Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Exercise 1. Remember the meaning and pronunciation of these words.

1.to actuate – приводити в дію кренитися; 2. to bank – робити віраж; 3. to climb – підніматися, набирати висоту; 4. to control – керувати; 5. to deflect – відхиляти(ся); 6. to descend – спускатися , втрачати висоту; 7. to hinge – підвішувати, кріпити на шарнірах; 8. to lower – знижувати(ся); 9. to push – штовхати; 10. to yaw – рискати , відхилятися від курсу; 11. airfoil – аеродинамічна поверхня; 12. accessories – допоміжні агрегати, профіль; 13. control – орган керування; 14. control stick – ручка керування; 15. elevator – руль висоти; 16. fin – кіль; 17. longitudinal axis – повздовжня вісь; 18. linkage – проводка управління; 19. pitch – відхилення літака від поперечної осі; 21. rudder – руль повороту; 22. rudder pedal – педаль руля повороту; 23. stabilizer – стабілізатор; 24. tail unit (tail assembly, empennage) – хвостова частина; 25. vertical axis - вертикальна вісь

Exercise 2. Read and translate the text.


Читайте також:

  1. A blank silence greeted Hermione’s words. She looked around at all the faces upturned to her, rather disconcerted.
  2. A gale of laughter from the middle of the table drowned the rest of Bill’s words. Fred, George, Ron and Mundungus were rolling around in their seats.
  3. A. Do you know these famous Britons? Do these puzzles and read three more noted Britons.
  4. A. Give the definitions for the following terms and expressions. What are these methods used for? What can they help to an investigator?
  5. A. In these sentences underline the verb and then circle the subject.
  6. A. In these sentences, underline the verbs and circle the subjects.
  7. A. The adjectives below can be used to describe inventions or new ideas. Which have a positive meaning? Which have a negative meaning?
  8. A. You will hear a manager interviewing a person for a job. Listen out for these verbs, and then use them to complete sentences 1-5.
  9. Accents originally from the upper-class speech of the London–Oxford–Cambridge triangle are particularly notable as the basis for Received Pronunciation.
  10. Additional Exercise
  11. Analyze the meanings of the italicized words. Identify the result of the changes of the connotational aspect of lexical meaning in the given words.
  12. Answer these questions.




Переглядів: 376

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Exercise 18. Make sure you remember the terms. (K – wing | Text 1. The Tail Unit

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.029 сек.