Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 2.1. Туристичні ресурси АР Крим

Питання для обговорення:

1. Які найголовніші природно-географічні особливості АР Крим?

2. Назвати визначні природні об’єкти АР Крим, оцінити їх значення для розвитку туризму.

3. Які особливості фонового типу архітектурно-історичних туристичних ресурсів в АР Крим? Назвати приклади найвизначніших об’єктів.

4. За рахунок яких ресурсів АР Крим оцінена інтегрально в 5 балів?

5. Які види туризму - актуальні та потенційні – можливо розвивати в АР Крим?

6. Обґрунтуйте перспективність розвитку туризму та створення нового тур продукту в АР Крим.

Завдання для самостійного виконання:

 

Завдання 1.На контурній карті позначити туристичні райони Криму: Південнобережний, Південно-Східний прибережний, Східний прибережний, Західний прибережний, Гірський і Передгірський, Рівнинний степовий і зазначити переважаючи види туризму в них.

Завдання 2.На контурній карті позначити місця розташування історико-культурних заповідників АР Крим, скласти коротку характеристику їх туристичного значення: Національний заповідник “Херсонес Таврійський”, Державний історико-культурний заповідник (м. Керч), Державний історико-культурний заповідник (Бахчисарай), Державний палацево-парковий музей-заповідник (м. Алупка), Державний архітектурно-історичний заповідник “Судацька фортеця” (м. Судак), Республіканський історико-археологічний заповідник “Калос Лімен” (смт. Чорноморське), Історико-культурний заповідник “Старий Крим” (Кіровський район).

Завдання 3.Схарактеризувати проблеми і перспективи розвитку туризму в АР Крим та створення нового турпродукту на основі невикористовуваних чи мало використовуваних туристичних ресурсів.

 

 


Читайте також:

  1. I. Природні ресурси Землі.
  2. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  3. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  4. Аеромедичні ресурси (Медична евакуація)
  5. Азіатсько-тихоокеанський та Американський туристичні макрорегіони.
  6. Антропогенний вплив – це будь-який вплив, що здійснює людина на навколишнє середовище та його ресурси.
  7. Африканський та Близькосхідний туристичні макрорегіони.
  8. Базисні ресурси фабрики програм
  9. Банківські ресурси, їх види та класифікація
  10. Біологічні ресурси
  11. Біологічні ресурси
  12. Блок 1. Ресурси виробництва




Переглядів: 524

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типові завдання до модульної контрольної роботи № 1 | Тема 2.2. Туристичні ресурси областей Північного Причорномор’я

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.