МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Read the discussion section of the article.How do the researchers interpret the results of the study? Did the results support their hypothesis? Do the conclusions drawn by the researchers seem reasonable? The discussion section offers students a good opportunity to take a position. If you agree with the researcher’s conclusions, explain why. If you feel that the researcher’s conclusions are incorrect or off-base, point out problems with the conclusions and suggest alternative explanations. 4. Prepare an outline of yourcritique paper. Once you have read the article thoroughly, prepare an outline of your thoughts on the article. Use the following guide to help structure your critique paper. 5. Introduction – Begin your paper by describing the journal article and authors you are critiquing. Provide the main hypothesis or thesis of the paper and explain why you think the information is relevant. 6. Thesis Statement – The final part of your introduction should include your thesis statement. Your thesis statement is the main idea of your critique. 7. Article Summary - Provide a brief summary of the article, outlining the main points, results, and discussion. 8. Your Analysis – In this section, you should provide your critique of the article. Describe any problems you had with the author’s premise, methods, or conclusions. Your critique might focus on problems with the author’s argument, presentation, or on information and alternatives that have been overlooked. 9. Conclusion – Your critique paper should end with an overview of the articles argument, your conclusions, and your reactions.
Answer the following questions: · Do you agree that critiquing a professional paper is a great way to learn more about your fieldarticles? If you do, how does it help you? · What do you learn from reading the introduction/the methods section/the results section/the discussion section of the article under analysis? · What items does the outline of your critique article include? · Have you ever written a critique? · What difficulties did you experience and why? Prepare a 5 minute presentation of your critique.
Unit 2-22. FORMULAIC LANGUAGE IN ENGLISH LINGUA FRANCA Читайте також:
|
||||||||
|