Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Критична швидкість руху по криволінійній траєкторії з умови перекидання.

При розрахунку критичної швидкість руху по криволінійній траєкторії, що відповідає початку перекидання вважається, що бокове ковзання абсолютно відсутнє. Критична швидкість руху по криволінійній траєкторії, що відповідає початку перекидання визначається за формулою

, (2.51)

де: b - кут поперечного нахилу полотна дороги (приймається від 20 до 60).

 

Обчисливши ряд (10 … 12) значень VПЕР для різних радіусів повороту (табл. 2.11) та поперечного нахилу полотна дороги, будують графіки залежностей критичної швидкості руху по криволінійній траєкторії, що відповідає початку перекидання (додаток 10).

Таблиця 2.11

Критична швидкість руху з умов перекидання

b R 20 30 40 50 60
VПЕР, 10          
VПЕР, 20          
VПЕР, 30          
VПЕР, 40          
VПЕР, 50          
VПЕР, 100          
VПЕР, 200          
VПЕР, 500          
VПЕР, 750          
VПЕР, 1000          
VПЕР, 1500          

 

 


Читайте також:

  1. Vу -швидкість ударника
  2. Або зі зберігання інформації та забезпечення доступу до неї, за умови, що ця особа не могла знати про незаконність розповсюдження інформації.
  3. Аналітичні умови рівноваги довільної просторової системи сил
  4. Аналітичні умови рівноваги системи збіжних сил
  5. Аналітичні умови рівноваги часткових випадків систем сил
  6. Аналогічно доводиться достатність умови існування максимуму.
  7. Аналогія як умовивід
  8. Безпосередні умовиводи
  9. Блок 4. Умови та охорона праці.
  10. Блок перевірки умови
  11. БУДОВА ТА УМОВИ ФОРМУВАННЯ ШАРУВАТИХ ТОВЩ
  12. Векторні умови рівноваги довільної системи сил




Переглядів: 600

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення показників гальмової динаміки автомобіля | Критична швидкість руху по криволінійній траєкторії з умови ковзання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.