МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 5. 4 Діаграма стана систем сплавів із необмеженою розчинністю компонентів у твердому станіХарактеристика діаграми. Тверді розчини заміщення і впровадження. Процес кристалізації на діаграмі стану сплавів різного складу. Структура твердого розчину, причини утворення неоднорідного складу кристалів твердого розчину. Усунення внутрікристалічної ліквації. Діаграма МІДЬ-НІКЕЛЬ. Література: [1, с. 32-35] [5, с. 123-131]. Методичні вказівки Див. методичні вказівки до теми 5. 3. При вивченні цієї теми варто одержати уявлення про твердий розчин як про однорідну складну речовину, що відрізняється від рідкого розчину тільки ступенем рухливості часток компонентів, то утворять сплави. Тверді розчини необмеженої розчинності утворяться тільки за певних умов: однаковому типі кристалічних ґраток, близькістю температур плавлення, компонентів із невеликою різницею в атомних діаметрах (не більш 8%). Питання для самоконтролю 1. Накреслити діаграму II типу. Дати характеристику точкам, лініям, областям діаграми. 2. Замалювати схему твердого розчину впровадження і заміщення. 3. Як змінюється міцність і твердість сплаву при утворенні твердого розчину? 4. Що таке дендритна ліквація? Тема 5. 5. Діаграма стану систем сплавів з обмеженою розчинністю компонентів у твердому стані Характеристика діаграми. Перетворення по лініях первинних перетворень. Лінії насичення, перетворення по цих лініях. Поняття про старіння сплавів. Структура характерних сплавів. Література: [1 с. 36-38] [5, с. 131-132] [7, с 113-117]. Методичні вказівки аналогічні з методичними вказівками до теми 5. 3. Питання для самоконтролю 1. Накреслите діаграму ІІІ типу з евтектикою і перитектикою Дайте характеристику точкам, лініям, областям діаграми. 2. У чому сутність обмеженої розчинності? 3. Як впливає вторинна кристалізація на структуру і властивості сплавів? 4.Накресіть діаграму стану сплавів, що утворять обмежені тверді розчини і перитектику. 5 Що називається лінією перитектичного перетворення? Тема 5. 6. Діаграма стану систем сплавів з утворенням стійкої хімічної сполуки. Характеристика діаграми. Методика вивчення діаграм сплавів - хімічних сполук. Структура характерних сплавів. Література: [1, с. 38-39] [5, с. 139-142][7, c. 118-121]. Методичні вказівки (див. гему 5. 3) Питання для самоконтролю 1. Накресліть діаграму IV типу. Поясніть значення точок, ліній, областей діаграми. 2. Які необхідні умови для утворення хімічних сполук? Перерахуйте їхні властивості. Читайте також:
|
||||||||
|