Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Заняття № 25

Тема: Тип Апікомплексні (Apicomplexa). Представники класу Споровики (Sporozoa) – паразити людини

І. Актуальність теми.Представники споровиків здатні спричинювати у людей такі тяжкі інвазійні захворювання як малярію, токсоплазмоз. Лікареві необхідно знати морфологію та цикли розвитку представників споровиків, що ведуть паразитичний cпociб існування, для розуміння методів лабораторної діагностики та лікування зумовлених ними протозойних захворювань, а також для організації особистої та громадської профілактики.

ІІ. Цілі навчання:

Загальна ціль - уміти:

1. Ідентифікувати за систематичними ознаками представників споровиків, які мають медичне значення.

2. Обгрунтовувати методи лабораторної діагностики i провіднi заходи особистої та громадської профілактики хвороб, збудниками яких є споровики.

3. Робити попередній висновок щодо наявності паразитарних інвазій людини та визначати заходи профілактики захворювань.

Конкретні цілі - уміти:

 

1. Інтерпретувати морфофізіологічні адаптації найпростіших до паразитування.

2. Обґрунтувати приналежність паразитарних хвороб людини до групи трансмісивних і природноосередкових.

3. Ідентифікувати остаточних, проміжних, облігатних, факультативних і резервуарних хазяїв найпростіших.

4. Пояснити вплив сучасних всесвітніх міграційних процесів населення на розповсюдження протозойних інвазій, викликаних споровиками, в Україні.

5. Визначити методи лабораторної діагностики протозоозів, викликаних споровиками, виходячи з локалізації та життєвих циклів найпростіших.

6. Співвідносити цикли розвитку найпростіших-споровиків і способи зараження на протозоози з визначенням засобів запобігання захворювання на них.

7. Трактувати біологічні та інші принципи боротьби з трансмісивними та природно-осередковими хворобами людини.

 

ІІІ. Забезпечення вихідного рівня знань-умінь

А.Література:


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 272

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В) Зразки тестових завдань для перевірки кінцевого рівня знань | IV. Зміст навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.