Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Позитивні надбання і недоліки

Зарубіжні експерти відзначають, що на початкових етапах запровадження ПЦМ на федеральному рівні в США, так і не було перенесено наголос з урядових витрат на результати виконання програм. Основними причинами цього були наступні фактори:

- складність узгодження планування і вимірювання результативності програм ви­конавчою владою з процесами затвердження обсягів фінансування Конгресом, оскільки існував жорсткий розподіл відповідальності між виконавчою гілкою влади (Президент та Державний Департамент) та законодавчою (Конгрес);

- інформація про загальні витрати на реалізацію програм в більшості випадків бу­ла недостатньою та неповною, що створювало викривлену картину справжньої вар­тості досягнення намічених результатів;


- не була розроблена система вимірювання результативності програми та досяг­нення її мети;

- не були узгоджені бюджетна класифікація, організаційна структура програм та процедури надання звітності.

На сьогоднішній день процес застосування ПЦМ у США постійно удосконалю­ється завдяки реалізації нових ініціатив в реформуванні бюджетної сфери. В першу чергу це стосується удосконалення підходів до оцінки результатів реалізації програм, досягається узгодженість програм з пріоритетами держави, що забезпечує постійне підвищення ефективності використання бюджетних ресурсів.

Передумови запровадження ПЦМ в інших країнах

Вивчаючи досвід США і розуміючи, що традиційний підхід до бюджету не відпо­відає усім потребам сучасного уряду, з середини 1970-х до початку 1990-х років біль­шість демократичних країн запровадили основні риси програмного-цільового бюд­жету, а саме:

- планування бюджету на 3-5 років;

- класифікацію витрат за програмами;

- встановлення вимірюваних завдань для таких програм;

- вимірювання та оцінка виконання цих завдань за допомогою відповідних інди­каторів.


Читайте також:

  1. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  2. Але в реклами є і недоліки.
  3. Багатофакторна матриця «Мак-Кінсі», її зміст, способи використання , достоїнства і недоліки.
  4. Бюджетування як інструмент оперативного контролінгу, його переваги і недоліки
  5. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  6. Виборчі системи: суть, різновиди, переваги та недоліки.
  7. Види норм права за характером їх приписі: імперативні, диспозитивні, заохочувальні, рекомендаційні
  8. Види партнерств, їхні переваги та недоліки.
  9. Вільний ринок має серйозні недоліки.
  10. Внутрішні недоліки, притаманні страхуванню
  11. ВПРАВА 5. Виправте недоліки в тексті службових документів. Замініть недоречно (на Вашу думку) вжиті професіоналізми загальновживаною лексикою.
  12. Глобалізація має як позитивні, так і негативні наслідки.




Переглядів: 346

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зарубіжний досвід застосування програмно-цільового методу | Загальні уроки з досвіду інших країн

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.