МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Директивний фінансовий механізм, як правило, розробляється для фінансових відносин, у яких безпосередньо бере участь держава.У його сферу включаються податки, державний кредит, видатки бюджету, бюджетне фінансування, організація бюджетного устрою і бюджетного процесу, фінансове планування. Регулюючий фінансовий механізм визначає основні "правила гри" у конкретному сегменті фінансів, що не торкає прямо інтереси держави. Такий різновид фінансового механізму характерний для організації внутрішньогосподарських фінансових відносин на приватних підприємствах. У цьому випадку держава встановлює загальний порядок використання фінансових ресурсів, що залишаються на підприємстві після сплати податків і інших обов'язкових платежів, а підприємство самостійно розробляє форми, види грошових фондів, напрямки їхнього використання. Фінансовий механізм включає: 1. Фінансове планування; 2. Фінансові важелі і стимули; 3. Фінансові норми, нормативи і ліміти; 4. Управління фінансами; 5. Фінансовий контроль; 6. Фінансове право. Фінансове планування - діяльність держави та суб’єктів господарювання з приводу розробки і виконання відповідних фінансових планів. Фінансові плани - це плани формування і використання грошових доходів і нагромаджень підприємств, галузей народного господарства і держави в цілому. Об’єктом фінансового плану є грошові ресурси, їх формування і використання. Існує взаємозв’язок між економічним, соціальним і фінансовим планування: - з однієї сторони, показники плану економічного і соціального розвитку є основою для розрахунку фінансових показників; - з іншого боку, фінплани впливають на економічний розвиток суспільства і підприємства. Методи фінансового планування: 1. Метод коефіцієнтів; 2. Балансовий метод; 3. Нормативний метод. В залежності від сфери функціонування і характеру фінансових відносин, фінансові плани умовно поділяються на: - централізовані: 1. Бюджет; 2. Фінансовий план майнового і особистого страхування; 3. Бюджет соціального страхування; 4. Зведений фінансовий план (баланс фінансових ресурсів держави). - децентралізовані фінансові плани: 1. В сфері матеріального виробництва - баланс доходів і витрат підприємства; 2. В сфері нематеріального виробництва - кошторис бюджетних установ. Проміжну позицію між централізованими і децентралізованими фінпланами займають фінплани галузевих міністерств і відомств. Методи управління: - фінансове прогнозування (оцінка стану фінансів у державі, можливості збільшення фін. ресурсів, скорочення непродуктивних витрат); - регулювання (застосовується для підтримки оптимальної структури виробництва і розподілу. Інструменти впливу - податки, дотації, різноманітні виплати); - стимулювання (покликано забезпечити розвиток пріоритетних явищ і процесів. Інструменти - податкові пільги, пільгове кредитування); - контроль (здійснюється в процесі прогнозування, регулювання і стимулювання).
Читайте також:
|
||||||||
|