Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ

1. Дайте визначення поняття «аудит»?

2. Назвіть суб’єкти регулювання аудиторської діяльності?

3. Які обов’язки виконують професійні організації?

4. Порівняйте основні функції САУ та АПУ?

5. Дайте визначення планування аудиторської діяльності.

6. Які складові плану та програми аудиторської перевірки?

7. Що ви розумієте під «суттєвістю»?

8. Назвіть етапи планування аудиторської перевірки.

9. Розкрийте методику визначення аудиторського ризику.

10. Визначте внутрішньогосподарський ризик та ризик контролю.

11. На якому етапі аудиторської перевірки проводиться оцінка ефективності системи внутрішнього контролю?

12. Що потрібно встановити аудитору при перевірці системи внутрішнього контролю?

13. Назвіть основні етапи проведення аудиту?

14. Визначте зміст робіт підготовчого та заключного етапу аудиту.

15. Яким вимогам повинна відповідати фінансова звітність?

16. Яким нормативом АПУ визначається складання аудиторського висновку?

17. Розкрийте права замовника під час виконання робіт згідно з договором з аудиторською фірмою чи аудитором.

18. Назвіть види «Аудиторського ризику» та визначте його суть.

19. Хто може працювати аудитором?

20. Яким документом передбачені загальні положення сертифікації та ліцензування?

21. За наявності яких документів допускається претендент до атестації?

22. Ким здійснюється видача сертифікатів та в який термін?

23. Розкрийте функції Аудиторської палати України?

24. Які функції має Спілка аудиторів України?

25. Наведіть основні принципи професійної етики аудитора.

26. Назвіть основні зобов’язання аудиторських фірм і аудиторів України.

27. Визначте основні принципи етики аудитора.

28. Які правові наслідки можуть бути за розголошення аудиторської інформації, отриманої від клієнта у ході проведення аудиту?

51. Дайте визначення доказу та аудиторських доказів?

52. Що є джерелом аудиторських доказів?

53. Як класифікуються докази в аудиті залежно від джерел їх отримання?

54. Як класифікуються аудиторські докази залежно від подачі інформації?

55. Як поділяються докази за характером їх одержання?

56. Які фактори впливають на достовірність доказів?

57. В чому полягає взаємозалежність між аудиторськими доказами, ризиком та суттєвістю?

58. Дайте визначення понять прийомів аудиту, «інспекція», «спостереження », «опитування», «вивчення», «аналіз», «підрахунок», «підтвердження».

59. Що являє собою фактичний та документальний прийом контролю?

60. Які елементи включає зустрічний контроль?

61. Що являє собою експертна оцінка, з якою метою вона застосовується в аудиті?

62. Що таке робочі документи аудитора?

63. Назвіть основні призначення робочих документів.

64. В якій формі складаються робочі документи?

65. Для чого складаються робочі документи?

66. Що таке аудиторський звіт?

67. Якою повинна бути інформація, надана у звіті?

68. Назвіть види аудиторських висновків.

 

 


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. H) Орган з питань конкуренції
  3. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  4. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  5. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  6. IV. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  7. IV. Питання самоконтролю.
  8. IX. ДОКУМЕНТАЦІЯ З КАДРОВО-КОНТРАКТНИХ ПИТАНЬ
  9. V. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  10. V. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  11. V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
  12. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ




Переглядів: 361

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 7. Способы изучения стохастических взаимосвязей | ТЕМИ КУРСОВИХ РОБІТ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.