Баркан Д.І.акцентує увагу на наступних принципах маркетингу:
1. Споживач - король, а ми - його вірні піддані, і наша задача в тому, щоб шанобливо і з можливо більшими для короля зручностями допомогти йому зробити вибір.
2. Треба намагатися виробляти те, що можна продати, а не прагнути продавати те, що можна виробити. Ідея принципу проста: на ринку фірма повинна орієнтуватися передусім на потреби споживача і лише у другу чергу озиратися на можливості своєї технології.
3. Інженери створюють продукцію, а маркетологи створюють товари. При цьому потрібно завжди пам'ятати, що одна і та ж продукція одночасно може бути уособленням інженерної мрії і кошмаром для відділу збуту.
4. Споживача потрібно запитувати не про те, який товар йому потрібен, а про те, в чому його проблеми сьогодні і які задачі він має намір вирішувати за допомогою ваших товарів завтра.
5. Хто забуває про конкурентів, того завтра забуде ринок.
6. Прогнозуйте зміни зовнішнього середовища та їх вплив на ваш ринок і ваші товари.
7. Найруйнівніше - ефективно робити те, що робити взагалі не треба.
8. Хороший дизайн - хороший бізнес.
9. Ніхто не хоче платити за низьку якість. Ніхто не буде платити за зайву якість.
10. Хто заощаджує на системах збуту, той заощаджує на виживанні і процвітанні фірми.
11. Даремні витрати - це витрати на недостатню рекламу.
12. Немає сервісу - немає успіху.
13. Рішення про купівлю - рішення людини: «замкни» весь маркетинг на покупця і процес вироблення цього рішення.
14. Маркетинг - загальнофірмове діло.
15. Маркетинг - для фірми, а не фірма - для маркетингу.
Гаркавенко С.С.наголошує, що до основних принципів маркетингу можна віднести:
1. Орієнтованість на споживача, його потреби і вимоги, що передбачають пропонування ринку не товарів та послуг а засобів вирішення проблем споживачів.
2. Гнучкість у досягненні поставленої мети шляхом адаптації до вимог ринку з одночасним спрямованим впливом на нього.