МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 1.1. Теоретичні основи рекреаційної географіїТема 1.2. Розміщення галузей рекреаційної діяльності: аналіз закономірностей, чинників і принципів Тема 1.3. Характеристика рекреаційного господарства світу (Євразія) Тема 1.4. Характеристика рекреаційного господарства світу (Північна і Південна Америка, Африка, Австралія і Океанія) Приклади типових тестових завдань до модульної контрольної роботи № 1 Модуль №2 «Рекреаційне районування території України. Основні рекреаційні регіони та райони країни, їх спеціалізація» Тема 2.1. Рекреаційне районування території України Тема 2.2. Порівняльна характеристика Причорноморського та Карпатсько-Подільського рекреаційних регіонів України Тема 2.3. Порівняльна характеристика Полісько-Столичного, Придніпровсько-Донецького та Харківського рекреаційних регіонів України Тема 2.4. Аналіз пріоритетних напрямів розвитку рекреаційного господарства України Приклади типових тестових завдань до модульної контрольної роботи № 2 Список рекомендованої літератури Додатки
Практикум призначений для студентів спеціальності 6.050400 «Туризм» і відповідає навчальній програмі з дисципліни “Рекреаційна географія”. Курс “Рекреаційна географія” є одним з базових в системі підготовки спеціалістів в галузі туризму. Для успішного освоєння цього важливого курсу розроблена система практичних занять, які повинні допомогти студентам закріпити теоретичний матеріал лекцій, а також сформувати у них цілий ряд практичних вмінь і навичок, необхідних в їх майбутній професійній діяльності: уміння аналізувати і давати оцінку рекреаційним ресурсам світу і України, складати на основі різних джерел характеристику рекреаційних систем та виявляти їх вплив на формування рекреаційних потоків; робити оціночні прогнози щодо розвитку рекреаційної галузі, процесу рекреаційного освоєння території у майбутньому, порівнювати її з іншими рекреаційними територіями, на основі інформаційних матеріалів, статистичних даних, довідкових та періодичних видань, комплексу тематичних карт визначати провідні рекреаційні об’єкти тощо. Завдання до 8 практичних робіт, що розбиті на два навчальні модулі, подаються переважно у вигляді пізнавальних запитань, конкретних завдань з географічною картою, статистичними даними та ін., що спонукатиме студентів працювати самостійно і творчо над основами даного курсу. Практикум включає як завдання, що виконуватимуться під час проведення практичних занять, так й індивідуальні завдання для самостійного опрацювання. Короткі теоретичні відомості дають інформацію необхідну для успішного виконання завдань. В додатках містяться необхідні для виконання завдань картосхеми, а також статистичні дані для аналізу розвитку в’їзного і виїзного туризму в Україні.. Достатній обсяг завдань в практикумі дозволить індивідуалізувати роботу студентів. Програмою курсу “Рекреаційна географія” передбачено виконання двох модульних контрольних робіт, тому до кожного модулю подаються зразки тестових завдань, а після кожної теми практичної роботи запитання для самоконтролю. Систематичне і своєчасне виконання завдань допоможе студентам якомога якісніше підготуватися до проміжного і підсумкового контролю знань з даної дисципліни.
Тематичний план навчальної дисципліни
Модуль 1. «Географічні аспекти рекреаційної діяльності. Рекреаційно-ресурсні регіони світу» Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|