МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
Фізкультхвилинка.
Закріплення нового матеріалу. 5.1.Послухайте і визначте місце звука [р’]у словах: мріяти, поряд, зоря, обрій, брід, пиріг, снігурі, доріжка, повітря, буряк, моря, корівка, чарівник, рівчак, рябий, рік, рядок, багряний. 5.2.Послухайте і визначте місце звука [л’]у словах: льоток, льонок, льодовик, літній, біль, пляшка, пляма, шкільний, клятва, глядач, клімат, кліщі, верблюд, бульвар, альбом, клюка. 5.3.Вивчити вірші. Танцюй, танцюй козуленько, Ніженьками туп-туп, Татусенько з матусею Принесуть нам круп-круп. А вівчок-сірячок З лісу виглядає Та на біле козенятко скоса поглядає. *** Виряджа до школи осінь Вересня-синочка. В нього брилик із колосся, З лопушків сорочка, Постольці з мідного лика. З бузини – чорнило, За плечима ранець новий, Школа радісно зустріла. 5.4. Гра "Кому який подарунок?" Логопед пропонує дітям подарувати своїм друзям Ірі та Лілі іграшки-подарунки (предметні картинки). Ірі ті, у назві яких є звук [р´], а Лілі - зі звуком [л´]. III. Підсумок заняття.
Тема: Автоматизація звуків [р] - [л], [р’], [л’] реченнях та самостійному зв´язному мовленні. Гінжелюк О.В., Дідусенко О.В., Федорович Л.О.
Мета: формувати правильну вимову звуків [р] - [л], [р’], [л’] у реченнях та самостійному зв´язному мовленні; розвивати фонематичний слух, зорову та слухову пам´ять; виховувати правильну вимову звуків [р] - [л], [р’], [л’] Обладнання: набір предметних картинок, схеми, фішки, набір ігор, різноманітний мовленнєвий матеріал. Хід заняття: І.Організаційний момент. ІІ.Основна частина. Повідомлення мети заняття. Бесіда логопеда Логопедична зарядка. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|