МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ОБОВ’ЯЗКИ І ПРАВА КЕРІВНИКА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ВІД УНІВЕРСИТЕТУПеред початком педагогічної практики, але не пізніше як за 3-5 днів: - перевіряє готовність бази педагогічної практики до прийняття практикантів на педагогічну практику; - визначає керівника педагогічної практики від бази педагогічної практики; - узгоджує програму і календарний графік проходження педагогічної практики; - розподіляє практикантів за місцем проходження педагогічної практики; - надає практикантам направлення на педагогічну практику і призначає старших груп; - з`ясовує за місцем проходження педагогічної практики можливість підбору матеріалів для курсових та дипломних робіт; - складає і узгоджує на кафедрі план проходження педагогічної практики, тематику теоретичних і семінарських занять на період педагогічної практики; - забезпечує практикантів необхідною документацією - робочими програмами і індивідуальними завданнями, узгодженими із керівниками педагогічної практики від баз педагогічної практики; - проводить попередній інструктаж - знайомить практикантів з програмою педагогічної практики, вимогами щодо трудової дисципліни, визначає індивідуальні завдання і порядок їх виконання, установлює дату початку педагогічної практики, видає необхідні документи; - складає графіки проведення контролю проходження педагогічної практики практикантами консультації на кафедрі, передає їх на кафедру і до навчального відділу. У період проходження педагогічної практики: - організовує своєчасне прибуття практикантів на місце педагогічної практики; - прибуває особисто на місце педагогічної практики в перший день; - допомагає практикантам у оформленні і отриманні перепусток; - приймає участь у організації табельного обліку практикантів; - розподіляє практикантів по робочим місцям та закріплює їх за керівниками від баз педагогічної практики; - проводить інструктаж з техніки безпеки, знайомить практикантів з організаційно-економічною і науковою діяльністю підприємства, установи, організації, організовує теоретичні заняття, консультації і виробничі екскурсії; - надає практикантам консультації з питань виконання індивідуального завдання; - залучає практикантів до участі в науково - дослідній роботі і громадському житті підприємства (установи); - систематично здійснює контроль і керівництво практикантами на їх робочих місцях; - у разі порушення практикантами дисципліни має право відсторонити практиканта від педагогічної практики; - контролює виконання практикантами календарного графіку педагогічної практики, ведення щоденників і відповідність оформлення звітів. На заключному етапі педагогічної практики: - розглядає звіти практикантів з педагогічної практики і дає письмові висновки про роботу кожного з них; - складає письмовий звіт з проведеної педагогічної практики із зауваженнями і пропозиціями щодо її вдосконалення і здає його на кафедру; - доповідає на засіданні кафедри про результати педагогічної практики; - приймає участь у роботі комісії із захисту звітів практикантів; - заносить до екзаменаційної відомості і залікової книжки практиканта результати його захисту (“відмінно”, “добре”, “задовільно”). Читайте також:
|
||||||||
|