Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Наслідки на 2011-2013 рік у разі невиділення додаткових коштів із загального фонду на 2010 рік та альтернативні заходи, зроблені для забезпечення виконання бюджетної програми

  ВСЬОГО            

Міністр/керівник відомства Керівник фінансової служби
(підпис)
(прізвище та ініціали)
со о
(підпис)
(прізвище та ініціали)

При складанні розрахунків використовуються різні методи, а саме:

- метод економічного аналізу, за допомогою якого визначається ступінь виконан­ня бюджетних призначень за минулий рік, характеризується стан виконання в по­точному році, встановлюються причини відхилень;

- нормативний метод, в основі якого лежать нормативи фінансових витрат на одиницю послуг, що надаються;

- екстраполярний метод, коли, виходячи зі звітних даних за попередні роки, на основі їх динаміки визначаються фінансові показники, а отримані суми екстраполю­ються на наступний рік;

- програмно-цільовий метод бюджетування.

Якщо певний інвестиційний проект, програма того чи іншого головного розпо­рядника включені у бюджетну програму, яка буде забезпечувати її коштами протя­гом декількох років, до бюджетного запиту включаються пропозиції про виділення бюджетних коштів на фінансування тієї частини проекту, програми з відповідними обґрунтуваннями, розрахунками вигод та витрат щодо реалізації, яка буде виконана в відповідному бюджетному періоді. Необхідною умовою бюджетного фінансування є схвалення проекту програми у встановленому законом порядку.

Головні розпорядники бюджетних коштів, подаючи бюджетні запити зобов'язані забезпечити своєчасність поступлення бюджетних запитів, достовірність інформації, розрахунків, а також відповідний зміст бюджетного запиту.

Міністр фінансів не враховує під час розгляду бюджетних запитів видатки, якщо головні розпорядники не належним чином їх обґрунтували або порушили вимоги встановлені Міністерством фінансів у інструктивних матеріалах. Важливим є для го­ловних розпорядників включення інформації про свої індикативні прогнозні показ­ники. Наприклад, якщо це галузь економіки то такими показниками є об'єм продук­ції яка буде вироблятися, її динаміка, рівень інвестицій, в тому числі іноземних, динаміка обсягів продажу і т.д. Якщо це регіон то враховуються такі показники: пи­тома вага регіону у ВВП країни, платіжний баланс регіону, частка доходів місцевих бюджетів у загальнодержавних доходах.

Відповідальність за своєчасність подання Міністерству фінансів України бюджет­них запитів, їх своєчасність достовірність та обґрунтування покладено на головних розпорядників коштів державного бюджету. Наведена в них інформація має бути до­статньою для аналізу показників проекту Державного бюджету України, індикатив­них прогнозних показників Державного бюджету України на наступні за плановим два бюджетні періоди та для розробки пропозицій проекту Державного бюджету України. Забезпечує отримання бюджетних запитів від головних розпорядників кош­тів державного бюджету Департамент державного бюджету.


Читайте також:

  1. F) Наслідки демографічного вибуху.
  2. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  3. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  4. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  5. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  6. II. ПРОГРАМИ ДИСЦИПЛН
  7. II.1 Програмне забезпечення
  8. III. Виконання бюджету
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Етапи розробки програмного забезпечення




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Аналіз бюджетних запитів і розробка проекту Державного бюджету України.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.