МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мета, організація й види розбору пожежТема 27 Аналіз бойових дій підрозділів ОРС цивільного захисту ЛЕКЦІЯ ПОЖЕЖНА ТАКТИКА ТА ТАКТИКА ПІДРОЗДІЛІВ ОРС
Заняття 27.1. Вивчення пожеж та аналіз бойових дій підрозділів оперативно-рятувальної служби цивільного захисту.. Навчально-виховна мета:
-вивчити та розібрати з курсантами та магістрами поняття сутності процесу розбору пожеж, основні принципи і методи проведення занять з вивчення пожеж, та їх роль у підготовці високо кваліфікованого працівника підрозділів оперативно-рятувальних сил; - виховання у курсантів та магістрів почуття патріотизму, гордості за обрану професію, почуття високої відповідальності перед суспільством, дотримання дисципліни та законності.
Матеріально-методичне забезпечення: мультимедійний проектор.
Послідовність проведення заняття: I. Вступна частина – 5 хв. II. Ознайомлення курсантів з темою та метою лекції – 5 хв. III. Викладання навчального матеріалу – 60 хв.
Питання: 1. Мета, організація й види розбору пожеж 2. Підготовка керівника до розбору пожежі 3. Порядок і методика розбору пожеж 4. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
IV. Відповіді на запитання курсантів – 5хв. V. Заключна частина (підведення підсумків заняття та видача завдання на самопідготовку) – 5 хв.
Література:
1. П.П. Клюс, В.Г, Палюх, А.С. Пустовой, Ю.М. Сенчихін Ю.М., В.В. Сировой. Пожежна тактика. – Х.: Основа, 1998. 2. Клюс П.П., Палюх В.Г. Тактична підготовка особового складу пожежно охорони. Навч. посібник. - X.; Основа, 1995. 3. Вказівка по тактичній підготовці начальницького складу ДПО МВС України 31. 12. 99. 3 12/2/3410 4. Наказ МНС 27.11.03. № 455 „ Про затвердження тимчасової настанови з організації професійної підготовки працівників органів управління та підрозділів МНС України
Розбір пожежі організують і проводять, щоб проаналізувати: - протипожежний стан об'єкта, на якому відбулася пожежа, і його оперативно-тактичні особливості, причини виникнення й особливості розвитку пожежі; - бойові дії пожежних підрозділів, ДПФ, робітників та службовців по гасінню пожежі; - якість несення служби й рівень бойової підготовки пожежних частин гарнізону; - позитивні сторони й недоліки в організації й проведенні пожежно-профілактичної роботи на об'єкті й керівництві гасінням пожежі; - результативність застосування нових способів і прийомів гасіння, використання вогнегасних засобів, пожежної техніки й засобів зв'язку; - випадкові обставини і явища, що виникли при розвитку й гасінні пожежі, і їхньої причини; - ступінь дотримання вимог безпеки праці. Отримані результати необхідні для розробки заходів, спрямованих на попередження пожеж на аналогічних об'єктах, усунення недоліків, що мали місце в організації служби, бойової підготовки й гасінні пожежі, і поширення позитивного досвіду роботи. Розбір пожеж планують і проводять у службовий час у години, відведені на службову й бойову підготовку, або іншим часом , по розсуду начальника гарнізону, загону або частини, при особливо складних і характерних пожежах після їхнього дослідження, а також у планові години на заняттях у школах підвищення оперативної майстерності й пожежно-технічних навчальних закладів. Порядок, час і місце розбору пожежі визначають начальники апарата, гарнізону пожежно-рятувальної служби, загонів і частин. Розрізняють наступні організаційні форми розбору пожеж: - розбір пожеж, що виникли в гарнізоні, після їхніх досліджень - окремо з начальницьким складом гарнізону (загону, частини); - розбір пожеж, що виникли в інших гарнізонах, - з начальницьким складом гарнізону, слухачами навчальних закладів (по описах, оглядах, інформаційних листах і т.п. ); - розбір пожеж з особовим складом чергових караулів, що приймали участь у їхньому гасінні. Всі пожежі, що виникли в районі виїзду пожежної частини, повинні бути розібрані в найближчий час після гасіння із усім особовим складом чергових караулів. Періодичність і строки розбору пожеж з начальницьким складом гарнізонів пожежно-рятувальної служби, штабів пожежогасіння й апаратів ГУМНС, МУМНС,РВМНС загонів і частин визначаються відповідними вказівками й інструкціями МНС України. Розбір пожеж, що виникли в даному гарнізоні, з начальницьким складом гарнізону пожежно-рятувальної служби проводять особи, їх що досліджували, під керівництвом старших начальників , а розбір пожеж, що виникли в інших гарнізонах, - старші начальники або відповідальні працівники з їхнього доручення. Розбір пожеж з особовим складом чергових караулів, що приймали участь у їхньому гасінні, проводять начальники караулів або особи, що очолювали караул на даній пожежі, під керівництвом начальника частини або його заступника, а з особовим складом інших караулів - начальник частини або його заступник. Значення розбору пожеж полягає й у тім, що за допомогою цього виду ПТП установлюється спільність поглядів начальницькому складу пожежно-рятувальної служби на питання організації й проведення пожежно-профілактичної роботи, а також організації й бойової роботи з гасіння пожеж. Тому розбори пожеж не можна розглядати як епізодичну форму навчання начальницького й усього особового складу пожежно-рятувальної служби; їх караулів здійснювати планово й безупинно. У цій роботі повинен брати участь весь начальницький склад апаратів, гарнізонів і підрозділів пожежно-рятувальної служби.
Читайте також:
|
||||||||
|