Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Exercise 27

Answer these questions.

1 Have you ever been left in the lurch? If so, when?

2 Has anyone ever given you a rough time? If so, why?

3 Is there anything difficult that you think nothing of doing? If so, what?

4 What do you think it is important to make the most of?

5 What was once a big problem for you that has now paled into insignificance?

6 What sorts of things bring a lump to your throat?

7 Can you think of something that you have had to come to terms with? If so, what?

8 What would you never dream of doing?

Exercise 28

Which idioms do these pictures make you think of?

 

Exercise 29

Put the expressions in the box into pairs that mean more or less the same.

went off the deep end gave him an earful drove him up the wall gave him a piece of her mind put his back up did his nut rubbed him up the wrong way sent him round the bend


Читайте також:

  1. Additional Exercise
  2. C Complete this extract from a company report with appropriate words or phrases from the box in Exercise B.
  3. Do the suggested exercises and check them with the key (written work).
  4. Ex. 2.Use the words from the previous exercise to fill in the gaps below
  5. Exercise
  6. Exercise 1
  7. Exercise 1
  8. Exercise 1
  9. Exercise 1
  10. Exercise 1
  11. Exercise 1
  12. EXERCISE 1




Переглядів: 461

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Exercise 23 | Exercise 30

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.