Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типові завдання до модульної контрольної роботи № 1

1. Зазначте, який з перелічених туристичних ресурсів належить до природно-антропогенних: а) фауна; б) карстова печера; в) гідропарк; г) Софійський собор.

2. Зазначте, який з показників є обов’язковим для оцінювання ландшафтів: а) мінералізація; б) глибина; в) естетична цінність; г) площа.

3. Закінчить речення: біосоціальні туристичні ресурси – це…… .

4. Закінчить речення: технологічна оцінка туристичних ресурсів проводиться з метою ……

5. Сформулюйте визначення поняття “актуальна смуга””

6. Встановіть відповідність між природоохоронною територією і місцем її розташування:

А Карпатський біосферний заповідник 1) Харківська обл.
Б Катеринівський заказник 2) Житомирська обл.
В НПП “Подільські Товтри” 3) Чернівецька обл.
Г Поліський природний заповідник 4) Закарпатська обл.
  5) Хмельницька обл.

7. Встановіть відповідність між курортом і місцем його розташування:

А Заліщики 1) Київська обл.
Б Сатанів 2) Закарпатська обл.
В Кваси 3) Львівська обл.
Г Шкло 4) Тернопільська обл.
  5) Хмельницька обл.

 

8. Поясніть на конкретних прикладах, що є матеріальною основою розвитку туризму в Україні.

Модуль 2. «Туристичні регіони України, їх ресурсний потенціал

І спеціалізація»


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. Завдання на проект.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 622

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1.7. Суспільно-історичні туристичні ресурси, їх оцінка. | Тема 2.1. Туристичні ресурси АР Крим

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.