Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст звіту по виконаній лабораторній роботі

· найменування лабораторної роботи; мета роботи; оснащення роботи;

· короткі теоретичні відомості про елементи та побудову технологічного процесу;

· ескіз болта з розмірами;

· ескізи переходів з розмірами;

· розроблена маршрутно-операційна карта виготовлення болта;

· висновок по виконаній роботі.

 

Питання для самоперевірки

1. Що таке глибина різання, як її вимірюють?

2. Що при роботі на токарно-гвинторізному верстаті здійснює рух подачі, в чому подача вимірюється?

3. Від чого залежить швидкість різання при роботі на токарно-гвинторізному верстаті?

4. За якою формулою розраховують швидкість різання при роботі на токарно-гвинторізному верстаті?

5. Для обробки яких поверхонь використовують прохідний упорний різець?

6. Яким інструментом нарізали різьбу в даній лабораторній роботі?

7. Де і як кріпиться плашка при нарізанні різьби на токарно-гвинторізному верстаті?


Лабораторна робота № 7

 

виготовлення деталі на токарно-гвинторізному верстаті

 

1 Мета роботи

 

· Закріпити знання про чорнову і чистову обробку заготовок;

· Закріпити знання про режим різання при роботі на токарно-гвинторізному верстаті 16Е16КП;

· Закріпити знання про налагодження та настроювання верстата на заданий режим роботи.

 

Оснащення роботи

 

  1. Токарно-гвинторізний верстат підвищеної точності 16Е16КП
  2. Патрон токарний трикулачковий самоцентруючий
  3. Ріжучий інструмент: різці і свердла
  4. Вимірювальний інструмент: штангенциркуль, зразки шорсткості
  5. Заготовка – круглий прокат

 

Послідовність виконання роботи

  1. Ознайомитись з ескізом заготовки і ескізом деталі
  2. Ознайомитись з послідовністю обробки поверхонь заготовки
  3. Налагодити токарно-гвинторізний верстат на заданий режим роботи за допомогою навчального майстра і виготовити деталь
  4. Оформити звіт за результатами роботи

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 348

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки | Загальні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.