МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ДО ВИКОНАННЯ КУРСОВОГО ПРОЕКТА7.1.Мета методичних вказівок - забезпечити студентів методикою виконання та оформлення курсового проекту, познайомити їх з єдиними вимогами до розробки окремих розділів роботи, техніко-економічного обґрунтування запропонованих рішень. 7.2. Зміст курсового проекту полягає в розробці проекту організації, нормування та оплати праці на одній з дільниць станції технічного обслуговування або ремонтно-обслуговуючого виробництва автотранспортного підприємства. 7.3.Курсовий проект повинен виконуватись як глибока інженерно-економічна розробка конкретного завдання з розрахунку показників з питань праці та заробітної плати на виробничій дільниці. 7.4.Виконання курсового проекту поєднує накопичення та аналіз теоретичних знань з організації, нормування та оплати праці вивчення та критичний аналіз запропонованих завданням техніко-економічних показників роботи дільниці, розробку норм праці та нормативних завдань, розрахунку економічної ефективності впровадження пропозицій з організації, нормування та оплати праці. 7.5.Задачі курсового проекту полягають в розвитку у студентів здатності самостійно вирішувати конкретні задачі вдосконалення організації, нормування та оплати праці, науково обґрунтовувати та підтверджувати результатами економічних розрахунків конкретні заходи по раціоналізації праці, встановленню прогресивних норм, форм матеріального та морального стимулювання праці. 8. Вимоги до виконання курсового проекту. 8.1 Курсовий проект повинен відповідати досягнутому рівню комплексного рішення задач організації праці та виробництва, та бути орієнтованим на можливість практичного використання виконаних розробок 8.2 Курсовий проект складається з розрахунково-пояснювальної записки та графічної частини. Обсяг записки складає 40...50 аркушів формату А4, написаних чорнилами або надрукованих. Графічна частина включає один лист формату А1, що виконується в туші або олівцем. 8.3.Зміст розрахунково-пояснювальної записки складають: титульний лист, завдання на курсовий проект, реферат, проектна частина, розрахунок економічного ефекту ,висновки та пропозиції, список літератури, додатки. В записці наводяться всі розрахунки з необхідними, обов'язково вичерпними поясненнями та посиланнями на використані джерела інформації. Графіки, схеми та інший ілюстративний матеріал може виконуватись чорним олівцем. Розрахунково-пояснювальна записка повинна бути підписана студентом на останній сторінці тексту. Читайте також:
|
||||||||
|