Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості ціноутворення та калькулювання собівартості готельних послуг.

Це адміністративні витрати, витрати на збут, інші операційні витрати.

Отже, всі вище перераховані витрати (прямі і непрямі) включаються до собівартості готельної послуги.

Класифікація витрат за статтями

Кожне відомство регламентує свої статті витрат залежно від галузі, питомої ваги витрат. Класифікація витрат за статтями надає детальну інформацію по кожній статті витрат, які є в тому чи іншому готелі і вони є різні.

Класифікація витрат за елементами є єдина для всіх готелів, а класифікація витрат за статтями створюється кожним готелем самостійно.

 

Але на підприємстві готельного і туристичного бізнесу є ще витрат, які пов’язані з операційною діяльністю готелю, але не включаються в собівартість готельних послуг, а відносяться прямо на зменшення фінансового результату.

До адміністративних витрат відносяться витрати на:

· Витрати на оплату праці адміністративного персоналу пов‘язаного з управлінням підприємства (директор, його заступники, їх апарат, економісти та інші)

· Відрахування від зарплати цих працівників на соціальні заходи, медичне страхування, витрати на їх службові відрядження.

· Оренда, амортизація та ремонт основних засобів, використання яких пов‘язано з загальногосподарським управлінням.

· Витрати на охорону готельного комплексу.

· Розрахунково-касове обслуговування та інші послуги банку.

· Аудиторські, юридичні та транспортні витрати.

· Поштово-телеграфні, канцелярські витрати.

До витрат на збут відносяться витрати на:

  • Витрати, які пов’язані з реалізацією готельних послуг;
  • Витрати на маркетинг, дослідження ринку та рекламу;
  • Оплата праці та комісійні працівникам відділу збуту;
  • Амортизація, ремонт та утримання основних засобів, нематеріальних активів, що використовуються для забезпечення збуту послуг.

 

До інші операційних витрат відносяться:

  • Сума безнадійної дебіторської заборгованості;
  • Втрати від знецінення запасів на суму уцінки;
  • Нестачі і втрати від псування цінностей;
  • Втрати від простою номерного фонду ;
  • Штрафи, пені, неустойки та інші.

 

Відповідно до п. 3.4 Правил № 19 готель має право застосовувати вільні ціни, тарифи і систему знижок на всі надані послуги, за винятком тих, щодо яких здійснюється державна регуляція цін і тарифів.

Ціна номера (місця), вартість додаткових послуг установлюються готелем самостійно, а форма оплати обумовлюється договором між споживачем (замовником) і готелем. При цьому готелем установлюється перелік основних послуг, що входять до ціни номера (місця в номері).

Об’єктом калькуляції при наданні готельних послуг є собівартість використання одного ліжка на добу, або ліжко-доби.

Собівартість готельної послуги складається з двох основних частин:

· собівартості готельного номера;

· собівартості обслуговування.

Визначення ціни готельної послуги складається з таких етапів:

 

  1. Визначення загальної кількості ліжко-діб – це добуток кількості місць в готелі на кількість календарних днів у році, які відпрацював готель;
  2. Визначення виробничої собівартості однієї ліжко-доби – для цього розподіляють суму усіх витрат готелю, які включаються до собівартості готельної послуги, на кількість ліжко-діб;
  3. Визначення прибутку підприємства – добуток відсотка прибутку від виробничої собівартості;
  4. Визначення вільної ціни однієї ліжко-доби – підсумовуємо виробничу собівартість і прибуток;
  5. Визначення ПДВ 20% - вільну ціну множимо на 20% ПДВ;
  6. Визначення продажної ціниоднієї ліжко-доби – підсумовуємо усі визначені показники.

Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  3. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  4. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  5. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  6. Аграрне виробництво і його особливості
  7. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  8. Аналіз показників валового прибутку і собівартості реалізованої продукції
  9. Аналіз собівартості окремих видів продукції.
  10. Аналіз собівартості продукції за статтями витрат.
  11. Аналіз собівартості продукції: метод поглинання.
  12. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ




Переглядів: 976

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Рішення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.