Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура роботи

Обов'язкові складові магістерської роботи:

1. Зміст роботи. Включає вступ, розділи і підрозділи основної частини, висновки, список використаних джерел (див. дод. Г).

2. Вступ. Студент обґрунтовує актуальність обраної теми магістерської роботи, визначає об’єкт, предмет, мету та завдання дослідження, методологічну базу, у загальних рисах характеризує ступінь дослідженості даної теми, використані джерела. Орієнтовний обсяг вступу становить дві – чотири сторінки.

Об’єктом дослідження є вся сукупність відносин різних аспектів теорії й практики науки, яка слугує джерелом необхідної для дослідника інформації.

Предмет дослідження – це лише ті суттєві зв’язки та відносини, які підлягають безпосередньому вивченню в даній роботі, є головними, визначальними для конкретного дослідження. Таким чином, предмет дослідження є вужчим за об’єкт.

Об’єктом виступає те, що досліджується, а предметом – те, що в цьому об’єкті має наукове пояснення. Визначаючи об’єкт, треба дати відповідь на запитання: що розглядається. Предмет же визначає аспект розгляду, дає уявлення про зміст об’єкта дослідження, про те, які нові властивості, аспекти і функції об’єкта розкриваються.

Мета дослідження повязана з об’єктом і предметом дослідження, а також з його кінцевим результатом і шляхом його досягнення. Кінцевий результат дослідження передбачає вирішення студентами проблемної ситуації, яка відображає суперечність між типовим станом об’єкта дослідження в реальній практиці й вимогами суспільства до його більш ефективного функціонування.

Наявність поставленої мети дослідження дозволяє визначити його завдання:

- вирішення певних теоретичних питань, які входять до загальної проблеми дослідження (наприклад, виявлення сутності понять, явищ, процесів, подальше вдосконалення їх вивчення, розробка ознак, рівнів функціонування, критеріїв ефективності, принципів та умов застосування тощо);

- глибоке вивчення практики розв’язання даної проблеми, виявлення її типового стану, недоліків і труднощів, їх причин;

- обгрунтування необхідної системи заходів щодо вирішення даної проблеми;

- експериментальна (за необхідності) перевірка запропонованої системи заходів щодо відповідності її критеріям оптимальності, тобто досягнення максимально важливих у відповідних умовах результатів розв’язання цієї проблеми за певних витрат часу й зусиль.

Під час наукового пошуку необхідно з’ясувати стан вивченості обраної теми сучасною наукою, щоб не повторювати в роботі загальновідомих істин, більш конкретно й точно визначити напрями та основні розділи свого дослідження.

3. Основна частина. Змістовно розкриваються питання, що становлять предмет дослідження. Складається з двох-трьох розділів; І розділ висвітлює теоретичні засади теми, аналізується зміст обраної теми, різні погляди на дану проблему й висвітлюється власне її розуміння. Обсяг – 10-12 сторінок. Наступні розділи всебічно аналізують досліджувану проблему й пропонуються шляхи її розв’язання. Всі структурні елементи роботи мають бути взаємопов’язаними.

4. Висновки. Включають основні підсумки виконаного дослідження (переважно в теоретичному плані), а також практичні пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення, здійснення організаційно-технічних заходів, створення чи вдосконалення методики досліджень тощо. Обсяг 2-3- сторінки.

5 Список використаних джерел. Наводяться лише ті джерела, на які зроблено посилання в магістерській роботі. При цьому мають бути дотримані певні правила щодо назви джерел і послідовності їх розміщення у списку.

Розділи і підрозділи повинні мати заголовки. Заголовки структурних елементів магістерської роботи і заголовки розділів розташовують посередині рядка і друкують великими літерами (крапку в кінці назви не ставлять).

Відстань між рядками заголовка, а також між двома заголовками має бути такою, як у тексті.

Після назви розділу, підрозділу, а також пункту й підпункту в нижній частині сторінки має бути щонайменше два рядки тексту.

Нумерація сторінок магістерської роботи

Сторінки магістерської роботи слід нумерувати арабськими цифрами, додержуючись наскрізної нумерації впродовж усього тексту роботи. Номер сторінки проставляють у правому верхньому куті сторінки без крапки.

Титульну сторінку включають до загальної нумерації сторінок магістерської роботи, але номер сторінки на ній не ставлять.

Ілюстрації й таблиці, розміщені на окремих сторінках, включають до загальної нумерації сторінок магістерської роботи.

Нумерація розділів, підрозділів, пунктів, підпунктів

Розділи, підрозділи, пункти, підпункти магістерської роботи слід нумерувати арабськими цифрами. Розділи магістерської роботи повинні мати порядкову нумерацію в межах викладу суті змісту і позначатись арабськими цифрами без крапки, наприклад 1, 2, 3 і т. д.

Підрозділи магістерської роботи повинні мати порядкову нумерацію в межах кожного розділу. Номер підрозділу складається з номера розділу і порядкового номера підрозділу, відокремлених крапкою. Після номера підрозділу крапку не ставлять, наприклад 1.1, 1.2 і т. д.

Якщо розділ або підрозділ складається з одного пункту або пункт складається з одного підпункту, його також нумерують.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. ISO 15504. Призначення і структура стандарту




Переглядів: 533

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вибір та затвердження теми магістерської роботи. | Таблиці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.