Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перелік питань для письмової форми контролю

1. Об’єкт і предмет курсу, його мета і завдання.

2. Основні теоретико-методологічні підходи, принципи й методи.

3. Поняття «українського ХІХ ст.», його головний зміст і стадії.

4. Загальні схеми історії України кінця ХVIII – початку ХХ ст.

5. Історія утвердження російського централізму в Наддніпрянській Україні в історіографії.

6. Адміністративно-територіальна реорганізація земель Наддніпрянщини.

7. Утворення намісництв, губерній і генерал-губернаторств.

8. Пристосування української еліти до імперського режиму.

9. Асимілятори й традиціоналісти.

10. Становлення австрійського панування в західноукраїнських землях.

11. Етнічний склад населення в українських землях і його регіональна своєрідність.

12. Міграційні процеси, їх причини, характер, особливості та наслідки.

13. Початки формування української модерної нації.

14. Феномен вітчизняного культурництва, його прояви в галузях мовознавства, народної пісенної та поетичної творчості, етнографії.

15. Зародження політичної течії в українському національному русі.

16. Берлінська місія В. Капніста 1791 р.

17. Малоросійське товариство.

18. Початки українського національного пробудження в західноукраїнських землях, його регіональні особливості.

19. Первістки демократизації в процесі націотворення на західноукраїнських теренах.

20. «Руська трійця».

21. Українська національна ідея на тлі цивілізаційного розвитку в
Європі.

22. Галузі традиційного господарства в українському селі: хліборобство, тваринництво, народні ремесла та художні промисли.

23. Занепад і криза кріпосницьких відносин.

24. Зародження ринкових відносин на селі.

25. Міста в українських землях.

26. Населення в українських регіонах.

27. Стан дрібнотоварного ремесла і мануфактур.

28.

Початок промислового перевороту.

29. Масонська опозиційність, її особливості в українських землях.

30. Перші прояви російської дворянської революційності в Наддніпрянській Україні.

Елементи контролю за першим змістовим модулем

 


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. H) Орган з питань конкуренції
  3. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  4. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  5. IV. Питання самоконтролю.
  6. V. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  7. V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
  8. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  9. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  10. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  11. А) Заробітна плата її форми та системи.
  12. А) Заробітна плата, її форми та системи.




Переглядів: 341

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 3 | Перелік питань для письмової форми контролю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.