Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 3.

До поліклініки звернувся чоловік Р., який перед цим був у туристичній поїздці в Туреччині: у ньо­го на волосистій частині голови утворилася рана. Після обстеження і оброблення рани лікар витяг з неї червоподібних личинок комах розміром 1 мм, які стали причиною захворювання.

а) Про який діагноз у хворого свідчать ці дані?

б) Яка комаха стала причи­ною хвороби чоловіка? ЇЇ систематичне положення.

в) Яка стадія розвитку стала причиною захворювання?

Еталон відповіді:

а) Ці дані свідчать про хворобу міаз;

б) Причиною захворювання стала - вольфартова муха: Тип Arthropoda Підтип Тracheata Клас Insecta Ряд Diptera Родина Muscidae Вид Wohlfahrtia magnifica;

В) Причиною захворювання стала личинка цієї мухи.

VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті

 

А) Методика проведення заняття.

На початку заняття проводиться перевірка вихідного рівня знань студентів у вигляді тестового контролю та письмової відповіді на питання. Розглядаються теоретичні питання даної теми, в обговоренні якої беруть участь всі студенти під керівництвом викладача. Після цього студенти виконують самостійну навчально-дослідницьку роботу і вирішують індивідуальні ситуаційні задачі.

В кінці заняття проводиться перевірка кінцевого рівня знань студентів, аналіз результатів роботи з перевіркою протоколів і виставленням відповідної оцінки і балів.

Б) Організаційна структура заняття (технологічна карта)

№ п/п Основні етапи заняття Час в хвилинах Матеріали методичного забезпечення
І. Підготовчий етап
1. 2. 3. Організаційний момент Перевірка вихідного рівня знань студентів Обговорення теоретичних питань       Тести, набір індивідуальних питань Таблиці    
ІІ. Основний етап- науково-дослідницький
4. 5. Виконання самостійної науково-дослідницької роботи, розв’язок ситуа-ційних задач і оформлення протоколу. Контроль виконання завдань самостійної роботи     Таблиці, мікроскопи, мікропрепарати, підручники, посібники.  
ІІІ. Заключний етап
6. Тестовий контроль кінцевого рівня знань Тести
7. Аналіз і підведення під- сумків заняття, вистав-лення оцінок і балів, підпис протоколів занят-тя. Домашнє завдання    

Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 700

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
А) Ймовірний переносник збудника – це ґедзь: Тип Arthropoda Підтип Тracheata Клас Insecta Ряд Diptera Родина Tabanidae Рід Chrysops Вид | В) Зразки тестових завдань для перевірки кінцевого рівня знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.