МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
Голосові вправиВправа "Відгук" Мета: укріплювати голосові зв´язки. Зуби, губи зімкнені. Виконати інструкцію: відгукнутися на звернення логопеда коротким звуком [м-м-м]. Вправа "Микання" Мета: укріплювати голосові зв´язки. Зуби, губи зімкнені. Виконати інструкцію: відгукнутися на звернення логопеда протяжним звуком (подібним до [м-м-м-м]...). Вправа "Мугикання" Мета: укріплювати голосові зв´язки. Зуби, губи зімкнені. Виконати інструкцію: відгукнутися на звернення логопеда протяжним звуком [мг-мг]. Вправа ”Голосні звуки” Мета: укріплювати голосові зв´язки . Повторити протяжно на видиху за логопедом: а-а-а; с-в-с, о-о-о Вправа "Хор голосних звуків" Мета: укріплювати голосові зв´язки. Повторити протяжно на видиху за логопедом: а-е-о; а-е-о; а-е-о та інші голосні звуки. Вивчення нового матеріалу. 3 1. Порівняння правильної артикуляиїї звуків [р’], [л’]. 3.2. Визначення на слух звуків [р’], [л’] на фоні інших звуків, складів, слів: а) [р], [я], [с], [п], [м], [п] [р´], [к]; б) ре, ро, ло, рьо, льо, лу, ру, рі, лі; в) рік, кріль, ріг, жирафа, ліки, нутрія, тигр, зебра, люк, порося, кабан. 3.3. Диферениіаиія вимови звуків [р’], [л’] у складах:
3.4. Диференціація вимови звуків [р’], [л’] у словах: рід - лід, Рима - лінь, кря - кляп, ріс - ліс, ключик - крючок, рятувати - лікувати, залізниця - різниця, берізка - валізка, 3.5. Розвиток фонематичних процесів. 3.5.1.Послухайте і визначте перший або останній звук [р´] у словах: ряба, рядно, ріжок, рятувати, рявкати, порядкувати, рятувальний, рясніти, рятунок, рідина, рід, рів, рівень, рівнина, рій. 3.5.2.Послухайте і визначте перший або останній звук [л´] у словах: рідина - льодина, рядно - людно, ряст - ляпас, ляскіт - ряска, ліфт - рів, лягати - рядити, Ліда - Рима, рівчак-лівша, рік-лік, парі - меблі, льон - утрьох, льодок - рядок, ляда - ряд, Галя - Варя. ляпас, люди, лютий, люстра, люпин, любисток, льох, льодохід, люлька, сіль, міль, медаль, автомобіль, портфель, корабель Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|