Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 7. Українське національно-культурне відродження

(ХІХ – початок ХХ століття)

 

1. Сутність процесу становлення і розвитку культурно-освітнього та громадсько-політичного життя України у кінці ХVІІІ – на початку ХХ ст.

2. Особливості розвитку освіти в Україні.

3. Основні напрями наукових досліджень.

4. Розвиток української мови та літератури. Асиміляційні заходи російського самодержавства щодо українського народу та його культури.

5. Музичне мистецтво України. Театр та опера.

6. Архітектура та скульптура України: стильові напрями.

7. Український живопис та графіка.

 

Історичні особливості формування української національної культури. Освітні реформи та руйнування традиційної української системи освіти. Формування національної інтелігенції. Поява наукових товариств і організацій. Культурологічна діяльність „Просвіт”. Видатні вчені України. Асиміляційні заходи царату щодо української мови. Становлення української літературної мови та особливості розвитку літератури. М.В. Лисенко та формування професійного музичного мистецтва. Зародження професійного театру та місце І.Котляревського в цьому процесі. Архітектура та скульптура України: розмаїття стилів. Урізноманітнення тематики і жанрів у живописі та графіці.

 

Питання для самоконтролю:

1. Які типи навчальних закладів існували в Україні після загальноросійської освітньої реформи 1803 р.?

2. Яке наукове товариство відігравало роль Української академії наук наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.? Де й коли воно було засноване?

3. Назвіть українських письменників, представників “великого реалізму” в українській літературі.

4. Назвіть автора першої української опери. Як вона називається?

5. Назвіть провідні архітектурні стилі України ХІХ – початку ХХ ст. у послідовності їх поширення.

 

 


Читайте також:

  1. I. Епоха Відродження
  2. V. Українське бароко в архітектурі та образотворчому мистецтві. (20хв.)
  3. VI. УКРАЇНСЬКЕ КУЛЬТУРНЕ ВІДРОДЖЕННЯ ХIХ ст.
  4. Антична й середньовічна спадщина в культурі італійського Відродження
  5. Архітектура і мистецтво. Українське бароко.
  6. Архітектура італійського Відродження
  7. Боротьба Директорії за відродження УНР. Занепад Української державності.
  8. В епоху Відродження
  9. ВИЗВОЛЬНА ВІЙНА УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ 1648-1654 рр. ВІДРОДЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ДЕРЖАВИ І ПРАВА УКРАЇНИ
  10. Високе Відродження.
  11. Високе й Пізнє Відродження
  12. Відмінності італійського ренесансного гуманізму та гуманізму Північного Відродження




Переглядів: 342

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 6. Українська культура епохи бароко та Просвітництва | Тема 8. Новітня українська культура

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.