Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання роботи.

1. Вивчити конструкцію і принцип роботи лабораторного концентраційного стола

2. Подати воду на стіл і за допомогою рухомих планок відрегулювати рівномірний потік змивної води по поверхні деки.

3. Ввімкнути привід столу і подати деяку кількість матеріалу у живляче відділення жолобу. Відрегулювати роботу столу зміненням кута нахилу деки і витратою води так, щоби забезпечити нормальне віяло матеріалу на деці.

4. Вимкнути привід столу, закрити воду і звільнити приймачі від матеріалу. Знову ввімкнути стіл і подавати матеріал рівномірно невеликими порціями.

5. Після закінчення досліду вимкнути привід, закрити воду, розвантажити акумулюючи ємності в окремі приймачі. Злити з них воду, висушити і зважити.

6. Висушеним продуктам зробити магнітний аналіз за допомогою ручного магніту. Зважити продукти аналізу проб.

7. Визначити технологічні показники збагачення. Результати занести до таблиці 5.1.

 

Таблиця 5.1-Результати збагачення на концентраційному столі

Продукти Вага, г Вихід, % Масова частка мінерала, % Вилучення мінерала, % Магнітний аналіз
продукти вага
Концентрат         магн. фр.
немагн. фр.
Промпродукт         магн. фр.
немагн. фр.
Хвости         магн. фр.
немагн. фр.
Вихідний:          

 

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  3. III. Виконання бюджету
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. IV ПОРЯДОК ПРОВЕДЕНИЯ ОПРОБОВАНИЯ ТОРМОЗОВ
  9. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  10. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  11. The peace – порядок
  12. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.




Переглядів: 333

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опис установки | Примітка.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.