Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Голосові вправи

Вправа "Відгук"

Мета: укріплювати голосові зв´язки. Зуби, губи зімкнені. Виконати інструкцію: відгукнутися на звернення логопеда коротким звуком [м-м-м].

Вправа "Микання"

Мета: укріплювати голосові зв´язки. Зуби, губи зімкнені. Виконати інструкцію: відгукнутися на звернення логопеда протяжним звуком (подібним до [м-м-м-м]...).

Вправа "Мугикання"

Мета: укріплювати голосові зв´язки. Зуби, губи зімкнені. Виконати інструкцію: відгукнутися на звернення логопеда протяжним звуком [мг-мг].

Вправа ”Голосні звуки”

Мета: укріплювати голосові зв´язки . Повторити протяжно на видиху за логопедом: а-а-а; с-в-с, о-о-о

Вправа "Хор голосних звуків"

Мета: укріплювати голосові зв´язки. Повторити протяжно на видиху за логопедом: а-е-о; а-е-о; а-е-о та інші голосні звуки.

Вивчення нового матеріалу.

3 1. Порівняння правильної артикуляиїї звуків [р’], [л’].

3.2. Визначення на слух звуків [р’], [л’] на фоні інших звуків, складів, слів:

а) [р], [я], [с], [п], [м], [п] [р´], [к];

б) ре, ро, ло, рьо, льо, лу, ру, рі, лі;

в) рік, кріль, ріг, жирафа, ліки, нутрія, тигр, зебра, люк, порося, кабан.

3.3. Диферениіаиія вимови звуків [р’], [л’] у складах:

лі-рі-лі-рі рі-лі-рі-лі-рі льо-рьо-льо рю-лю-рю
ля-ря-ля-ря ря-ля-ря-ля рьо-льо-рьо ря-ля-ря-ля
лю-рю-лю рю-лю-рю лі-рі-лі-рі рьо-льо-рьо
лі-рі-лі-рі рі-лі-рі-лі-рі льо-рьо-льо рю-лю-рю

3.4. Диференціація вимови звуків [р’], [л’] у словах:

рід - лід, Рима - лінь, кря - кляп, ріс - ліс,

ключик - крючок, рятувати - лікувати, залізниця - різниця, берізка - валізка,

3.5. Розвиток фонематичних процесів.

3.5.1.Послухайте і визначте перший або останній звук [р´] у словах:

ряба, рядно, ріжок, рятувати, рявкати, порядкувати, рятувальний, рясніти, рятунок, рідина, рід, рів, рівень, рівнина, рій.

3.5.2.Послухайте і визначте перший або останній звук [л´] у словах:

рідина - льодина, рядно - людно, ряст - ляпас, ляскіт - ряска, ліфт - рів, лягати - рядити, Ліда - Рима,

рівчак-лівша, рік-лік, парі - меблі, льон - утрьох, льодок - рядок, ляда - ряд, Галя - Варя.

ляпас, люди, лютий, люстра, люпин, любисток, льох, льодохід, люлька, сіль, міль, медаль, автомобіль, портфель, корабель


Читайте також:

  1. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  2. VІI. Утворіть вищий та найвищий ступені порівняння від прислівників із вправи VI.
  3. Акробатичні вправи
  4. Акробатичні вправи.
  5. Аналіз контрольної роботи Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
  6. Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 420 – 70. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій
  7. Вправи для вдосконалення органів дихання
  8. Вправи для відробітку голосних і приголосних звуків
  9. Вправи для зняття м'язового напруження
  10. Вправи для м'язів ніг.
  11. Вправи для очей.
  12. Вправи для очей.




Переглядів: 2741

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІ.Основна частина | Фізкультхвилинка.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.24 сек.