Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Повернення кредитів до Державного бюджету України та розподіл надання кредитів з Державного бюджету України в 2010 році

Код програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету Код функціональної класифікації видатків та кредитування державного бюджету Найменування показників згідно з класифікацією видатків та кредитування державного бюджету Надання кредитів Повернення кредитів Кредитування-всього
Загальний фонд Спеціальний фонд Разом Загальний фонд Спеціальний фонд Разом Загальний фонд Спеціальний фонд Разом
    ВСЬОГО: 809847,5 6 050 824,9 6 860 72,4 -1 367 627,5 -4 312153,8 -5 679 781,3 -557780,0 1 738 671,1 1 180 891,1
  Міністерство палива та енергетики України   346 583,1 346 583,1         346 583,1 346 583,1
1101000   Апарат Міністерства палива та енергетики України   346583,1 346583,1         346 583,1 346 583,1
Реконструкція гідроелектростанцій ВАТ "Укргідроенерго1 (друга черга)   161 583,1 161 583,1         161 583,1 161 583,1
Підвищення надійності постачання електроенергії в Україні   100 000,0 100 000,0         100 000,0 100 000,0
Будівництво ПЛ 750 кВ Рівненська АЕС - Київська   80 000,0 80 000,0         80 000,0 80 000,0
Будівництво повітряної лінії 750 кВ Запорізька - Каховська   5 000,0 5 000,0         5 000,0 5 000,0
  Міністерство освіти і науки України 14 715,0 4 034,8 18 749,8   -4 034,8 -4 034,8 14 715,0   14 715,0
2201000   Апарат Міністерства освіти і науки України 14 715,0 4034,8 18749,8   -4034,8 -4 034,8 14 715,0   14 715,0
Державне пільгове довгострокове кредитування на здобуття освіти 14 715,0   14 715,0       14 715,0   14 715,0
Надання кредитів на будівництво (придбання) житла для науково- педагогічних та педагогічних працівників   4 034,8 4 034,8         4 034,8 4 034,8
Повернення коштів, наданих з Державного бюджету України для кредитування окремих категорій громадян, які відповідно до чинного законодавства мають право на отримання таких кредитів на будівництво (придбання) житла та науково- педагогічних та педагогічних працівників, і пеня         -4 034,8 -4 034,8   -4 034,8 -4 034,8
  Міністерство з питань житлово- комунального господарства України   110 000,0 110 000,0         110 000,0 110 000,0
2701000   Апарат Міністерства з питань житлово- комунального господарства України   110 000,0 110000,0         110000,0 110000,0
Розвиток міської інфраструктури   100 000,0 100 000,0         100 000,0 100 000,0
Розвиток системи водопостачання та водовідведення в м. Миколаєві   10 000,0 10 000,0         10 000,0 10 000,0

  Міністерство аграрної політики України   3 213 750,6 3 213 750,6   -3 460 000,0 -3 460 000,0   -246 249,4 -246 249,4
2801000   Апарат Міністерства аграрної політики України   3213750,6 3213 750,6   -3460000,0 -3460 000,0   -246249,4 -246249,4
Повернення коштів, наданих Міністерству аграрної політики України на формування державного інтервенційного фонду Аграрним фондом, а також для закупівлі матеріально-технічних ресурсів для потреб сільськогосподарських товаровиробників         -3 400 000,0 -3 400 000,0   -3 400 000,0 -3 400 000,0
Державне пільгове кредитування індивідуальних сільських забудовників   40 000,0 40 000,0         40 000,0 40 000,0
Повернення бюджетних позичок, наданих на закупівлю сільськогосподарської продукції за державним замовленням (контрактом) 1994-1997 років         -5 000,0 -5 000,0   -5 000,0 -5 000,0
Повернення кредитів, наданих з Державного бюджету України фермерським господарствам         -15 000,0 -15 000,0   -15 000,0 -15 000,0
Повернення кредитів, наданих з Державного бюджету України індивідуальним сільським забудовникам         -40 000,0 -40 000,0   -40 000,0 -40 000,0
Надання кредитів фермерським господарствам   15 000,0 15 000,0         15 000,0 15 000,0
Формування державного інтервенційного фонду Аграрним фондом, а також закупівлі матеріально-технічних ресурсів для потреб сільськогосподарських товаровиробників   3158 750,6 3158 750,6         3 158 750,6 3158 750,6
  Державна служба автомобільних доріг України (загальнодержавні видатки)   1 978 800,0 1 978 800,0         1 978 800,0 1 978 800,0
3131000   Державна служба автомобільних доріг України (загальнодержавні видатки)   1978800,0 1978800,0         1978800,0 1978800,0
Розвиток автомагістралей та реформа дорожнього сектору   1 978 800,0 1 978 800,0         1 978 800,0 1 978 800,0
  Міністерство України у справах сім'ї, молоді та спорту 20 000,0   20 000,0   -ЗО 355,0 -ЗО 355,0 20 000,0 -ЗО 355,0 -10 355,0
3401000   Апарат Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту 20 000,0   20 000,0   -30355,0 -30355,0 20 000,0 -30355,0 -10355,0
Повернення кредитів, наданих з Державного бюджету України молодим сім'ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) та придбання житла, і пеня         -ЗО 355,0 -ЗО 355,0   -ЗО 355,0 -ЗО 355,0
Надання пільгового довгострокового державного кредиту молодим сім'ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) та придбання житла 20 000,0   20 000,0       20 000,0   20 000,0

3510000   Міністерство фінансів України (загальнодержавні видатки) 760132,5 341956,4 1 102088,9 -1367627,5 -457463,0 -1825090,5 -607495,0 -115506,6 -723001,6
  Міністерство фінансів України (загальнодержавні видатки) 760 132,5 341 956,4 1 102 088,9 -1 367 627,5 -457 463,0 -1 825 090,5 -607 495,0 -115 506,6 -723 001,6
Повернення коштів, наданих зі Стабілізаційного фонду на поворотній основі         -10 200,0 -10 200,0   -10 200,0 -10 200,0
Повернення коштів, наданих за рахунок коштів Державного бюджету України підприємствам машинобудування для здійснення заходів, пов'язаних із збільшенням обсягів виробництва та розвитком ринку техніки для агропромислового комплексу         -12 950,8 -12 950,8   -12 950,8 -12 950,8
Повернення коштів, наданих для здійснення операцій з фінансового лізингу авіаційної техніки       -10 800,0   -10 800,0 -10 800,0   -10 800,0
Повернення безвідсоткових бюджетних позичок, наданих підприємствам державної форми власності на погашення заборгованості із заробітної плати       -15 300,0   -15 300,0 -15 300,0   -15 300,0
Повернення безвідсоткових бюджетних позик, наданих у 2004 році підприємствам державної форми власності паливно-енергетичного комплексу та у 2005 році підприємствам та організаціям вугільної промисловості на погашення заборгованості із заробітної плати працівникам         -70109,8 -70 109,8   -70 109,8 -70109,8
Повернення кредиту, наданого на реконструкцію гідроелектростанцій за рахунок коштів гранту Уряду Швейцарської конфедерації         -8 202,4 -8 202,4   -8 202,4 -8 202,4
Виконання державою гарантійних зобов'язань за позичальників, що отримали кредити під державні гарантії 760 132,5   760 132,5       760132,5   760 132,5
Фінансування проектів розвитку за рахунок коштів, залучених державою   341 956,4 341 956,4         341 956,4 341 956,4
Повернення позик, наданих для фінансування проектів розвитку за рахунок коштів, залучених державою       -1 335 027,5   -1 335 027,5 -1 335027,5   -1 335 027,5
Повернення бюджетних коштів наданих на поворотній основі       -6 500,0   -6 500,0 -6 500,0   -6 500,0
Повернення субкредитів, наданих енергогенеруючим компаніям на впровадження Проекту розвитку ринку електроенергії         -356 000,0 -356 000,0   -356 000,0 -356 000,0
  Державне агентство України з інвестицій та інновацій         -206 601,0 -206 601,0   -206 601,0 -206 601,0

 

6241000   Апарат Державного агентства України з інвестицій та інновацій         -206601,0 -206601,0   -206601,0 -206601,0
Повернення кредитів, наданих у 2007 році з Державного бюджету України на реалізацію інноваційних та інвестиційних проектів у галузях економіки, у першу чергу з впровадження передових енергозберігаючих технологій і технологій з виробництва альтернативних джерел палива         -206 601,0 -206 601,0   -206 601,0 -206 601,0
  Національна акціонерна компанія "Украгролізинг"   55 700,0 55 700,0   -153 700,0 -153 700,0   -98 000,0 -98 000,0
6801000   Національна акціонерна компанія "Украгролізинґ   55700,0 55700,0   -153700,0 -153 700,0   -98 000,0 -98000,0
Заходи по операціях фінансового лізингу вітчизняної сільськогосподарської техніки   55 700,0 55 700,0         55 700,0 55 700,0
Повернення коштів у частині відшкодування вартості сільськогосподарської техніки, переданої суб'єктам господарювання на умовах фінансового лізингу         -141 700,0 -141 700,0   -141 700,0 -141 700,0
Кошти, що надійдуть у рахунок погашення заборгованості за кредитами, залученими державою або під державні гарантії і наданими для закупівлі сільськогосподарської техніки іноземного виробництва, переданої сільгосптоваровиробникам та іншим суб'єктам господарювання         -12 000,0 -12 000,0   -12 000,0 -12 000,0
  Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва 15 000,0   15 000,0       15 000,0   15 000,0
8681000   Апарат Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва 15000,0   15000,0       15 000,0   15000,0
Мікрокредитування суб'єктів малого підприємництва 15 000,0   15 000,0       15 000,0   15 000,0

1=1 о 1=1 Щ —1
о со

6 Оборотний залишок бюджетних коштів — частина залишку коштів загального фонду відповідного бюджету, яка утворюється для покриття тимчасових касових розривів. Оборотний залишок бюджетних коштів встановлюється


[1] Положення про Міністерство фінансів України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 27 груд­ня 2006 р. №1837.

[2] Перш ніж приступати до предметного обговорення сутності дефіциту бюджету, варто зазначити, що у зако­нодавстві та в науковій літературі термін «дефіцит» може використовуватись в різних значеннях. Зокрема, у вітчиз­няному законодавстві під дефіцитом розуміється лише негативний результат балансу, в той час як науковій літе­ратурі, в тому числі у цьому розділі, термін «дефіцит» може використовуватись ширше, зокрема як синонім слова «баланс», «сальдо».

[3] До речі, Європейський центральний банк веде власний облік дефіциту бюджету, відображаючи надходжен­ня від продажу ліцензій на використання радіочастот як статті фінансування.

[4] Оскільки в Україні позабюджетним фондам заборонено здійснювати запозичення, то різниця між дефіцитом зведеного бюджету та бюджету СЗДУ дорівнює обсягу зміни залишків коштів на рахунках позабюджетних фондів.

[5] Відповідно до пп. 26 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу, інвестиційна програма (проект) — це ком­плекс заходів, визначених на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки та спрямованих на розвиток окремих галузей, секторів економіки, виробництв, регіонів, виконання яких здійсню­ється з використанням коштів державного та/або місцевих бюджетів чи шляхом надання державних та/або місце­вих гарантій.

Водночас, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.11.08 №1027 "Про порядок ініціюван­ня, підготовки та реалізації проектів економічного і соціального розвитку України, що підтримуються міжнарод­ними фінансовими організаціями" інвестиційні проекти визначаються як такі, що реалізуються на умовах фінан­сової самоокупності та у рамках яких погашення і обслуговування позики здійснюється за рахунок коштів бене- фіціара. До інвестиційних проектів відносяться також проекти розвитку інституціональної спроможності органу ви­конавчої влади, установи чи організації, у рамках яких погашення та обслуговування позики здійснюється за ра­хунок коштів державного бюджету.

[6] Відповідно до статті пп. 11 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу, бюджетні установи — це органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного чи місцевого бюджету. Органи державної влади — система установ, що здійснюють публічну політичну владу на засадах поділу влади на законодавчу, виконавчу і су­дову. Єдиним органом законодавчої влади є парламент — Верховна Рада України. Владу глави держави здійснює Президент України. Органами виконавчої влади є Кабінет Міністрів України, міністерства та інші центральні ор­гани виконавчої влади, органи виконавчої влади Автономної Республіки Крим, державні органи, що здійснюють регулювання діяльності суб'єктів природних монополій, регулювання ринку цінних паперів, державні органи при­ватизації, місцеві органи виконавчої влади. Органами судової влади є Конституційний Суд України та судові ор­гани, що входять до системи судів загальної юрисдикції. До органів місцевого самоврядування відносяться сільсь­кі, селищні та міські ради, а також районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних гро­мад сіл, селищ, міст.

у розмірі не більше 2 % планових видатків загального фонду бюджету і затверджується у законі про Державний бюд­жет України (рішенні про місцевий бюджет).

[8] Виключення з джерел фінансування дефіциту спеціального фонду залишків коштів від власних надходжень бюджетних установ обумовлено тим, що місцеві ради не впливають на видатки бюджетних установ за рахунок цих ресурсів. Тобто, дефіцит спеціального фонду місцевих бюджетів може виникати і покриватися за рахунок залиш­ків коштів від власних надходжень бюджетних установ за попередній бюджетний період, однак його затверджен­ня у рішенні про місцевий бюджет не передбачається.

[8] Із розгортанням кризових явищ канали емісії дещо змінилися. Зокрема, станом на початок жовтня 2010 ро­ку баланс ФРС складався із зобов'язань федерального уряду та агентств, а також з іпотечних цінних паперів — по 40%.

[9] Емісійні кошти — це платіжні засоби, що випущені Національним банком України в обіг за вирахуванням платіжних засобів повернутих з обігу. Емісійні кошти не слід ототожнювати із коштами, що надходять від Націо­нального банку до державного бюджету в результаті розподілу прибутку до розподілу після підтвердження зовніш­нім аудитом та затвердження Радою Національного банку річного фінансового звіту.

[10] Необхідність затвердження профіциту виникає у випадку, якщо за результатами річного звіту про виконан­ня бюджету за попередній бюджетний період, що був оприлюднений після прийняття бюджету поточного періо­ду, встановлено, що залишок коштів загального фонду бюджету на кінець попереднього бюджетного періоду мен­ший, ніж обсяг оборотних залишків, затверджений рішенням про місцевий бюджет.

[11] Запроваджено у 1982 році.

[12] Середньоденна абсолютна сума помилки прогнозу заключного балансу зменшилась від 600 млн. дол. США у 90-роках до 400 млн. дол. США і нижче на початку 2000-х років.

[13] За винятком боргу, що є у розпорядженні урядових установ.

[14] Зокрема у США та Канаді ще жодного разу не було використано дане право

[15] Постанова КМУ від 14 квітня 2009 р. №362 «Про випуск казначейських зобов'язань».

[16] Вапк оґ Сапайа. Топі Огауеііе. Виуіпд Васк Ооуегптепі Вопйз: Месіїапісз апй ОШег Сопзігіегаїіопз [Елек­тронний ресурс] // ^огкіпд Рарег 98-9. — Липе 1998. — 33 р. Режим доступу: МІр://^^^.ЬапкоГсапагіа.са/еп/гез /^р/1998/^р98-9.рйґ.

[17] Нагадаємо, що у міжнародній практиці кредитування відноситься до статей фінансування.

[18] Майнове забезпечення — це вид забезпечення виконання зобов'язань шляхом надання майна (зокрема ре­чей, цінних паперів, майнових прав) в заставу. Відповідно до Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року №435-ІУ, в силу застави кредитор (заставодержатель) має право у разі невиконання боржником (заставодавцем) зобов'язання, забезпеченого заставою, одержати задоволення за рахунок заставленого майна переважно перед ін­шими кредиторами цього боржника, якщо інше не встановлено законом (право застави).

[19] Зустрічна гарантія — гарантія, яку надає банк-контргарант на користь держави (Автономної Республіки Крим чи територіальної громади міста), що виступають гарантами.

[20] Безвідзивна (безвідклична) гарантія — гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути при­пинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром.

[21] Безумовна гарантія — гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення боржником свого зобов'язання, за­безпеченого гарантією, сплачує кошти кредитору за першою його вимогою без подання будь-яких інших докумен­тів або виконання будь-яких інших умов.

[22] МІр://гезеагсЬ.Ьу// Гарантийне фонд для предприятий малого и среднего бизнеса.

[23] Санація — система заходів, що здійснюються під час провадження у справі про банкрутство з метою запо­бігання визнання боржника банкрутом та його ліквідації, спрямована на оздоровлення фінансово-господарського становища боржника, а також задоволення в повному обсязі або частково вимог кредиторів шляхом кредитуван­ня, реструктуризації підприємства, боргів і капіталу та (або) зміну організаційно-правової та виробничої структу­ри боржника.

[24] Положенням СДФ рекомендується включати нараховані але не виплачені проценти до складу основної су­ми боргу хоча допускається їх не врахування.

[25] Вище названі соціальні зобов'язання відносяться до складу державного боргу лише у методології ОР8 2001 в той час як у 8МЛ 1993 усі відрахування на соціальні потреби відносяться до складу доходів, а тому не є борго­вими зобов'язаннями.

[26] V БШіндег. А Вгіейпд Моїе оп Меазигіпд Мипісіраї СгегііІжогіЬіпезз. — ^огМ Вапк, 2000.


Читайте також:

  1. Http://www.minjust.gov.ua Міністерство юстиції України
  2. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  3. I. Флот древньої України
  4. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  5. II. Флот княжої України-Руси
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Козацький флот України
  8. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  9. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  10. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  11. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  12. IV. Розподіл нервової системи




Переглядів: 368

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Коди бюджетної класифікації | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.