МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Визначення показників гальмової динаміки автомобіля
З теоретичної та практичної точки зору корисно відслідкувати динаміку гальмування автомобіля (довжину гальмівного шляху) в залежності від швидкості при різних дорожніх умовах. При визначення гальмової динамічності необхідно розрахувати та побудувати графік залежності гальмового шляху від швидкості руху автомобіля. Загалом ці показники отримують експериментально при відповідних випробуваннях. Існує декілька методик теоретичного розрахунку довжини гальмового шляху. При цьому приймають, що гальмування здійснюється з постійним зусиллям, на ділянці дороги із заданим мінімальним коефіцієнтом зчеплення jmin , без ковзання коліс. Пропонується обраховувати гальмовий шлях за формулою (2.50) де: V – початкова швидкість гальмування, м/с; t спр – час спрацювання гальмового приводу, приймають: – для автомобіля з гідравлічним приводом – 0,2…0,4 с; – для автомобіля з пневматичним приводом – 1,0…2,0 с; t нар – час наростання уповільнення, від нуля до максимальної величини, приймають: – для легкових автомобілів – 0,05…0,2 с; – для вантажних автомобілів та автобусів з гідравлічним приводом – 0,05…0,4 с; – для автомобілів з пневматичним приводом, вантажопідйомністю до 4500 кг – 0,15…1,2 с; – для автомобілів з пневматичним приводом, вантажопідйомністю вище 4500 кг – 0,2…1,5 с; – для автобусів з пневматичним приводом гальм – 0,2…1,3 с; КГ – коефіцієнт ефективності гальм, при j £ 0,6 приймають: – для легкових автомобілів та вантажних на їх основі – 1,3; – для вантажних автомобілів, автопотягів та автобусів – 1,6; при j > 0,6 коефіцієнт ефективності гальм приймають рівним 1,0; g – прискорення вільного падіння, 9,8, м/с2. Результати розрахунків зводяться в табл. 2.10. По даним табл. 2.10 будується графік гальмового шляху автомобіля, приблизний вигляд якого представлений в додатку 9. Таблиця 2.10 Показники гальмової динаміки автомобіля
2.8. Визначення показників стійкості автомобіля Стійкість автомобіля – це експлуатаційна властивість автомобіля проти ковзання та перекидання. Утрата стійкості проявляється у перекиданні автомобіля чи ковзанні його коліс у поперечній чи подовжній площині. Більш ймовірною є втрата автомобілем поперечної стійкості: частіше ковзання, рідше – перекидання. Оціночними показниками стійкості є критичні параметри руху: - максимальна (критична) швидкість руху по криволінійній траєкторії, що відповідає початку перекидання; - максимальна (критична) швидкість руху по криволінійній траєкторії, що відповідає початку поперечного ковзання; - максимальний (критичний) кут косогору, відповідає початку бічного перекидання; - максимальний (критичний) кут косогору, відповідає початку бічного ковзання. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|