МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Зміст і терміни виконання магістерської роботи
Студент________________________________ (підпис) «___»____________20 _р.
Додаток Б Перелік орієнтовних тем магістерських робіт: 1. Взаємозв’язок і співвідношення глобального та національного розвитку у стратегічному виборі України на початку третього тисячоліття. 2. Принципово нова економічна стратегія – основний фактор національного порятунку України. 3. Економічні реформи в Україні у контексті центральноєвропейського та світового досвіду. 4. Сильна реформаторська модель мобілізаційного типу та неможливість її застосування в Україні. 5. Посттоталітарний казус у системі українського суспільства наприкінці ХХ століття. 6. Порівняльний аналіз виборчих систем України та Польщі. 7. Політичний консенсус в сучасному діалозі цивілізацій. 8. Сучасна українська ідея як частина PR –стратегії. 9. Розвиток свідомості українського народу як чинник формування громадянського суспільства. 10. Проблеми європейської безпеки в контексті боротьби з міжнародним тероризмом (на прикладі зовнішньої політики Швейцарії). 11. Роль засобів масової комунікації у виборчій кампанії 2004 р. 12. Становлення і розвиток феномену політичної еліти та політичного лідерства в сучасній Україні. 13. Трансформація політичної системи в умовах посттоталітарного суспільства. 14. Політичне лідерство та політичні еліти в сучасній Україні. 15. Соціал-демократична доктрина: історичний, теоретичний та прикладний контекст. 16. Стан і тенденції розвитку системи масової комунікації в Україні після набуття незалежності. 17. Еволюція футуроорієнтованих підходів до опанування майбутнього в історії людської цивілізації. 18. Діалектика співвідношення дихотомій «модерн-постмодерн» і «модернізація-постмодернізація». 19. Основні принципи культурно-політичного розвитку постсучасного суспільства. 20. Розробка та реалізація політичної стратегії. 21. Маркетинговий менеджмент виборчої кампанії. Формування команд кандидатів. 22. Взаємозв’язок і співвідношення глобального та національного розвитку у стратегічному виборі України на початку третього тисячоліття. 23. Нові планетарні зрушення в системі цінностей (глобальна революція свідомості) та формування етносу глобального світу. 24. Адміністративна реформа: досвід втілення в європейських країнах та перспективи реалізації в Україні. 25. Політичне прогнозування як чинник забезпечення ефективності державно-управлінських рішень. 26. Соціальні аспекти сучасних глобалістичних трансформацій. 27. Порівняльний аналіз політичних ідеологій країн Європейського Союзу. 28. ЗМІ як чинник виборчої кампанії.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|