Фактори, що визначають сукупну пропозицію
На сукупну пропозицію впливає ряд факторів, які поділяються на цінові та нецінові.
Цінові фактори, що визначають сукупну пропозицію:
Зміна процентної ставки.
Зміна рівня цін.
Під дією цінових факторівзміни в сукупній пропозиції зображується рухом за кривою сукупної пропозиції (AS).
Нецінові фактори, що визначають сукупну пропозицію
Зміна цін на ресурси:
а) наявність власних ресурсів;
б) ціни на імпортні ресурси;
в) співвідношення на ринку національних та імпортних ресурсів.
Зміни економіко-правових норм:
а) податки з підприємств та субсидії;
б) державне регулювання.
Зміни в продуктивності праці.
Під дією нецінових факторів крива сукупної пропозиції (AS) (графік 3.11) переміщується:
а) вліво вгору, коли сукупна пропозиція скорочуєтьсяв результаті зростання витрат виробництва (AS →AS1);
б) вправо вниз,коли сукупна пропозиція зростає (AS → AS2).
Рис. 3.12. Вплив на сукупну пропозицію (AS) нецінових факторів
Якщо змінюються нецінові чинники, змінюються й середні витрати. Залежність між ними є оберненою.
Читайте також: - II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
- II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
- III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
- Артеріальний тиск, фактори, що визначають його величину. Методи реєстрації артеріального тиску.
- Артеріальний тиск, фактори, що визначають його величину. Методи реєстрації артеріального тиску.
- Будова атомів та хімічний зв’язок між атомами визначають будову сполук, а отже і їх фізичні та хімічні властивості.
- Величина вартості товару та фактори, що її визначають
- Види виробничої потужності, чинники, що її визначають, послідовність розрахунків
- Види документів визначаються за кількома ознаками.
- Види станів фінансової безпеки підприємств, які визначаються з фінансової стійкості підприємств.
- Відповідно до категорії будинків визначаються вимоги до конструктивних та планувальних рішень будинків, приміщень та споруд, їх вогнестійкості.
- Вплив інших факторів (крім ціни нашого товару) на пропозицію
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|