Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модуль 1

В. Ф. Варгалюк, Л. В. Борщевич, Т. М. Деркач

 

 

ЗАГАЛЬНА ХІМІЯ

ПОСІБНИК ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ТЕХНОЛОГІВ

ХАРЧОВИХ ВИРОБНИЦТВ

 


Міністерство освіти і науки України

Дніпропетровський національний університет

Ім. Олеся Гончара

 

 

В. Ф. Варгалюк, Л. В. Борщевич, Т. М. Деркач

 

ЗАГАЛЬНА ХІМІЯ

ПОСІБНИК ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ТЕХНОЛОГІВ

ХАРЧОВИХ ВИРОБНИЦТВ

 

 

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як посібник

для студентів вищих навчальних закладів України

Дніпропетровськ

РВВ ДНУ


УДК 54(075.8)

ББК 24я73

В 18

 

Рецензенти: д-р хім.наук, проф. В. І. Ткач

д-р хім.наук, проф. О. І. Буря

канд.техн.наук, проф. Л. М. Крайнюк

 

 

В 18 Варгалюк, В. Ф. Загальна хімія. Посібник для студентів-технологів харчових виробництв [Текст] / В. Ф. Варгалюк, Л. В. Борщевич, Т.М.Деркач. – Д.:РВВ ДНУ, 2010. – 128 с.

 

 

Викладено основні поняття загальної хімії: атомно-молекулярну теорію, класи неорганічних сполук, будову атома, періодичний закон Д.І.Менделєєва, хімічний зв’язок, закономірності перебігу хімічних реакцій, властивості розчинів. Наведено приклади розв’язування задач і виконання завдань, задачі та вправи для самостійної роботи.

Для студентів вищих навчальних закладів спеціальності “Технологія харчування”.

 

Гриф наданий Міністерством освіти і науки України

Лист № 1/11 – 8865 від 22.09.2010 р.

 

Ó Варгалюк В. Ф., Борщевич Л. В.,

Деркач Т. М., 2010


ВСТУП

Навчальний процес повинен не лише забезпечувати фундаментальну наукову підготовку студентів, але й прищеплювати їм навички самостійної роботи, стимулювати потяг до безперервного поповнення знань. У підготовці майбутніх технологів харчових виробництв винятково важлива роль належить курсу за-гальної хімії. Під час його засвоєння в студентів розвивається діалектичний спосіб мислення, здатність аналізувати явища та на молекулярному рівні розуміти процеси, розширюється світогляд, поглиблюються наукові уявлення про матерію, будову та властивості речовин, формується база для подальшого опанування фахових дисциплін.

Загальна хімія - це методологічна основа для оволодіння студентами-технологами харчових виробництв спеціальними дисциплінами. Правильна організація харчування потребує знань хімічного складу харчової сировини і готових харчових продуктів, уявлень про способи їх отримання, про перетворення, які відбуваються в ході їх добування та кулінарної обробки. Під час виробництва харчових продуктів має місце складний комплекс біохімічних, мікробіологічних, фізико-хімічних процесів. Розуміння їх суті можливе лише за умови опанування основ загальної хімії.

Однією з причин недостатньої пізнавальної активності студентів є відсутність науково обґрунтованих, створених з урахуванням профілю майбутніх спеціалістів, підручників, навчальних посібників. Існуючі видання не розраховані на самостійне вивчення матеріалу, громіздкі, перевантажені здебільшого фактами, а не тлумаченням законів, які ці факти зумовлюють. Даний посібник допоможе студентам самостійно опрацьовувати програмний матеріал.

У виданні подана загальна характеристика основних понять і законів хімії; викладені закономірності перебігу хімічних реакцій із залученням елементів термодинаміки та кінетики, особливості взаємодії в розчинах; розглянуті питання будови речовини.

Посібник створений для роботи за кредитно-модульною системою організації навчального процесу. Кожен модуль містить теоретичний матеріал, приклади застосування теоретичних положень і розв’язування задач, окрім того, завдання, вправи й задачі для самоконтролю.

Обрана авторами система структурування матеріалу сприятиме кращому засвоєнню теоретичних основ дисципліни, свідомому підходу до підготовки. Застосовані способи подання інформації лаконічні, зручні, відомі студентам, вони легко відтворюються під час пригадування. Зразки виконання типових практичних завдань відповідають стандартним вимогам і призначені для того, щоб студенти не тільки опанували способи розв’язання задач і виконання практичних вправ, але й навчилися правильно оформляти свою роботу.


Модуль 1


Читайте також:

  1. V міні – модуль
  2. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  3. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  4. Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою
  5. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  6. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  7. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
  8. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  9. ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
  10. До модульної контрольної роботи №1
  11. ДО ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 4
  12. ДО ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 5




Переглядів: 683

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | АТОМНО-МОЛЕКУЛЯРНЕ ВЧЕННЯ. КЛАСИФІКАЦІЯ НЕОРГАНІЧНИХ СПОЛУК

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.