МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Органи спеціального державного управлінняДо спеціально уповноважених законодавчими актами органів державної виконавчої влади, які виконують цільові функції екологічного управління, · спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань екології та природних ресурсів — Міністерство екології та природних ресурсів України; · Державна екологічна інспекція України; · Державна служба заповідної справи України; · державні управління ОНПС в областях; · Державне управління ОНПС у м. Києві та м. Севастополі; · спеціально уповноважений орган виконавчої влади в галузі екології та природних ресурсів у АР Крим — Республіканський комітет АР Крим · Державна екологічна інспекція Республіканського комітету АР Крим з екології та природних ресурсів; · Державна екологічна інспекція в м. Києві та м. Севастополі;
Спеціальна уповноважений центральний орган виконавчої влади з пи-тань екології та природних ресурсів — Міністерство екології та природних ресурсів України (Мінприроди): · готує пропозиції щодо формування та реалізації державної політики, реалізує єдину науково-технічну політику, організовує розробку та реалізацію загальнодержавних і регіональних програм у галузі охоро-ни навколишнього природного середовища, раціонального викорис-тання та відновлення природних ресурсів, забезпечення екологічної та, в межах своєї компетенції, радіаційної безпеки, а також гідроме-теорологічної, топографо-геодезичної і картографічної діяльності; · організовує і координує розробку та реалізацію загальнодержавних наукових та науково-технічних програм, спрямованих на планомірне комплексне вивчення стану навколишнього природного середовища, природних ресурсів та відповідне картографування території України, континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони України, бере участь у формуванні національної системи науково-технічної інформації, проводить державну реєстрацію та облік робіт із геологічного вивчення надр, а також топографо-геодезичних і кар-тографічних робіт; · координує діяльність центральних і місцевих органів виконавчої вла-ди в галузі охорони навколишнього природного середовища, раціо-нального використання та відновлення природних ресурсів, забезпе-чення екологічної безпеки, а також гідрометеорологічної, топографо--геодезичної і картографічної діяльності; · здійснює державний контроль за додержанням норм і правил у галузі використання та охорони природних ресурсів, у тому числі землі, її надр, поверхневих та підземних вод, атмосферного повітря, лісів, інших об’єктів рослинного й тваринного світу, морського середови-ща, а також природних ресурсів територіальних вод, континентально-го шельфу і виключної (морської) економічної зони України, тери-торій та об’єктів природно-заповідного фонду України; вимог еколо-гічної та, в межах своєї компетенції, радіаційної безпеки, у тому числі в пунктах пропуску через державний кордон України; у сфері повод-ження з відходами, геологічного вивчення надр (державний геологіч-ний контроль), гідрометеорологічної, а також топографо-геодезичної і картографічної діяльності (державний геодезичний нагляд); · організовує і здійснює державну екологічну експертизу; · організовує проведення моніторингу навколишнього природного середовища, створення й функціонування екологічних, географічних та · забезпечує ведення державних кадастрів родовищ і проявів корисних копалин, державного балансу запасів корисних копалин, державних кадастрів рослинного й тваринного світу та державного водного када-стру, формує Державний фонд родовищ корисних копалин та Дер-жавний фонд надр; · здійснює державну експертизу та оцінку запасів корисних копалин, · забезпечує передавання розвіданих родовищ для промислового освоєння; · забезпечує ведення державного обліку топографо-геодезичних і картографічних робіт, бере участь у формуванні Державного картографо-геодезичного фонду України, а також регіональних картогра-фо-геодезичних фондів; · затверджує норми і правила в галузі охорони навколишнього природ-ного середовища, раціонального використання природних ресурсів, екологічної безпеки, поводження з відходами, а також гідрометеоро-логічної, топографо-геодезичної і картографічної діяльності; · здійснює в межах своїх повноважень заходи щодо адаптації законодавства України до законодавства Європейського союзу та імплементації в національне законодавство норм відповідних міжнародно-пра-вових актів, стороною яких є Україна; · бере участь разом із відповідними органами виконавчої влади в роботі зі стандартизації, сертифікації, акредитації, метрологічного забезпе-чення в галузі охорони навколишнього природного середовища, ви-користання природних ресурсів, екологічної та, в межах своєї компе-тенції, радіаційної безпеки, а також гідрометеорологічної, топографо--геодезичної і картографічної діяльності; · видає дозволи (ліцензії) на пошук (розвідку) та експлуатацію родо-вищ корисних копалин, гідрометеорологічну, топографо-геодезичну і картографічну діяльність та в інших випадках, передбачених законо-давством, а також контролює додержання умов виданих дозволів (ліцензій), призупиняє та анулює їх дію; · видає дозволи (ліцензії) на спеціальне використання природних ресурсів, спеціальні дозволи на користування надрами, дозволи на викиди і скиди забруднювальних речовин у навколишнє природне се-редовище, на розміщення, транскордонне перевезення та здійснення інших операцій у сфері поводження з відходами; · затверджує або погоджує ліміти та квоти на використання чи видобу-вання природних ресурсів загальнодержавного значення, викидів і скидів забруднювальних речовин у навколишнє природне середови-ще, якщо це призводить до забруднення природних ресурсів загаль-нодержавного значення, а також на утворення та розміщення відходів; · розробляє нормативи відрахувань за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок Державного бюджету України, плати за викори-стання природних ресурсів, розміщення відходів, за викиди і скиди забруднювальних речовин у навколишнє природне середовище; · забезпечує розвиток заповідної справи, збереження біологічного та ландшафтного різноманіття, формування національної екологічної мережі, ведення Червоної книги України та Зеленої книги України, здійснює державне управління з питань організації, охорони й вико-ристання територій та об’єктів природно-заповідного фонду України; · організовує проведення державних випробувань пестицидів і агро-хімікатів вітчизняного та іноземного виробництва, здійснює держав-ну реєстрацію пестицидів і агрохімікатів і затверджує переліки пести-цидів, дозволених для використання в Україні, встановлює регламен-ти їх застосування, здійснює акредитацію установ та організацій, які проводять державні випробування пестицидів і агрохімікатів, надає дозволи на ввезення в Україну, виробництво дослідних партій та застосування незареєстрованих пестицидів і агрохімікатів для прове- · дення державних випробувань, наукових досліджень; · здійснює управління державною системою гідрометеорологічних спо-стережень, забезпечує її функціонування і розвиток, організовує гідрометеорологічне прогнозування та забезпечення органів держав-ної влади, органів місцевого самоврядування та населення інформацією про стан і прогнозовані зміни гідрометеорологічних умов ізпопередженнями про небезпечні та стихійні гідрометеорологічні явища; · бере участь у плануванні та здійсненні заходів щодо попередження і реагування на надзвичайні ситуації стосовно забезпечення екологічної та, в межах своєї компетенції, радіаційної безпеки; · організовує і координує в установленому порядку виконання загаль-нодержавних топографо-геодезичних і картографічних робіт, прове-дення астрономо-геодезичних, гравіметричних, картовидавничих робіт, аерокосмічних зйомок для дистанційного зондування Землі, щоб вивчати природні ресурси і стан довкілля; · здійснює топографо-геодезичне і картографічне забезпечення прове-дення земельної реформи, виконання державних і регіональних програм, здійснення заходів щодо охорони навколишнього природ-ного середовища, використання природних ресурсів, розвитку туриз-му, рекреації, а також інших державних потреб; · здійснює міжнародне співробітництво в галузі охорони навколишньо-го природного середовища, раціонального використання природних ресурсів, забезпечення екологічної та, в межах своєї компетенції, радіаційної безпеки, а також гідрометеорологічної, топографо-геоде-зичної і картографічної діяльності; · забезпечує інформування органів державної влади, органів місцевого самоврядування та населення про екологічний стан територій та об’єктів, у тому числі ядерних установок і прилеглих до них тери-торій, про випадки та причини екстремального забруднення довкілля, готує разом з іншими органами виконавчої влади та подає в установ-леному порядку Національну доповідь про стан навколишнього при-родного середовища; · сприяє екологічній освіті та екологічному вихованню громадян, здійснює співробітництво з природоохоронними об’єднаннями гро-мадян, затверджує положення про громадський контроль у галузі охо-рони навколишнього природного середовища.
Державна екологічна інспекція України: 1. організовує і здійснює державний контроль за: · додержанням вимог законодавства про охорону навколишнього при-родного середовища, раціональне використання природних ресурсів, норм екологічної та радіаційної безпеки; · додержанням норм, правил і стандартів, виконанням вимог держав-ної екологічної експертизи в галузі використання та охорони природ-них ресурсів, а також додержанням затверджених або погоджених Мінприроди лімітів та квот на використання чи видобування при-родних ресурсів загальнодержавного значення, викидів і скидів за-бруднювальних речовин у навколишнє природне середовище, якщо це призводить до забруднення природних ресурсів загальнодержавно-го значення, а також на утворення та розміщення відходів; · додержанням вимог екологічної та радіаційної безпеки (крім майданчиків ядерних установок, об’єктів, призначених для досліджень пово-дження з радіоактивними відходами, та уранових об’єктів); 2. координує роботу структурних підрозділів центральних органів вико-навчої влади, які здійснюють державний контроль у сфері лісового та мисливського господарств, регулювання земельних відносин, викори-стання та охорони вод і відновлення водних ресурсів, а також урядо-вого органу державного управління з питань рибного господарства; 3. подає пропозиції Мінприроди про скасування виданих дозволів на захоронення (складування) промислових, побутових та інших відходів, викиди шкідливих речовин у навколишнє природне середо-вище, на спеціальне використання природних ресурсів у разі пору-шення виконання умов цих дозволів; 4. за дорученням Мінприроди бере участь у міжнародному спів-робітництві в галузі охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання природних ресурсів, екологічної та радіаційної безпеки, а також організовує відповідно до законодавства контроль за виконанням міждержавних програм і вимог міжнародних договорів України щодо охорони навколишнього природного середо-вища, раціонального використання природних ресурсів, екологічної та радіаційної безпеки в межах наданих повноважень; 5. взаємодіє із засобами масової інформації з питань висвітлення акту-альних проблем здійснення державного контролю в галузі охорони навколишнього природного середовища, раціонального використан-ня природних ресурсів, екологічної та радіаційної безпеки.
Державна служба заповідної справи України: · організовує і здійснює методичне керівництво веденням заповідної справи; · розробляє і запроваджує економічний механізм збереження, невиснажливого використання й відновлення природних комплексів територій та об’єктів природно-заповідного фонду; · готує пропозиції з основних напрямів державної політики щодо збереження, невиснажливого використання природно-заповідного фонду, відновлення його природних комплексів та об’єктів; · координує діяльність установ природно-заповідного фонду та служби державної охорони природно-заповідного фонду України; · організовує виконання зобов’язань за міжнародними договорами у сфері заповідної справи; · забезпечує ведення Державного кадастру територій та об’єктів природно-заповідного фонду, систематизує інформацію у сфері заповідної справи; · організовує, здійснює і координує роботу щодо створення нових та розширення територій наявних об’єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення, зміни їх меж і категорій, скасування статусу, а також охорони й збереження водно-болотних угідь; · бере участь в організації розробки й реалізації законодавства, загаль-нодержавних та міжнародних програм і проектів, спрямованих на розвиток заповідної справи, Формування національної екологічної мережі; · бере участь у Формуванні транскордонних природоохоронних територій міжнародного значення та підготовці міжнародних угод щодо
Обласні державні управління ОНПС, Державне управління ОНПС у м. Києві та у м. Севастополі: · здійснюють комплексне управління та регулювання діяльності об'єктів ДСЕУ, координують діяльність органів загального державного управління ДСЕУ, територіальних органів міністерств та інших цент-ральних органів виконавчої влади в галузі охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання та відновлення природних ресурсів, забезпечення екологічної та, в межах своєї ком-петенції, радіаційної безпеки; · здійснюють державний контроль за додержанням норм і правил у галузі охорони навколишнього природного середовища, раціонально-го використання та відновлення природних ресурсів, у тому числі землі, її надр, поверхневих і підземних вод, атмосферного повітря, лісів, інших об’єктів рослинного й тваринного світу, природних ресурсів континентального шельфу та виключної (морської) еконо-мічної зони, у межах наданих повноважень, територій та об’єктів природно-заповідного фонду України; вимог екологічної та, в межах своєї компетенції, радіаційної безпеки, у тому числі в пунктах пропу-ску через державний кордон, у зоні діяльності регіональних митниць, у сфері поводження з відходами, застосування пестицидів та агро-хімікатів, геологічного вивчення надр (державного геологічного кон-тролю), топографо-геодезичної і картографічної діяльності (держав-ний геодезичний нагляд); · організовують та проводять державну екологічну експертизу відповідно до вимог закону України „Про екологічну експертизу”; · беруть участь у роботі державних комісій із приймання в експлуатацію об’єктів виробничого, житлово-комунального призначення та · подають проекти лімітів: використання природних ресурсів місцево-го значення, розміщення відходів; вносять пропозиції щодо їх затвер-дження відповідними обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями; · затверджують нормативи гранично допустимих викидів і скидів забруднювальних речовин у навколишнє природне середовище; · видають та анулюють в установленому порядку дозволи (ліцензії) на спеціальне використання природних ресурсів, дозволи на викиди і скиди забруднювальних речовин у навколишнє природне середови-ще, на розміщення та здійснення інших операцій у сфері поводжен-ня з відходами; · узгоджують матеріали підприємств на отримання дозволів (ліцензій) на пошук (розвідку) та експлуатацію родовищ корисних копалин, · організовують регіональний моніторинг навколишнього природного середовища, забезпечують діяльність національної екологічної інфор-маційної системи, здійснюють спостереження та інструментально--лабораторний контроль за забрудненням навколишнього природного середовища; · забезпечують розвиток заповідної справи, збереження біологічного та ландшафтного різноманіття, формування національної екологічної мережі, ведення Червоної книги України та Зеленої книги України, здійснюють державне управління з питань організації, охорони й використання територій та об’єктів природно-заповідного фонду України; · беруть участь у розробці, реалізації та контролі виконання місцевих екологічних програм і програм забезпечення екологічної та, в межах своєї компетенції, радіаційної безпеки, програм попередження та ліквідації наслідків надзвичайних екологічних ситуацій; · сприяють екологічній освіті та екологічному вихованню громадян, діяльності екологічних об’єднань громадян, рухів тощо. Державна екологічної інспекція Республіканського комітету АР Крим з ОНПС, Державна екологічна інспекція в м. Києві, Державна екологічна інспекція в м. Севастополі: · здійснюють державний контроль за додержанням вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища та радіацій-ної безпеки місцевими органами виконавчої влади, виконавчими ор-ганами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад із питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади щодо контролю за додержанням норм природоохоронного законодавства, використанням і охороною при-родних ресурсів об’єктами ДСЕУ, громадянами, а також іноземними юридичними й фізичними особами; · здійснюють державний контроль за додержанням стандартів та нор-мативів у галузі охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання природних ресурсів та радіаційної без-пеки, встановлених лімітів (квот) використання й добування всіх видів природних ресурсів; · здійснюють державний контроль за додержанням вимог екологічної безпеки, у тому числі; - в процесі проведення наукових, науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт, впровадження відкриттів, винаходів, застосування нової техніки, імпортного устаткування, технологій і систем; - на військових та оборонних об’єктах, об’єктах органів внутрішніх справ, органів Служби безпеки України та прикордонних військ, а та-кож під час передислокації військових частин, проведення військових навчань, маневрів, переміщення військ і військової техніки; · здійснюють екологічний контроль у пунктах пропуску через держав-ний кордон України; · здійснюють контроль за виконанням вимог та додержанням встановлених регламентів, правил, інструкцій тощо, а також додержанням умов і вимог, встановлених відповідним комітетом або управлінням, а саме: - дозволів спеціального водокористування; - лімітів викидів і скидів забруднювальних речовин; - лімітів використання природних ресурсів; - норм техногенно-екологічної безпеки; · здійснюють інструментально-лабораторний контроль для визначення: - якості стічних вод, що скидаються підприємствами у водні об’єкти, - якості викидів в атмосферне повітря, складу виробничих, побутових та інших видів відходів під час здійснення державного контролю; - ефективності роботи очисних споруд і устаткування під час інспекційних перевірок підприємств та організацій; - стану забруднення навколишнього природного середовища, у тому числі радіоактивного, у місцях викидів і скидів забруднювальних ре-човин підприємствами, а також у разі аварій; · за дорученням Мінприроди контролюють виконання міжнародних договорів України і беруть участь у міжнародному співробітництві з
Читайте також:
|
||||||||
|