Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Додаток І

Висновки

 

Ребрендінг – найбільш сучасна і жива частина науки про бренди, і багато в чому суперечить головним розумінням рекламних класиків, які стверджують, що цінність бренду у незмінності імені та візуальних символів у часі. Адже часточка «re» зазвичай вказує на спробу зробити щось заново, таке про що раніше не чули. Вся складність в тому, що мова йде не про повну відмову від зробленого раніше, а про внесення змін, внесення певних корективів, удосконалення бренду. Багато відомих компаній, які досить стійко позиціонують себе на ринку використали теорію ребрендінг на практиці, тим самим збільшили популярність свого товару.

Ребрендінг – це сильна і потужна стратегічна атака в боротьбі за впевнене майбутнє. Зважившись на внесення змін та оновленя, компанія планує можливості і шанси продукту чи послуги завоювати більший сегмент ринку та отримати максимальний прибуток від продажів.

На основі вивчення основних вимог до фірмового стилю, аналізу фірмового стилю конкурентів та у результаті маркетингового аналізу був розроблений новий фірмовий стиль ТМ «Гаврилівські курчата», який відповідає усім стилістичним, естетичним, ергономічним та функціональним вимогам. Новий фірмовий стиль дає змогу розширити цільову аудиторію, збільшити кількість споживачів у новому сегменті ринку, зняти бар`єр у неправильному сприйнятті продукту та набути статусу повноцінного альтернативного лідеру ринку.

Розроблений фірмовий стиль буде основою для проведення ребрендінгу ТМ «Гаврилівські курчата».

Загальні витрати на проект ребрендінгу ТМ «Гаврилівські курчата» становлять 2870 тис. грн.. Загальна вартість проекту не є остаточною і може змінюватись (ціни на роботи дійсні на травень 2012 р.) в залежності від ситуації на ринку послуг графічного дизайну та економіці України взагалі.


Навчально-методичне видання

(українською мовою)

 

 

Адаменко Олена Миколаївна

Важинський Микола Павлович

Костроміна Вікторія Олегівна

Чернова Тетяна Анатоліївна

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ ДИПЛОМНИХ ПРОЕКТІВ

для студентів напряму підготовки «Дизайн»

освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»

 

 

Рецензент І.П. Наливайко

Відповідальний за випуск В.О.Костроміна

 
Коректор О.М.Толпеко


Читайте також:

  1. Баланс робочого часу одного робочого в рік (додаток 2).
  2. Додаток
  3. Додаток
  4. Додаток
  5. Додаток
  6. Додаток
  7. ДОдаток
  8. Додаток
  9. ДОДАТОК
  10. Додаток
  11. ДОДАТОК
  12. Додаток




Переглядів: 421

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток З | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.