МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Результативні показники, які характеризують виконання бюджетної програми у 2011-2013 роках: Ц
8. Структура видатків на оплату праці:
9. Чисельність зайнятих у бюджетних установах:
1=1 10. Перелік державних цільових програм і програм розвитку окремих регіонів, галузей економіки та сфер суспіль- і ного життя, які виконуються в межах бюджетної програми. = о со 10.1. Перелік державних цільових програм і програм розвитку окремих регіонів, галузей економіки та сфер ^ суспільного життя, які виконуються в межах бюджетної програми у 2010 році: ш1
10.2 Перелік державних цільових програм і програм розвитку окремих регіонів, галузей економіки та сфер суспільного життя, які виконуються в межах бюджетної програми у 2011-2013 роках:
11. Аналіз результатів, досягнутих внаслідок використання коштів загального фонду бюджету у 2008 році та очікувані результати у 2009 році, обґрунтування необхідності проведення вцдатків/надання кредитів із загального фонду на 2010 рік, виходячи з граничного розміру та на підставі результативних показників, наведених у п. 7-9. 12. Аналіз управління зобов'язаннями у 2008 і 2009 роках та пропозиції щодо приведення зобов'язань на 2010 рік до граничного обсягу видатків/надання кредитів загального фонду на 2010 рік. 12.1. Таблиця аналізу управління кредиторською заборгованістю по загальному фонду в 2008 році: (тис. грн.)
12.2. Таблиця аналізу управління кредиторською заборгованістю по загальному фонду в 2009-2010 роках: (тис. грн.)
12.3. Таблиця аналізу дебіторської заборгованості в 2008-2009 роках:
12.4. Перелік положень нормативно-правових актів, виконання яких у 2010 році не забезпечується граничним обсягом видатків/надання кредитів загального фонду, із зазначенням сум:
Пояснення щодо аналізу управління зобов'язаннями по загальному фонду у 2008 і 2009 роках та пропозиції щодо впорядкування взятих зобов'язань загального фонду на 2010 рік відповідно до п. 12.1-12.4. Юридичні підстави та пояснення щодо спеціального фонду (проведення видатків спеціального фонду на 2010 рік та на 2011-2013 роки за рахунок надходжень до спеціального фонду, аналіз результатів, досягнутих внаслідок використання коштів спеціального фонду бюджету в 2008 році та очікувані результати у 2009 році).
Міністр/керівник відомства Керівник фінансової служби(прізвище та ініціали) (прізвище та ініціали) Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|