Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виклад запиту видатків/ надання кредитів за бюджетною програмою в розрізі економічної класифікації/ класифікації кредитування.

Виклад запиту видатків на 2010 рік за бюджетною програмою в розрізі економічної класифікації видатків:

КЕКВ Найменування видатків за економічною класифікацією 2008 рік (звіт) 2009 рік (затверджено) 2010 рік (проект)
загальні спеціальні разом (3+4) загальні спеціальні разом (6+7) загальні спеціальні разом (9+10)
                     
                   
  ВСЬОГО                  

Виклад запиту надання кредитів на 2010 рік в розрізі класифікації кредитування:

ККК Найменування видатків за економічною класифікацією 2008 рік (звіт) 2009 рік (затверджено) 2010 рік (проект)
загальні спеціальні разом (3+4) загальні спеціальні разом (6+7) загальні спеціальні разом (9+10)
                     
                   
  ВСЬОГО                  

Виклад запиту видатків/ надання кредитів на 2011-2013 роки в розрізі економічної класифікації/ класифікації кредитування:

КЕКВ/ ККК Найменування видатків/ надання кредитів за економічною класифікацією/ класифікацією кредитування 2011 рік (прогноз) 2012 рік (прогноз) 2013 рік (прогноз)
загальні спеціальні разом (3+4) загальні спеціальні разом (6+7) загальні спеціальні разом (9+10)
                   
  ВСЬОГО                  

Виклад запиту видатків/ надання кредитів за бюджетною програмою в розрізі напрямків використання коштів.

Виклад запиту видатків/ надання кредитів за бюджетною програмою в розрізі напрямків використання коштів на 2010 рік:

(тис. грн.)

№ з/п Напрями використання коштів 2008 рік (звіт) 2009 рік (затверджено) 2010 рік (проект)
загальні спеціальні разом (3+4) загальні спеціальні разом (6+7) загальні спеціальні разом (9+10)
                     
                   
  ВСЬОГО                  

Виклад запиту видатків/ надання кредитів за бюджетною програмою в розрізі напрямків використання коштів на 2011-2013 роки:

№ з/п Напрями використання коштів 2011 рік (прогноз) 2012 рік (прогноз) 2013 рік (прогноз)
загальні спеціальні разом (3+4) загальні спеціальні разом (6+7) загальні спеціальні разом (9+10)
                   
  ВСЬОГО                  

Читайте також:

  1. Cisco Packet Tracer - Знайомство з програмою. Інтерфейс
  2. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  3. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  4. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  5. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  6. Tutor – викладач (в англійських університетах)
  7. V. Виклад нового матеріалу
  8. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  9. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».
  10. V. Робота з програмою «Садівник».
  11. VІ. Робота з програмою «Восьминіжка».
  12. VІІ. Робота з програмою «Кенгуру».




Переглядів: 578

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основна мета виконання бюджетної програми, строки реалізації та головні завдання бюджетної програми на 2010 рік | Результативні показники, які характеризують виконання бюджетної програми.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.