Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні вказівки

Лабораторну роботу виконують групи студентів із трьох – чотирьох осіб.

Студенти після ознайомлення з елементами технологічного процесу під керівництвом викладача розроблюють маршрутно-операційну карту на токарно-гвинторізну операцію виготовлення болта (Бланки МК - додатки Б і В), виконують ескіз болта (Рисунок 6.1) і ескізи переходів (Рисунок 6.2), проставляють на ескізах розміри, після чого під наглядом і керівництвом навчального майстра настроюють токарно-гвинторізний верстат на заданий режим різання та виготовляють болт згідно ескізу.

 

 

Рисунок 6.1 Ескіз болта

Необхідні переходи для токарно-гвинторізної операції вибрати з наступного списку, узгоджуючи їх з ескізами переходів на рисунку 6.2:

 

Ø Відрізати заготовку, витримуючи розмір L=

Ø Нарізати різьбу M, витримуючи l=

Ø Нарізати різьбу M в отворі

Ø Підрізати торець «як чисто»

Ø Підрізати торець, витримуючи розмір l

Ø Розточити отвір, витримуючи розміри d та l

Ø Розточити отвір, витримуючи розміри d, l та кут 90°

Ø Розточити фаску, витримуючи розміри b×α

Ø Свердлити отвір, витримуючи розміри d та l

Ø Точити заготовку до діаметра d, витримуючи розмір l

Ø Точити заготовку до діаметра d, витримуючи розмір l та кут 90°

Ø Точити заготовку до діаметра d= під різьбу М, витримуючи розмір l= та кут 90°

Ø Точити канавку, витримуючи розміри d, b, l

Ø Точити канавку, витримуючи розміри d, b, l та радіус r

Ø Точити конічну поверхню, витримуючи розміри: d та кут α

Ø Точити конічну поверхню, витримуючи розміри: d, l та кут α

Ø Точити радіус r

Ø Точити фаску, витримуючи розміри b×α


Рисунок 6.2 Ескізи переходів до токарно-гвинторізної операції

 

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  4. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  5. Вказівки до виконання контрольної роботи
  6. ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  7. Вказівки до компоновки міжповерхового Перекриття
  8. ВКАЗІВКИ ДО КОНСТРУЮВАННЯ
  9. ВКАЗІВКИ ДО КОНСТРУЮВАННЯ КОЛОН
  10. Вказівки до конструювання плити
  11. Вказівки до конструювання фундаментів
  12. Вказівки до розв’язання.




Переглядів: 401

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Побудова технологічного процесу | Зміст звіту по виконаній лабораторній роботі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.074 сек.