МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Перелік питань для письмової форми контролю1. «Весна народів» і українська національна революція в Галичині. 2. Поразка революції 1848-1849 рр. і наступ австрійського імперського режиму на політичніта національні права західних українців. 3. Період «бахівської реакції». 4. Конституційні реформи Габсбургів 1860-х рр. і остаточне закріплення за польською елітою монополії політичної влади в Галичині. 5. Динамічні та гальмівні чинники формування української модерної 6. Кирило-Мефодіївське товариство та його роль у розвитку українського національного руху. 7. Демократичний натиск на царизм кінця 50-х–початку 60-х рр. ХІХ ст. і розвиток українського національного руху. 8. Перші українські громади в Санкт-Петербурзі, Києві, Полтаві, Харкові, Чернігові на початку 1860-х рр. 9. Відновлення діяльності українських громад на початку 1870-х рр. 10. «Старі» й «молоді» громади, особливості їх ідеології та діяльності в 1870-х – 1880-х рр. 11. Суспільно-політичний рух на західноукраїнських землях 1860 – 12. Розвиток сільськогосподарського виробництва, його структура, спеціалізація, товаризація, упровадження нової техніки й технології. 13. Селянський рух у Наддніпрянщині, його характер, форми та методи. 14. Завершення промислового перевороту в Наддніпрянській Україні, його особливості. 15. Індустріалізація економіки. 16. Особливості робітничого руху в Наддніпрянщині. 17. Передумови буржуазно-ліберальних реформ Олександра ІІ. 18. Скасування кріпацтва в Наддніпрянській Україні. 19. Земська, судова, міська, фінансова, університетська, шкільна, цензурна та військова реформа Олександра ІІ в Наддніпрянщині в 1860-1870-х рр.
21. Особливості соціально-економічної та національної політики Миколи ІІ в українських землях напередодні і в період революції 1905-1907 рр. 22. Третьочервневий державний переворот і наступ політичної реакції в 1907-1909 рр. Елементи контролю за другим змістовим модулем 1. Завдання з теми «Українське питання в європейській політиці та свідомості кінця ХVIII – початку ХХ ст.» Читайте також:
|
||||||||||
|