Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



БЮДЖЕТНИЙ ЗАПИТ: додатковий (Форма-3)

Лише після заповнення форм 1 і 2 у разі наявності пропозицій про збільшення обсягу видатків/надання кредитів загального фонду на плановий рік може бути за­повнена Форма-3, в якій потрібно обґрунтувати запропоноване збільшення видат­ків/надання кредитів (запити на збільшення видатків/надання кредитів можливі ли­ше за бюджетними програмами/проектами, що згідно з нормативними актами визначені пріоритетними).

При цьому зменшення головним розпорядником порівняно з попереднім роком обсягів видатків/надання кредитів за бюджетними програмами/Проектами у зв'язку з перерозподілом, здійсненим під час розподілу обсягу видатків/надання кредитів у пункті 4 Форми-1 з метою збільшення інших видатків/ надання кредитів, не є під­ставою для формування додаткової потреби у фінансуванні (пропозицій щодо збіль­шення обсягів видатків/надання кредитів загального фонду) за такими бюджетними програмами/проектами.

У пункті 2.1 показники у графах 3, 4, 5 повинні збігатися з показниками у гра­фах 5, 6, 7 пункту 4 таблиці Форми-1 за відповідними бюджетними програма­ми/Проектами. У цій формі в гр. 6 заповнюються тільки ті бюджетні програми (про­екти), які згідно з положеннями нормативно-правових актів (пункт 11.4 Форми-2) не забезпечені обсягом видатків / наданих кредитів загального фонду на плановий рік і є пріоритетними. Тому, в гр. 6 проставляється лише додаткова потреба (+) до обся­гу на плановий рік, причому сума не може перевищувати суми в гр. 6 пункту 11.4 Форми-2 за відповідними бюджетними програмами/проектами.

При цьому за кожним кодом тимчасової класифікації видатків суми наводяться в розрізі економічної класифікації видатків/класифікації кредитування.

У гр. 8 обґрунтовується необхідність додаткових коштів із загального фонду на плановий рік у розрізі економічної класифікації видатків/класифікації кредитування (з обов'язковим посиланням на нормативний документ, відповідно до якого необхід­ні додаткові кошти), визначається вплив у разі виділення цих коштів на виконання бюджетних програм/проектів у плановому році, у тому числі в розрізі результатив­них показників, зміни результативних показників, що характеризують виконання бюджетної програми (Проекту), у разі виділення додаткових коштів та у разі невиді- лення додаткових коштів із загального фонду на плановий рік, а також альтернатив­ні заходи, розроблені для забезпечення виконання бюджетної програми/проекту.

У пункті 2.2 показники у графах 3, 5 повинні збігатися з показниками у графах 10, 11 пункту 4 таблиці Форми-1 за відповідними бюджетними програмами/проекта­ми. У гр. 4, 6 заповнюються тільки ті бюджетні програми(проекти), що не забезпе­чені прогнозним обсягом видатків на два наступні за плановим роки, визначається вплив у разі виділення цих коштів на виконання бюджетних програм/проектів, змі­ни результативних показників, які характеризують виконання бюджетної програ­ми/проекту, у разі виділення додаткових коштів та наслідки у разі не виділення додаткових коштів. У гр. 7 обґрунтовується необхідність додаткових коштів із загаль­ного фонду на плановий рік у розрізі економічної класифікації видатків / кредитування (з обов'язковим посиланням на нормативний документ, відповідно до якого необхід­ні додаткові кошти).

При цьому обґрунтування має охоплювати:

- обґрунтування, чому неможливо забезпечити виконання бюджетних про­грам/проектів у межах обсягу видатків / надання кредитів загального фонду на пла­новий рік;

- аналіз впливу виділення додаткових коштів на виконання бюджетних про­грам/проектів у плановому році з наведенням пояснень щодо впливу на результатив­ні показники продукту та ефективності, та двох наступних роках з наведенням кон­кретних очікуваних результатів.

У цьому пункті слід обов'язково проаналізувати додаткові запити порівняно з від­повідними видатками/обсягами надання кредитів за два попередні роки (у разі, як­що такі були).

При заповненні таблиці змін результативних показників, що характеризують ви­конання бюджетної програми/проекту, необхідно показати, як зміняться результа­тивні показники затрат, продукту, ефективності та якості у разі виділення додатко­вих коштів у плановому році.

При формулюванні наслідків слід розглянути ті, що очікуються у разі не прове­дення зазначених видатків/надання кредитів, та пояснити, які альтернативні заходи були здійснені головним розпорядником для забезпечення виконання бюджетної програми /проекту.


БЮДЖЕТНИЙ ЗАПИТ НА НАСТУПНИЙ РІК: додатковий (Форма -3)

1.__________________________________________________ (_)(_)(_)

(найменування головного розпорядника коштів державного бюджету) КВК


Читайте також:

  1. Активний бюджетний дефіцитхарактеризу­ється спрямуванням коштів на інвестування еко­номіки, що сприяє зростанню ВВП.
  2. Бюджет Європейського Союзу. Бюджетна стратегія і бюджетний процес
  3. БЮДЖЕТ І БЮДЖЕТНИЙ УСТРІЙ
  4. Бюджетна політика і бюджетний механізм
  5. Бюджетна політика і бюджетний механізм
  6. Бюджетна політика і бюджетний механізм.
  7. Бюджетна політика та бюджетний механізм
  8. Бюджетна система і бюджетний устрій
  9. Бюджетна система та бюджетний устрій
  10. Бюджетна система та бюджетний устрій.
  11. Бюджетний дефіцит
  12. Бюджетний дефіцит




Переглядів: 797

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Результативні показники, які характеризують виконання бюджетної програми у 2011-2013 роках: Ц | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.