Значення коефіцієнта k
r/DXK
| 0,3
| 0,4
| 0,6
| 0,6
| 1,0
| 1,2
| 1,4
| 1,6
| k
| 0,176
| 0,157
| 0,137
| 0,127
| 0,119
| 0,113
| 0,108
| 0,105
|
Додаток 21
Значення коефіцієнта для сталевих коліс
Рейка
| Коефіцієнт , мм при діаметрі ходового колеса, мм
|
| 200 і 300
| 400 і 500
| 600 і 700
| Плоский c випуклою головкою
| 0,3
0,4
| 0,5
0,6
| 0,6 0,8
|
Прикладено 22
Редуктори типу ВК Максимальна потужність на швидкохідному валу
Типорозмір
тора
| Передаточне число
| Потужність у кВт при режимах роботи
| Маса, кг
|
nc= 750 хв -1
| nc =1000 хв -1
|
Л
| З
| Т
| Л
| З
| Т
|
ВК-350
| 30,56
| 1,6
| 1,4
| 1,2
| 2,1
| 1,8
| 1,6
|
| 14,67
| 3,2
| 2,8
| 2,3
| 4,0
| 3,5
| 3,0
|
| 10,69
| 3,9
| 3,4
| 2,9
| 4,7
| 4,0
| 3,4
|
|
ВК-400
| 41,23
| 2,7
| 2,4
| 2,0
| 3,6
| 3,1
| 2,8
|
| 21,00
| 5,1
| 4,4
| 3,8
| 6.7
| 5,8
| 4,9
|
| 15,95
| 6,6
| 5,7
| 4,9
| 8,4
| 7,3
| 6,2
|
|
ВК-475
| 52.92
| 3,4
| 3,0
| 2,5
| 4,4
| 3,8
| 3,2
|
| 29,06
| 7,4
| 6,5
| Ь,5
| 9,2
| 8,1
| 6,9
|
| 19,68
| 8,2
| 7,1
| 6,0
| 9,6
| 8,3
| 7,1
|
|
ВК-550
| 68,28
| 4,0
| 3,4
| 2,9
| 5,2
| 4,5
| 3,9
|
| 32,90
| 7,6
| 6,6
| 5,6
| 9,4
| 8,2
| 6,9
|
| 17,72
| 14,?
| 12.3
| 10,5
| 18,4
| 16.0
| 13,6
|
| додаток 23 Редуктори типу ВКН Максимальна потужність на швидкохідному валу
Типорозмір редуктора
| Передаточне число
| Потужність у кВт при режимах роботи
| Маса, кг
| nc= 750 хв -1
| nc= 1000 хв -1
| Л
| З
| Т
| Л
| З
| Т
|
| 31,5
| 1,4
| 1,0
| 0,9
| 1,9
| 1,0
| 0,9
|
| ЕКН-280
| 16,0
| 3,0
| 1,4
| 1,2
| 4,0
| 1,7
| 1,5
|
|
| 10,0
| 4,3
| 2,0
| 1,8
| 6,0
| 2,0
| 1,9
|
|
| 40,0
| 2,5
| 1,7
| 1,2
| 2,8
| 1,8
| 1,2
|
| ВКН-320
| 20,0
| 3,6
| 2,4
| 1,8
| 5,6
| 2,8
| 2,2
|
|
| 12,5
| 6,5
| 3,1
| 2,7
| 8,1
| 3,4
| 3,0
|
|
| 50,0
| 2,8
| 2,1
| 1,6
| 3,5
| 2,8
| 2,2
|
| ВКН- 420
| 25,0
| 5,0
| 3,5
| 3,0
| 6,1
| 4,9
| 4,4
|
|
| 16,0
| 7,8
| 5,0
| 4,8
| 9,1
| 7,0
| 6,5
|
|
| 63,0
| 4,7
| 3,4
| 2,5
| 5,9
| 4,1
| 3,0
|
| ВКН-480
| 31,5
| 8,3
| 5,0
| 4,0
| 10,3
| 6,6
| 4,8
|
|
| 20,0
| 11,7
| 7,3
| 4,8
| 14,4
| 9,0
| 6,3
|
|
Додаток 24
Кінематична схема механізму пересування візка з навісним редуктором типу ВКН
I- гальмо; 2- електродвигун; 3- муфта моторна зубчаста типу З; 4- редуктор вертикальний крановий навісний циліндричний триступінчастий типу ШН; 5- муфта зубчаста із проміжним валом типу МЗП; 6- колесо ходове конічне одноребордное; 7- підшипники в буксах; 8- гайка; 9- палець; 10- качана.
Додаток 25
Значення коефіцієнта
tН/t
| 0,2
| 0,3
| 0,4
| 0,5
| 0,6
| 0,7
| 0,8
| 0,9
| 1,0
|
| 0,90
| 0,85
| 0,80
| 0,75
| 0,70
| 0,65
| 0,60
| 0,55
| 0,50
| Додаток 26 Машинний час Тмаш роботи ходового колеса за термін служби
Група класифікації механізму
| М5
| Мб
| М7
| Малинний час роботи Тмаш, год
|
|
| 12ЬОО
| Термін служби, років
|
|
| 5...4
|
Додаток 27 Коефіцієнт у наведеного числа обертів колеса
Pmin /Pmax
| 0,2
| 0,3
| 0,4
| 0,5
| 0,6
| 0,7
| 0,8
|
| 0,16
| 0,19
| 0,24
| 0,30
| 0,38
| 0,49
| 0,63
| .
Додаток 25
Гальма з електрогідравлічним штовхачем
ТКГ 160… ТКГ 300 ТКГ 400…ТКГ 500
Тип
Гальма
| Максимальний гальмовий момент
|
Шків
|
Колодка
|
Штовхач
| Диа-
метр
| ширина
| ширина
| Найбільший відхід
| Кут відходу
| тип
| Наиб. раб. зусилля
| Наиб.хід.Поршня.
| Тт.м.,
Н.м
| Dш.,
мм
| Вш.,
мм
| В.,
мм
| ,мм
| . Гради.
|
| Vт.н.,
мм
| hт.н
ММ
|
ТКГ 160
ТКГ 200
ТКГ 300
ТКГ 400
ТКГ 500
|
|
|
|
|
1,0
1,0
1,5
1,5
1,6
|
|
ТЭГ 16М
ТГМ 25
ТГМ 50
ТГМ 80
ТГМ 80
|
|
|
Тип
гальма
| Плечі важелів, мм
| Маса,
кг
| l
| l1
| a
| в
| в1
|
ТКГ 160
ТКГ 200
ТКГ 300
ТКГ 400
ТКГ 500
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 26
Гальма типу ТКТ із клапанним електромагнітом
Тип гальма
| Плечі важелів
| , Маса,
кг
|
1, мм
| /1. мм
| а, мм
|
ТКТ 100
|
|
|
|
| ТКТ 200/100
|
|
|
|
| ТКТ 200
|
|
|
|
| ТКТ 300/200
|
|
|
|
| ТКТ 300
|
|
|
|
|
Додаток 26
3,0; 3,5; 4,0; 4,5; 5,0; 5,5; 6,0; 6,5; 7,0; 8,0; 9,0; 10; 11; 12
| Матеріали азбестові фрикційні еластичні
Найменування показника
| Марка гальмової стрічки
|
ЭМ-1
| ЭМ-2
| ЭМ-3
| Коефіцієнт тертя: по чавуну марки СЧ15 по сталі марки 20 по сталі марки 45
| 0,39
----
0,44
| 0,37
---
0,40
|
0.40
----
| тиск, що допускається
[q], мПа
| 1,5
| 2,5
| 0,8
|
Додаток 26 Діаметри пружинного дроту в мм за ДСТ 14963-69
Додаток 29 Робоче число витків пружин дня гальм типу ИСТ
Тип гальма
| ТКТ 100
| •ПСТ 200; TOT 200/100
| ТКТ 300; ТКТ 300/200
| i
| 8-10
| 10-12
| 13-15
| Додаток 30 Робоче число витків пружин для гальм типу ГОТ
Тип гальма
| ТКГ 160
| ТКГ 200
| ТКГ 300
| ТКГ 400
| ТКГ 500
| i
и
| 20-23
| 23-25
| 25-27
| 27-29
| 34-36
|
Читайте також: - A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
- CMM. Визначення моделі зрілості.
- DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
- I визначення впливу окремих факторів
- II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з урахуванням її виду.
- II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
- II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
- ISO 15504. Призначення і структура стандарту
- Iсторичне значення революції.
- Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
- Ocнoвнi визначення здоров'я
- S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|