МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 2.2. Туристичні ресурси областей Північного Причорномор’я
Питання для обговорення: 1. Які найголовніші природно-географічні особливості областей Північного Причорномор’я? 2. Оцінити забезпеченість Одеської, Миколаївської та Херсонської областей туристичними ресурсами. 3. Назвати визначні природні об’єкти причорноморських областей. 4. Які особливості фонового типу архітектурно-історичних туристичних ресурсів в окжній з Причорноморських областей? Назвати приклади найвизначніших об’єктів. 5. Які види туризму - актуальні та потенційні - характерні для північного Причорномор’я? 6. Які перспективи розвитку туризму, створення нового тур продукту в кожній з областей Північного Причорномор’я? Завдання для самостійного виконання: Завдання 1. На контурній карті позначити місця розташування історико-культурних заповідників та визначних природних і культурних місць в областях Північного Причорномор’я: Миколаївська область:Історико-археологічний заповідник “Ольвія” (Парутіно, Очаківський район); Гранітно-Степове Побужжя, о. Березань, Рацинська Дача (Вознесенський район) Одеська область:Акерманська фортеця,Одеський театр опери та балету, мавзолей Інзова в м. Болград. Херсонська область:Катерининський собр у м. Херсоні, о Джарилгач. Завдання 2. Схарактеризувати проблеми і перспективи розвитку туризму в областях Північного Причорномор’я та особливості створення нового турпродукту на основі не використовуваних чи мало використовуваних туристичних ресурсів. Тема 2.3. Природні туристичні ресурси областей Карпатського регіону України
Питання для обговорення: 1. Які адміністративно-територіальні одиниці входять до складу Карпатського туристського регіону України? 2. Які найголовніші природно-географічні особливості областей регіону: геополітичне положення, особливості рельєфу, клімату, домінуючий характер рослинності тощо. 3. Назвати унікальні ландшафти та природні об’єкти в кожній з чотирьох областей. Завдання для самостійного виконання:
Завдання 1.Скласти порівняльну характеристику природно-географічних туристичних ресурсів двох областей (на власний вибір) Карпатського регіону, оцінити ступінь та ефективність їх використання в туристичній сфері. Завдання 2. Розробити туристичний маршрут ченрез Карпатський регіон, враховуючи особливості природно-географічних та природно-антропогенних ресурсів. Позначити його на контурній карті. Пояснити вибір маршруту.
Читайте також:
|
||||||||
|