Якщо документ адресовано керівникові установи, то її назва входить у найменування посади і пишеться в Д.в.:
Деканові юридичного факультету
Запорізького національного університету
проф. Іванову О.В.
Далі зазначається посада, прізвище, ім’я та по батькові адресанта – у родовому відмінку без прийменника; - поштова адреса.
17.Гриф затвердження – у верхній правій частині документа.
18.Резолюція – у правому верхньому кутку. Якщо це місце зайняте іншими реквізитами, то резолюцію вміщують на будь-якій вільній площі лицьового боку сторінки документа, крім полів. Резолюція містить вказівки щодо виконання документа або ставлення керівника до питань, порушених у документі.
19.Заголовок до тексту – під назвою документа, друкується малими літерами, відтворює головну ідею документа і найчастіше починається з прийменника «про».
20.Відмітка про контроль – з лівого боку у верхній частині поля сторінки документа на рівні заголовку. Її проставляють за формою «К» або «Контроль».
21.Текст– головний елемент документа, складається зі вступу, доказу, закінчення. Розташовується по всій ширині сторінки (від поля до поля). Як правило, тексти розпорядчих документів листів складаються з двох частин. У першій зазначається підстава або обґрунтування для складання документа, у другій – висновки, пропозиції, рішення, розпорядження або прохання.
У деяких випадках текст документа може містити лише одну резолютивну частину, наприклад: наказ – розпорядчу частину без констатуючої, лист – прохання без пояснення.
22. Відмітка про наявність додатків. Якщо до документа є додатки, то в документі ставиться відмітка про їх наявність. Цей реквізит розміщується після тексту перед підписом. Наприклад: Додаток: на трьох аркушах у двох примірниках.
23. Підпис– є обов’язковим реквізитом будь-якого документа. Проставляється після реквізитів «текст» і «додаток». Наприклад: