МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Кидання ручних гранатНавчання гранатометанню проводиться на обладнаних навчальних місцях з навчальними гранатами, вага і форма яких така ж, як і у бойових. Навчання може проходити приблизно в такій послідовності: спочатку керівник заняття відпрацьовує загальну техніку кидання, а потім кидання гранат на дальність і на влучність. Після того, як підлеглим роздані навчальні гранати, керівник заняття, не роблячи ніяких пояснень, наказує по черзі кинути їх якомога далі, а сам в цей час уважно спостерігає за технікою кидання гранати кожним військовослужбовцем. При цьому він вказує, у кого з них прийоми гранатометання задовольняють вимогам посібника зі стрілецької справи, а хто кидає неправильно. Після цього керівник заняття шикує військовослужбовців в одну шеренгу і показує на навчальній гранаті, як слід правильно її заряджати за командою “Підготувати гранати”. Для цього він бере гранату в ліву руку, а правою відкручує пробку з гнізда фланця; правою рукою виймає запал з гранатної сумки, вставляє його в гніздо фланця і закручує до кінця. При цьому звертає увагу на те, що коли запал вільно не входить, не можна прикладати зусилля для його досилання, оскільки це може призвести до вибуху гранати. Далі кожен з тих, хто навчається, виконує показані дії на навчальній гранаті. Впевнившись, що прийоми підготовки гранати до кидання засвоєні, керівник заняття переходить до навчання техніці кидання. Спочатку він показує, що гранату потрібно тримати в правій руці так, щоб чотири пальці притискали спусковий важіль до корпусу гранати і міцно втримували його. Після цього наказує всім взяти гранату в праву руку, переходячи від одного військовослужбовця до іншого, перевіряє правильність їх дій і виправляє помилки, що виникли. Далі керівник заняття показує прийом кидання гранати стоячи з місця на дальність, виконуючи його декілька разів у швидкому темпі, а потім виконує його за розподілами згідно з вимогами посібника. Після показу розводить воїнів на два-три кроки; наказує кожному виконати декілька разів перший елемент прийому окремо, для чого зробити замах правою рукою, одночасно повертаючи корпус праворуч і відставляючи праву ногу назад. При цьому звертає увагу на узгодження рухів рук і ніг з поворотом корпусу, оскільки від цього залежить дальність кидка гранати. Помічені помилки відразу виправляє. Відпрацювавши один елемент, керівник заняття переходить до відпрацювання другого, застосовуючи той самий порядок навчання. При цьому слідкує за тим, щоб ті, хто навчається, одночасно з випрямленням правої ноги переносили центр ваги тіла на ліву ногу, подаючи праву руку з гранатою вперед і вгору, а ліву зі зброєю – назад. З метою підвищення дальності кидка військовослужбовці повинні випускати гранату з руки так, щоб вона летіла спочатку під кутом приблизно 45°. Для цього необхідно натягнути шнур на висоті 4–5 м і на такій саме відстані від межі кидка. Під час тренування керівник заняття вимагає, щоб військовослужбовці кидали гранату вище шнура. Це дозволить відпрацювати правильну техніку і необхідну дальність кидка. Коли окремі елементи кидання гранат будуть вивчені, керівник заняття відпрацьовує їх в цілому, слідкує за діями військовослужбовців, виявляє помилки і в разі необхідності виправляє їх. Таку ж послідовність слід витримувати і при навчанні киданню гранат за умовами 1-ї вправи. Читайте також:
|
||||||||
|