МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Повернення кредитів до Державного бюджету України та розподіл надання кредитів з Державного бюджету України в 2010 році
6 Оборотний залишок бюджетних коштів — частина залишку коштів загального фонду відповідного бюджету, яка утворюється для покриття тимчасових касових розривів. Оборотний залишок бюджетних коштів встановлюється [1] Положення про Міністерство фінансів України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2006 р. №1837. [2] Перш ніж приступати до предметного обговорення сутності дефіциту бюджету, варто зазначити, що у законодавстві та в науковій літературі термін «дефіцит» може використовуватись в різних значеннях. Зокрема, у вітчизняному законодавстві під дефіцитом розуміється лише негативний результат балансу, в той час як науковій літературі, в тому числі у цьому розділі, термін «дефіцит» може використовуватись ширше, зокрема як синонім слова «баланс», «сальдо». [3] До речі, Європейський центральний банк веде власний облік дефіциту бюджету, відображаючи надходження від продажу ліцензій на використання радіочастот як статті фінансування. [4] Оскільки в Україні позабюджетним фондам заборонено здійснювати запозичення, то різниця між дефіцитом зведеного бюджету та бюджету СЗДУ дорівнює обсягу зміни залишків коштів на рахунках позабюджетних фондів. [5] Відповідно до пп. 26 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу, інвестиційна програма (проект) — це комплекс заходів, визначених на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки та спрямованих на розвиток окремих галузей, секторів економіки, виробництв, регіонів, виконання яких здійснюється з використанням коштів державного та/або місцевих бюджетів чи шляхом надання державних та/або місцевих гарантій. Водночас, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.11.08 №1027 "Про порядок ініціювання, підготовки та реалізації проектів економічного і соціального розвитку України, що підтримуються міжнародними фінансовими організаціями" інвестиційні проекти визначаються як такі, що реалізуються на умовах фінансової самоокупності та у рамках яких погашення і обслуговування позики здійснюється за рахунок коштів бене- фіціара. До інвестиційних проектів відносяться також проекти розвитку інституціональної спроможності органу виконавчої влади, установи чи організації, у рамках яких погашення та обслуговування позики здійснюється за рахунок коштів державного бюджету. [6] Відповідно до статті пп. 11 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу, бюджетні установи — це органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного чи місцевого бюджету. Органи державної влади — система установ, що здійснюють публічну політичну владу на засадах поділу влади на законодавчу, виконавчу і судову. Єдиним органом законодавчої влади є парламент — Верховна Рада України. Владу глави держави здійснює Президент України. Органами виконавчої влади є Кабінет Міністрів України, міністерства та інші центральні органи виконавчої влади, органи виконавчої влади Автономної Республіки Крим, державні органи, що здійснюють регулювання діяльності суб'єктів природних монополій, регулювання ринку цінних паперів, державні органи приватизації, місцеві органи виконавчої влади. Органами судової влади є Конституційний Суд України та судові органи, що входять до системи судів загальної юрисдикції. До органів місцевого самоврядування відносяться сільські, селищні та міські ради, а також районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст. у розмірі не більше 2 % планових видатків загального фонду бюджету і затверджується у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет). [8] Виключення з джерел фінансування дефіциту спеціального фонду залишків коштів від власних надходжень бюджетних установ обумовлено тим, що місцеві ради не впливають на видатки бюджетних установ за рахунок цих ресурсів. Тобто, дефіцит спеціального фонду місцевих бюджетів може виникати і покриватися за рахунок залишків коштів від власних надходжень бюджетних установ за попередній бюджетний період, однак його затвердження у рішенні про місцевий бюджет не передбачається. [8] Із розгортанням кризових явищ канали емісії дещо змінилися. Зокрема, станом на початок жовтня 2010 року баланс ФРС складався із зобов'язань федерального уряду та агентств, а також з іпотечних цінних паперів — по 40%. [9] Емісійні кошти — це платіжні засоби, що випущені Національним банком України в обіг за вирахуванням платіжних засобів повернутих з обігу. Емісійні кошти не слід ототожнювати із коштами, що надходять від Національного банку до державного бюджету в результаті розподілу прибутку до розподілу після підтвердження зовнішнім аудитом та затвердження Радою Національного банку річного фінансового звіту. [10] Необхідність затвердження профіциту виникає у випадку, якщо за результатами річного звіту про виконання бюджету за попередній бюджетний період, що був оприлюднений після прийняття бюджету поточного періоду, встановлено, що залишок коштів загального фонду бюджету на кінець попереднього бюджетного періоду менший, ніж обсяг оборотних залишків, затверджений рішенням про місцевий бюджет. [11] Запроваджено у 1982 році. [12] Середньоденна абсолютна сума помилки прогнозу заключного балансу зменшилась від 600 млн. дол. США у 90-роках до 400 млн. дол. США і нижче на початку 2000-х років. [13] За винятком боргу, що є у розпорядженні урядових установ. [14] Зокрема у США та Канаді ще жодного разу не було використано дане право [15] Постанова КМУ від 14 квітня 2009 р. №362 «Про випуск казначейських зобов'язань». [16] Вапк оґ Сапайа. Топі Огауеііе. Виуіпд Васк Ооуегптепі Вопйз: Месіїапісз апй ОШег Сопзігіегаїіопз [Електронний ресурс] // ^огкіпд Рарег 98-9. — Липе 1998. — 33 р. Режим доступу: МІр://^^^.ЬапкоГсапагіа.са/еп/гез /^р/1998/^р98-9.рйґ. [17] Нагадаємо, що у міжнародній практиці кредитування відноситься до статей фінансування. [18] Майнове забезпечення — це вид забезпечення виконання зобов'язань шляхом надання майна (зокрема речей, цінних паперів, майнових прав) в заставу. Відповідно до Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року №435-ІУ, в силу застави кредитор (заставодержатель) має право у разі невиконання боржником (заставодавцем) зобов'язання, забезпеченого заставою, одержати задоволення за рахунок заставленого майна переважно перед іншими кредиторами цього боржника, якщо інше не встановлено законом (право застави). [19] Зустрічна гарантія — гарантія, яку надає банк-контргарант на користь держави (Автономної Республіки Крим чи територіальної громади міста), що виступають гарантами. [20] Безвідзивна (безвідклична) гарантія — гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. [21] Безумовна гарантія — гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення боржником свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти кредитору за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. [22] МІр://гезеагсЬ.Ьу// Гарантийне фонд для предприятий малого и среднего бизнеса. [23] Санація — система заходів, що здійснюються під час провадження у справі про банкрутство з метою запобігання визнання боржника банкрутом та його ліквідації, спрямована на оздоровлення фінансово-господарського становища боржника, а також задоволення в повному обсязі або частково вимог кредиторів шляхом кредитування, реструктуризації підприємства, боргів і капіталу та (або) зміну організаційно-правової та виробничої структури боржника. [24] Положенням СДФ рекомендується включати нараховані але не виплачені проценти до складу основної суми боргу хоча допускається їх не врахування. [25] Вище названі соціальні зобов'язання відносяться до складу державного боргу лише у методології ОР8 2001 в той час як у 8МЛ 1993 усі відрахування на соціальні потреби відносяться до складу доходів, а тому не є борговими зобов'язаннями. [26] V БШіндег. А Вгіейпд Моїе оп Меазигіпд Мипісіраї СгегііІжогіЬіпезз. — ^огМ Вапк, 2000. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|