Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІІ. Структура навчальної дисципліни

Назви змістових модулів і тем Кількість годин
денна форма заочна форма
усього у тому числі усього у тому числі
л п лаб інд с.р.   л п лаб інд с.р.
Змістовий модуль 1. . Предмет. Основні етапи і проблеми філософської антропології
Тема 1. Основні етапи розвитку антропологічного знання        
Тема 2. Предмет і система антропологічного знання Античного світогляду.        
Тема 3. Категоріальний аппарат філософської антропології, форми, методи та принципи пізнання        
Разом за змістовим модулем 1      
Змістовий модуль 2. Основні парадигми філософсько- антропологічного знання ХХ століття
Тема 1. Антpопологічний повоpот у філософії        
Тема 2. Біоантропологія      
Тема 3. Структурна антропологія          
Тема 4. Людина в постмодерністській антропології          
Разом за змістовим модулем 2      
Всього      
                             

ІІІ. Зміст програми

Змістовий модуль І. Основні етапи і проблеми філософської антропології

Тема 1. Основні етапи розвитку антропологічного знання

 

Зміст теми.Проблематика сенсу життя в античній філософії й етиці. Проблеми людини в теоцентричній середньовічній філософії: Бог і людина, добро і зло, віра і знання. Гуманізм Відродження. Ранній утопічний комунізм. Томас Мор. Томазо Кампанелла. Становлення філософської антропології в Європі в ХVII ст. Активна роль суб'єкта пізнання і буття у філософії І.Канта, И.-Г. Фіхте, Ф.Шеллінга. Проблема самосвідомості (рефлексії) в системі Г.Гегеля. Антропологічний матеріалізм Л.Фойєрбаха. Людина в соціально-філософській концепції К.Маркса. Антропологізм української філософії. Філософія серця Г.Сковороди. Проблеми індивідуальності і соборності ( В.Соловйов). Ідеї Боголюдини у філософії В.Соловйова і Н.Бердяєва. Проблеми волі і сенсу життя. Проблема соціальності й індивідуальності в ХХ столітті.

Терміни та поняття: сенс життя, Бог і людина, добро і зло, віра і знання, гуманізм, утопічний комунізм. антропологічний матеріалізм, філософія серця, індивідуальності і соборності, соціальності й індивідуальності в ХХ столітті.

Семінарське заняття на тему:

«Етапи розвитку антропологічного знання»

План:

1. Антропологічні проблеми в античній філософії й етиці.

2. Проблеми людини в теоцентричній середньовічній філософії:

3. Гуманізм та антропоцентризм епохи Відродження.

4. Антропологічні ідеї у Німецькій класичній філософії.

5. Антропологізм української філософії.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  9. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  10. III. Мотивація навчальної діяльності
  11. III. Мотивація навчальної діяльності
  12. ISO 15504. Призначення і структура стандарту




Переглядів: 323

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІ. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ | Модуль ІІ. ОСНОВНІ ПАРАДИГМИ ФІЛОСОФСЬКО- АНТРОПОЛОГІЧНОГО ЗНАННЯ ХХ СТОЛІТТЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.