Збереженість ремонтного фонду на всіх стадіях капітального ремонту, починаючи з приймання і збереження перед розбиранням, суттєво впливає на економіку ремонтного підприємства.
Для необхідної організації приймання і збереження ремонтного фонду на авторемонтному підприємстві повинен бути склад ремонтного фонду. Цей склад звичайно складається з площадок для приймання і збереження ремонтного фонду, площадки для збереження автомобілів, прийнятих в ремонт. Розмір площадок визначають по розрахунковій кількості перехідного запасу із врахуванням габаритних розмірів автомобілів і агрегатів, які зберігаються, нормальних проходів, проїздів і протипожежних перекопів між об'єктами зберігання. Склад ремонтного фонду повинен бути обладнаний естакадами для зливання мастильних матеріалів із агрегатів, засобами механізації навантажувально-розвантажувальних робіт.
Досвід роботи ряду авторемонтних підприємств показує, що для раціонального використання площ складу ремонтного фонду доцільним є багатоярусне зберігання агрегатів. Для цього на складі встановлюються багатоярусні стелажі, в комірках яких зберігаються агрегати. Встановлення на стелажах і зняття агрегатів, а також транспортування їх всередині складу здійснюється кранами-штабелерами.
Щоб зберегти час зберігання ремонтного фонду на площадці, необхідно дотримуватися черговості подачі його у виробництво у відповідності до порядку надходження на склад. 3 цією метою площадку зберігання ремонтного фонду розділяють на сектори і дільниці, з яких об'єкти ремонту почергово передають у виробництво. Звільнені дільниці знову заповнюють ремонтним фондом, який поступає.