАВЧАЛЬНА РОБОТА.

ПІДМОДУЛЬ М-І-3-І. ЛЕКЦІЙНА РОБОТА.

 

Зміст роботи студента практиканта Отриманий результат К-ть годин
1.   Відвідання і конспектування лекцій викладачів-методистів /7 лекцій/ Конспект лекцій
2. Аналіз і обговорення відвіданих лекцій. Аналіз у щоденнику
3. Підготовка до лекцій. Тексти лекцій (не менше двох)
4. Проведення лекцій з фахових дисциплін /2 лекції, одна залікова/. Самоаналіз
5. Обговорення прочитаних лекцій на зборах провідної кафедри у присутності студентів-практикантів. Протокол обговорення
6. Ознайомлення з текстом лекції, що зберігається у фонді кафедри. Аналіз тексту лекції. Конспект лекції
7. Взаємовідвідування та обговорення залікових лекцій студентів-пратикантів /4 лекції/ Конспект лекцій
8. Консультація методиста. Запис зауважень

Загальна кількість годин 47

ПІДМОДУЛЬ М-І-3-2. СЕМІНАРСЬКІ ТА ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ.

 

Зміст роботи студента практиканта Отриманий результат К-ть годин
1.   Відвідання лабораторно-практичних та семінарських занять викладачів провідної кафедри /8 занять/.   Конспекти
2. Аналіз та обговорення відвіданих семінарських та лабораторно-практичних занять. Запис у щоденнику
3. Підготовка до проведення семінарських та лабораторно-практичних занять /4 заняття, з яких одне залікове/. Плани-конспекти
4. Проведення семінарських та лабораторно-практичних занять /4 заняття, з яких 1 залікове/. Самоаналіз занять
5. Обговорення залікового завдання. Протокол
6. Взаємовідвідання занять студентів-практикантів /4 заняття/ Конспекти занять
7. Обговорення відвіданих залікових занять студентів-практикантів Аналіз занять у щоденнику
8. Проведення /по можливості/ семінарського заняття з педагогіки. Підготовка до заняття. План-конспект заняття
9. Консультація методиста. Запис зауважень методиста

Загальна кількість годин 57

МОДУЛЬ М-І-4. ПОЗААУДИТОРНА НАВЧАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.

 

Зміст роботи студента практиканта Отриманий результат К-ть годин
1.   Ознайомлення з організацією самостійної роботи студентів на провідній кафедрі /наявність тем для самостійного опрацювання, методичне забезпечення, форми самостійної роботи та інше/. Аналіз у щоденнику
2. Ознайомлення з організацією індивідуальної роботи студентів /графіки занять, тематика індивідуальної роботи, форми і методи роботи, види виконуваних студентами робіт/. Зміст роботи студента практиканта. Аналіз у щоденнику
3. Ознайомлення з організацією науково-дослідної роботи студентів: види, форми, індивідуально-творчі завдання - Реферати / розкрити сутність на основі науково-методичної літератури. Методика підготовки рефератів. - Аналіз одного реферату. Написання рецензії. - Курсові роботи /розкрити сутність та методику підготовки на основі науково-методичної літератури/.   - Аналіз однієї курсової роботи. Написання рецензії. - Дипломні роботи. Вивчення науково-методичної літератури.     - Ознайомлення з тематикою дипломних робіт, звітністю. Написання рецензії на одну дипломну роботу.   Конспекти опрацьованої літератури   Рецензія на реферат Конспекти науково-методичної літератури Рецензія   Конспекти науково-методичної літератури Рецензія              
4. Робота позааудиторних наукових гуртків (факультативів).Відвідання занять гуртка (факультативу). Виступ з доповіддю. Записи у щоденнику. Доповідь.
5. Організація профільної підготовки. Особливості викладання різних предметів. Записи у щоденнику
6. Консультація методиста. Запис зауважень методиста

Загальна кількість годин 39


МОДУЛЬ М-І-5. ВИХОВНА РОБОТА.

Зміст роботи студента практиканта Отриманий результат К-ть годин
1.   Вивчення системи роботи куратора - Ознайомлення з планом роботи куратора. - Відвідання двох виховних заходів, які проводив куратор. - Аналіз та обговорення відвіданих виховних заходів.   Ксерокопія плану та його аналіз Плани-конспекти   Аналіз у щоденнику      
2. Вивчення виховної роботи на факультеті. Ознайомлення з планом виховної роботи заступника декана з навчально-виховної роботи Аналіз у щоденнику
3. Знайомство з академічною групою. Визначити: - Педагогічну спрямованість студентів /Розробити анкети – 5-6 питань, провести анкетування, обробити результати/. - Наявність активу, референтних груп, лідерів /формальних і неформальних/. - Пізнавальні інтереси студентів /анкетування/. - Творчі здібності і творчу спрямованість студентів. Розробити анкети /5-6 питань/.     Анкети, результати анкетувань   Соціометрія     Анкети, результати анкетувань Анкети, результати анкетувань            
4. Підготовка виховних заходів для певної академічної групи Сценарії заходів
5. Проведення двох виховних заходів у академічній групі. Один захід заліковий. Методика розробки
6. Аналіз і обговорення проведених заходів. Протокол обговорення
7. Відвідання двох залікових виховних заходів студентів-практикантів Плани-конспекти заходів в щоденник
8. Участь у обговоренні проведених залікових заходів студентів-практикантів Аналіз у щоденнику
9. Написання психолого-педагогічної характеристики академічної групи. Психолого-педагогічна характеристика
10. Ознайомлення з роботою клубів, гуртків, молодіжних організації, тощо. Записи у щоденнику  
11. Консультації методиста. Запис у щоденнику

Загальна кількість годин 37

Модуль М-І-І та модуль М-І-2 складають 1 кредит.

Підмодуль М-І-3-1 відповідає 1,5 кредитам.

Підмодуль М-І-3-2 складає 1,5 кредитів.

Модуль М-І-4 складає 1 кредит.

Модуль М-І-5 складає 1 кредит.

 


Читайте також:

  1. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  2. Аудит короткострокових кредитів і прострочених позик
  3. Близьким до продажу кредитів є метод сек'юритизації активів.
  4. Бухгалтерський облік кредитів овердрафт
  5. Бухгалтерський облік наданих кредитів
  6. Види кредитів
  7. Виклад запиту видатків/ надання кредитів за бюджетною програмою в розрізі економічної класифікації/ класифікації кредитування.
  8. Використання банківських кредитів для формування оборотних коштів.
  9. Використання модулів
  10. Відображення в обліку кредитів овердрафт
  11. Відображення класифікаційних груп видів кредитів у плані рахунків бухгалтерського обліку в банках




Переглядів: 556

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Навчальне видання | Основні звітні документи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.