МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні особливості обліку в готельному господарстві.План. Тема. Особливості бухгалтерського обліку в готельному господарстві.
Основний документ на підставі якого здійснюють свою роботу підприємства готельного господарства є Правила користування готелями й аналогічними засобами розміщення і надання готельних послуг № 19 (далі - Правила № 19), які були затверджені 16 березня 2004 року Наказом Державної туристичної адміністрації України. Правила № 19 регламентують діяльність готелів всіх форм власності, розташованих на території України, у сфері надання споживачам готельних послуг, а також регулюють відносини між споживачами і готелями. Відповідно до п. 4.2 Правил обов’язкової сертифікації готельних послуг № 37 готельні послуги, що надаються суб'єктами туристичної діяльності (готелі, мотелі, туристичні бази, гірські притулки, кемпінги, оздоровчі заклади, заклади відпочинку, місця для короткострокового проживання в інших приміщеннях), є об'єктами обов'язкової сертифікації. Під час проведення сертифікації готелю привласнюється категорія, що відзначається символом "*" (зірка). Кількість зірок збільшується відповідно до підвищення рівня якості обслуговування. Готелі класифікуються за п'ятьма категоріями. Вищу категорію готелю відзначають як "*****", нижчу - "*". Матеріально-технічне оснащення і мінімальний перелік послуг, що надаються готелем, повинні відповідати вимогам, установленим стандартами й іншими нормативно. Згідно з Правилами обов'язкової сертифікації готельних послуг, затвердженими наказом Держстандарту від 27.01.99 р. №37: готель - підприємство, призначене для тимчасового проживання; готельна послуга - діяльність підприємства щодо надання споживачеві місця для короткотермінового проживання. Готелі класифікуються за рівнем комфорту і рівнем обслуговування. Для класифікації готелів застосовується Міждержавний стандарт ГОСТ 28681.4-95. атестацію готелів проводять акредитовані в системі України СЕПРО органи по стандартизації, метрології, сертифікації. Обов’язковій сертифікації та ліцензуванню підлягають готельні послуги, що надаються суб’єктами туристської діяльності. Відповідно до ГОСТу 28681.4-95 і Правил №19 основною діяльністю готелю є надання житла. Крім цього в склад підприємницької діяльності готелів входить надання таких послуг: · харчування ресторанами, кафе, барами готелю; · побутове обслуговування; · пасажирські перевантаження; · екскурсійна діяльність; · телекомунікаційні послуги та інші. Особливістю готельних послуг є те, що процес формування цих послуг співпадає з процесом їх фактичного надання. Тому незавершеного виробництва на цих підприємствах не має. Головними характеристиками готельних послуг є:
Класифікація витрат, що включаються в собівартість готельних послуг регламентується „Інструкцією щодо планування обліку і калькулювання собівартості робіт, послуг на підприємствах і організаціях ЖКГ № 24 затвердженої Держжитло-комунстрою України. Розкриття цих витрат у фінансовій звітності регламентується П(С)БО 16 „Витрати”. Витрати - звітного періоду визначаються або зменшенням активів або збільшенням зобов’язань, що приводять до зменшення власного капіталу. В свою чергу витрати операційною діяльності готельного господарства поділяються на:
Підприємства готельного господарства можуть використовувати для класифікації витрат різні ознаки: 1.За способом включення витрат в собівартість готельної послуги поділяються на: прямі і непрямі (загально експлуатаційні). Прямі витрати – виникають безпосередньо в процесі обслуговування споживача. До них відносяться витрати, які пов’язані з оснащенням номерного фонду готелю та обслуговуванням клієнтів у номерах, витрати на оплату праці персоналу, зайнятого обслуговуванням номерного фонду, відрахування на соціальні заходи, амортизація основних засобів та необоротних активів виробничого призначення, оренда майна виробничого призначення, послуги сторонніх організацій. Непрямі (загально експлуатаційні) витрати – спрямованні на забезпечення справності всіх технічних систем, приміщень і території готельного господарства відповідно до стандартів і норм, безперебійної роботи номерного фонду. До них відносяться – зарплата АУП, що здійснює керівництво роботою номерного фонду на поверсі або корпусі, відрахування від цієї зарплати на соцзаходи, медичне страхування, витрати на службові відрядження цього персоналу, освітлення, опалення, водопостачання тощо. В свою чергу непрямі (загально експлуатаційні) витрати поділяються на змінні і постійні. До змінних загально експлуатаційних витрат - належать витрати на обслуговування і управління виробничим процесом, що змінюються прямо пропорційно до зміни обсягу наданих послуг (витрати на зарплату обслуговуючого персоналу, споживання електроенергії). Ці витрати списані на рахунок виробництво, розподіляються між окремими об’єктами (видами послуг) пропорційно кількості наданих послуг, заробітній платі. До постійних загально експлуатаційних витрат - відносяться витрати на обслуговування і управління виробничим процесом, що залишаються незмінними при зміні обсягів наданих послуг (амортизація будівлі готелю виробничого призначення, комп’ютеризація виробничого процесу).
2. Склад витрати готелю за елементами і статтями калькуляції.
Класифікація витрат за елементами:
Читайте також:
|
||||||||
|